Hiske trok laatst na het sporten een trui aan en ging lekker op de bank zitten. Daarna zo dr nest inquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik mag hopen alle drie, eeh wel dus![]()
Die zie ik ook bijna niet douchenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hiske trok laatst na het sporten een trui aan en ging lekker op de bank zitten. Daarna zo dr nest in
Shiittt hahaha bahquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hiske trok laatst na het sporten een trui aan en ging lekker op de bank zitten. Daarna zo dr nest in
Eerder smerigquote:
Tis toch watquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ikbal is er.
zijn band is lek
iemand heeft mes erin gestoken waarschijnlijk
Zou hij mee mogen doen met de drankspelletjes.quote:
Morgen stond de brug open en heeft de hond zijn huiswerk opgevroten.quote:
Het begint al goed met hem.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen stond de brug open en heeft de hond zijn huiswerk opgevroten.
Echt die ikbal krijgt mij iets te veel credits van al die lui overal, krantje hier, zusje zo blablablaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen stond de brug open en heeft de hond zijn huiswerk opgevroten.
Voor mij hoeft het niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij mee mogen doen met de drankspelletjes.
Dat wordt zijn nieuwe droom, kastenbouwer!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het trouwens met de kast die Ger zou gaan bouwen?
Denk ook dat het bij dromen blijftquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:09 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wordt zijn nieuwe droom, kastenbouwer!
een Mes steek ..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ikbal is er.
zijn band is lek
iemand heeft mes erin gestoken waarschijnlijk
Als hij zijn mond opendoet liegt hij al. Wat is eigenlijk de echte reden waarom die zwervers daar af en toe mogen logeren? Wat is de zin er van?quote:
Ik snap het ook niet hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als hij zijn mond opendoet liegt hij al. Wat is eigenlijk de echte reden waarom die zwervers daar af en toe mogen logeren? Wat is de zin er van?
Over de brugquote:
Ik ben ook snel klaar met dat soort beesten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Gewoon KEIHARD slaan
Of bierpull eroverheen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik heb toevallig een stukje gelezen over de Aziatische hoornaar die in Nederland is. Kan zelfs dodelijk zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben ook snel klaar met dat soort beesten.
Beste is zelf niet dood makenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een stukje gelezen over de Aziatische hoornaar die in Nederland is. Kan zelfs dodelijk zijn.
Wie dan?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
In Brabant toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een stukje gelezen over de Aziatische hoornaar die in Nederland is. Kan zelfs dodelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |