Oh wat baal ik toch ontzettend dat Carnivale zo snel gestopt is zeg! Alleen die intro al!quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:20 schreef Sorella het volgende:
Carnivale (alleen jammer dat ze zo gestopt zijn en er geen eind aangebreid hebben)
Handmaids tale met stip op nummer 1
Breaking Bad. Episch.quote:
Eens. Deel 5 is helaas verschoven naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Better Call Saul mag inmiddels ook in dit rijtje thuis.. in het begin wennen qua verhaal en tempo - maar inmiddels is het een topserie geworden die naadloos aansluit op de kwaliteit van BB.
Ik ben dol op al deze series, maar netflix had niet het laatste seizoen voor criminele geesten seizoen 13, geen idee hoe om ze te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:53 schreef Djeez het volgende:
Criminal Minds, een van de beste series ooit. Alleen het laatste seizoen heeft de boel gigantisch verneukt. Stranger Things en Westworld zijn ook geweldig. En Married with Children blijft ook briljant. Serie van nu die geweldig is, vind ik 'Lethal Weapon'. Zeker nu met Seann 'Stifler' William Scott als Riggs is deze serie zeker een van mijn favorieten
The Queen, Star Trek, House of Cards, Designated Survivor, Friendsquote:Op maandag 27 mei 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben dus een paar weken geleden begonnen met GoT. Afgekeken. Waanzing. Goed. Mooi. Maar wat vinden de FOK!kers nou de beste serie ooit? Ook al was GoT waanzinnig goed, bij mij blijft door verschillende redenen nog altijd Friends op 1 staan. How about you?
Wil ik weer opnieuw kijken. Nergens legaal te bekijken helaas.quote:
Dit mis ik op het huidige internet. Je moet een serie als een achterlijke bingen anders kun je niet online. Gedoseerd had ook zo zijn voordelen.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
De laatste seizoenen waren bagger, maar de eerste paar seizoenen zo revolutionair goed dat de impact vele jaren later nog steeds goed te voelen is. Dus qua 'hoe lekker voel je je na het gekeken te hebben' geef ik het een 2, maar 'hoeveel impact heeft Lost gemaakt' een 11/10. Nooit betere character development gezien dan Lost in de eerste helft had, nooit meer mysterie, etc. Dat gevoel van snakken naar meer, furieus zijn dat je een weekje moet wachten, duizenden pagina's aan fan theories. Het heeft iets bij mij losgemaakt waar andere series bij in de buurt komen maar nooit overheen zijn gegaan.
Ja, zoiets. Bij Grimm zaten mensen van de cast en crew live commentaar te geven bij de première van een uitzending (en zaten de week ervoor al te teasen). De fans deden uiteraard mee. Dat idee dat je samen kijkt heb je zelden nog.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dit mis ik op het huidige internet. Je moet een serie als een achterlijke bingen anders kun je niet online. Gedoseerd had ook zo zijn voordelen.
Dat de cast mee praat bij premières en speciale episodes gebeurt echt heel vaak in mijn belevingquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Bij Grimm zaten mensen van de cast en crew live commentaar te geven bij de première van een uitzending (en zaten de week ervoor al te teasen). De fans deden uiteraard mee. Dat idee dat je samen kijkt heb je zelden nog.
Live op Twitter? Ik ken dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat de cast mee praat bij premières en speciale episodes gebeurt echt heel vaak in mijn belevingnog steeds.
Bij Netflix misschien niet, maar bij series die gewoon wekelijks worden uitgezonden zie ik het op twitter echt heel vaak voorbij komen. Er is altijd wel één acteur die mee kletst, antwoorden op vragen geeft, etc. Vroeger wel meer, maar het gebeurt iig nog steeds.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Live op Twitter? Ik ken dat niet.
Bij alle on-demand video zoals Netflix is dat niet mogelijk omdat iedereen kijkt wanneer het hem uitkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |