quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zoals ik.
Wat ik begrijp van zijn post is dat hij graag zou zien dat meiden sex alleen met condoom doen om eventuele ziektes te voorkomen en dat ook van mannen graag zou zien zolang ze niet in een langdurige relatie zitten en overtuigd zijn van elkaars veiligheid.
En eigenlijk kan ik dat alleen maar met hem eens zijn.
quote:juist..IEDEREEN dus
Op dinsdag 7 januari 2003 20:34 schreef E.T. het volgende:
...Maar kijk eens wat verder. Wat hij hier eigenlijk zegt is dat iedereen gewoon verstandig met sex om moet gaan en het vooral veilig moet doen, daar is toch niets mis mee?.........
quote:Volledig offtopic: waar staat BHFH in vredesnaam voor?
Op dinsdag 7 januari 2003 20:34 schreef E.T. het volgende:
Mensen, BHFH is een beetje kort door de bocht..
quote:BloodHoundFromHell
Op dinsdag 7 januari 2003 21:14 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Volledig offtopic: waar staat BHFH in vredesnaam voor? SOA weet ik nog wel
Nog meer offtopic: BHFH, kom je nog naar de meet zaterdag?
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 07-01-2003 21:15]
quote:Het lijkt me in ieder geval wel een originele versiertruc.
Want dames zouden beter moeten weten....
[KNIPPERT]
Of anders in ieder geval mannen te kiezen ,die er een verantwoordelijk sexleven op na houden, zoals ik.
quote:*grinnik*
Op woensdag 8 januari 2003 00:46 schreef Aernout het volgende:
Ik vind dat vrouwen sowieso maagd moeten blijven totdat ze iemand zoals ik ontmoeten
quote:Alles wat vrouwelijk is,blijft dan maagd forever
Op woensdag 8 januari 2003 00:46 schreef Aernout het volgende:
Ik vind dat vrouwen sowieso maagd moeten blijven totdat ze iemand zoals ik ontmoeten
quote:Maagden kunnen altijd langs komen als ze problemen hebben met hun maagdelijke status
Op woensdag 8 januari 2003 01:04 schreef Shirley het volgende:[..]
Alles wat vrouwelijk is,blijft dan maagd forever
quote:Totdat de eerste 65+ maagden op de stoep staan zeker
Op woensdag 8 januari 2003 01:07 schreef Aernout het volgende:[..]
Maagden kunnen altijd langs komen als ze problemen hebben met hun maagdelijke status
Uiteindelijk zijn vrouwen toch allemaal om te lullen hoe wou je dat controleren precies? Er gebeurt meer dat je niet weet dan wat je wel weet. 1/10 personen heeft een gedurende een jaar geen sex. De rest heeft zo'n 2/3 keer sex per week gemiddeld in een jaar. 9/10 personen heeft dus 2/3 keer sex per week.... ( en vertel me nou niet dat dat alleen stelletjes zijn die het gemiddelde opkrikken, al moe'k toegeven dat ik het gemiddelde best een boost geef
) Ook buiten de relatie wordt flink gewipt door zowel singles als mensen met partner. En ja ook door vrouwen. Als ik in mijn ogeving ga is het vooroordeel dat mannen jist vreemdgaan per definitie niet waar, bijna alle vrouwen die ik ken hebben 1 of meer slippertjes achter hun naam staan.
En hoe wil je dat gaan controleren als ze er al zo goed in zijn dat van hun partners te houden?
Ja ik ben
Yeah right... en als de vent er vandoor gaat blijf je mooi de rest van je leven teren op wat ooit was
quote:Je bedoelt mannen die geen sex hebben dus?
Of anders in ieder geval mannen te kiezen ,die er een verantwoordelijk sexleven op na houden, zoals ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |