Goed bezigquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Als t zo doorgaat kan ik hier permanenter verblijven denk ik.
 Leuk voor je, is je gegund
 Leuk voor je, is je gegund  

Hoezo? Hier is het juist vaker dat een gesprek te lang wordt en je op een gegeven moment een half uur nodig hebt om te reagerenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is soms wel lastig om maar leuke gesprekken te blijven voeren op apps

Ja nu net weer nieuwe match en dan begint het weer opnieuw en probeer je toch beetje leuk te blijven etc b lablaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo? Hier is het juist vaker dat een gesprek te lang wordt en je op een gegeven moment een half uur nodig hebt om te reageren

quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nu net weer nieuwe match en dan begint het weer opnieuw en probeer je toch beetje leuk te blijven etc b labla

Ja is ook zo maar soms is het een beetje met tegenzin maar denk ik misschien is het wel leuk persoon en dan heb ik er moeite mee denk ik om elke match een gelijke kans te geven. Of zoietsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het klikt heb je daar toch niet echt last van?
Elke persoon is weer anders en iedereen heeft zijn/haar verleden, dus er is altijd wel gespreksstof.

Wij zouden echt alleen maar leuke gesprekken hebben hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is soms wel lastig om maar leuke gesprekken te blijven voeren op apps

Ja maar we zijn geen match op tinder dus helaas.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Wij zouden echt alleen maar leuke gesprekken hebben hoor

Heeft iedereen wel, belangrijkste is denk ik dat je gewoon open erover bent. Hier zeg ik het ook gewoon als ik even geen zin heb, of m'n hoofd er niet naar staat.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is ook zo maar soms is het een beetje met tegenzin maar denk ik misschien is het wel leuk persoon en dan heb ik er moeite mee denk ik om elke match een gelijke kans te geven. Of zoiets

Zeg je gewoon tegen nieuwe matches dat je op dat moment geen zin hebt in een gesprek met ze?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel, belangrijkste is denk ik dat je gewoon open erover bent. Hier zeg ik het ook gewoon als ik even geen zin heb, of m'n hoofd er niet naar staat.
Juist zulke dingen zijn belangrijk, dat je dat kan zeggen zonder dat iemand meteen een oordeel klaar heeft.

Jahoor, heb er geen moeite mee om dat te zeggen. Het is ook niet eens dat die persoon dan niet leuk is (anders had ik diegene niet gematched) maar er bijvoorbeeld iets anders speelt buiten hun.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg je gewoon tegen nieuwe matches dat je op dat moment geen zin hebt in een gesprek met ze?

Wel eerlijk als je dat zo zegt jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor, heb er geen moeite mee om dat te zeggen. Het is ook niet eens dat die persoon dan niet leuk is (anders had ik diegene niet gematched) maar er bijvoorbeeld iets anders speelt buiten hun.

Tinderquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar we zijn geen match op tinder dus helaas.

Nou dat valt allemaal te bezien.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Tinder
Heeft veel succes voor jou opgeleverd

Het heeft ook niet echt zin om iemand onzin te verkopenquote:

3 posts was dit voordat je weer zuur ging doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Tinder
Heeft veel succes voor jou opgeleverd

Misschien een slechte ervaring met matches?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze match facetimed eerst voordat hij op date gaat

Ja dat heeft die niet gezegd maar zodat die weet met wie hij gaat daten. Ik heb het verzoek gelukkig nog nooit gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien een slechte ervaring met matches?

Gewoon realistisch vriend en dat kan Yasmin23 best van mij hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het heeft ook niet echt zin om iemand onzin te verkopen
Helemaal als je meer met iemand wil.
[..]
3 posts was dit voordat je weer zuur ging doen?

Jammer dat onze gesprekken altijd zo kort zijn omdat je gelijk weer weg gaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon realistisch vriend en dat kan Yasmin23 best van mij hebben

Ja dat begreep ik er wel uitquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heeft die niet gezegd maar zodat die weet met wie hij gaat daten. Ik heb het verzoek gelukkig nog nooit gehad

He, helemaal prima toch, als je dat denktquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon realistisch vriend en dat kan Yasmin23 best van mij hebben

Geloof dat ik zijn opmerking helemaal verkeerd begrijpquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik er wel uit
[..]
He, helemaal prima toch, als je dat denkt

'Heeft veel succes opgeleverd' klinkt niet echt positief.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat ik zijn opmerking helemaal verkeerd begrijp

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |