Nog nooit van gehoordquote:
Heb wel het gevoel dat je bij die 50/50 vaak genaaid wordt en die 2 blijven staan waarover je twijfelt. Ditmaal een keer niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom altijd als eerste het publiek vragen? Had toch meteen de 50/50 gedaan als je toch zeker weet dat A en B het niet zijn.
Dan moet je niet hardop gaan nadenkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat je bij die 50/50 vaak genaaid wordt en die 2 blijven staan waarover je twijfelt. Ditmaal een keer niet.
Het niveau van het publiek is niet alles de laatste tijd (waarschijnlijk omdat er maar zo weinig mensen zitten nu). Die zijn compleet nutteloos bij een wat moeilijkere vraag, dus maar meteen gebruiken die hulplijn danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom altijd als eerste het publiek vragen? Had toch meteen de 50/50 gedaan als je toch zeker weet dat A en B het niet zijn.
Ja vooral sinds het Bankgiro volk is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het niveau van het publiek is niet alles de laatste tijd (waarschijnlijk omdat er maar zo weinig mensen zitten nu). Die zijn compleet nutteloos bij een wat moeilijkere vraag, dus maar meteen gebruiken die hulplijn dan
Dat in combinatie met 2 lange reclameblokken en een Jamai-item vind ik ook heftigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zo jammer dat je 50% van de tijd kijkt naar de makkelijke -500 vragen.
Stuk omhoog in dit topic postte ik al een oude aflevering van Lotto Weekend Miljonairs en Youtube staat er vol mee. Serieus een kijktip, zoveel leuker.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat in combinatie met 2 lange reclameblokken en een Jamai-item vind ik ook heftig
Het was ook een tijdje met Jeroen van der Boom toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Stuk omhoog in dit topic postte ik al een oude aflevering van Lotto Weekend Miljonairs en Youtube staat er vol mee. Serieus een kijktip, zoveel leuker.
En de Lottotrekking met de ballenmachine.![]()
Die moet je uit je geheugen wissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was ook een tijdje met Jeroen van der Boom toch?
Ik heb het toen zelden gekeken gelukkig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Die moet je uit je geheugen wissen.Alsof die niet heeft bestaan. Gelukkig maar heel kort.
Echt he, geen hint of ietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Robert doet ook totaal geenm moeite bij deze vrouw.Zo van, die is toch zo weg.
Deze komt wel 'normaal' over dus wie weet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:50 schreef noodgang het volgende:
Hoe veel kandidaten zien we vandaag niet verder dan ¤500,- winnen?
Oke never mindquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Deze komt wel 'normaal' over dus wie weet.
Klopt, Florence Nightingale vraagquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Deze vrouw was vorige week toch al aan het wankelen bij de makkelijke vragen?
Ja normaal in het tempo van een 64.000 vraag is dat prima...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:19 schreef noodgang het volgende:
Jamai, 1 vraag, reclame. Ik trek dit slecht
Ik heb geen Grieks gehad en wist het, mijn vriend die Grieks heeft gehad was het vergetenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:32 schreef Szura het volgende:
Mensen die geen Grieks hebben gehad hebben op B geklikt
Echt hequote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
De eerste 5 vragen worden steeds meer ‘hoe gek mogelijk kunnen we de antwoorden verzinnen’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |