Pyromaan met van die fakkels/rookbommenquote:
pas op voor foute mannen hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Pyromaan met van die fakkels/rookbommen
Reageer op Insta wel vaak onder dat soort posts en nou word ik dus door allemaal van die hooligans- en fakkelpagina's gevolgd
Geintje hoor dat ik dat zelf ga doen![]()
Tijdens huldiging van Ajax wel bij gestaan als ze ze afstaken, dat ruik je nog wel ff in je kleren
Haha ik zit gewoon braaf op de bank nuquote:
Dat zal idd heel gezellig geweest zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een keer tijdens een wedstrijd ado-ajax moeten werken. Vroeger nog in het oude stadion in den haag. Nou goed doen we ook nooit meer.
MCH is voor Ajax.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ik zit gewoon braaf op de bank nu![]()
Die oplichter zat bij Bunnikside FC Utrecht, mn ex was voor Feyenoord, daar is het gewoon fout gegaan denk ik
Gewoon bij Ajax houden nu haha ❌❌❌
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat zal idd heel gezellig geweest zijn
Kan ik me wel voorstellen hoor. Maar dat is mijn "probleem" dus ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Was gewoon echt bang.
Ssstttttttquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef quickstepster het volgende:
Hestia is stiekem wel een beetje hoologan
De eerste 2 geloven mensen vaak nog wel, maar dan houdt het idd wel opquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
[/b]
Ja.... Daar trappen we dus niet meer in hè...
Ja klopt maar als je het vergelijkt met de scooters in thailand is dit wat langzaamquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:27 schreef quickstepster het volgende:
Het is en blijft een scooter natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |