Geen woord aan gelogen aan 'goed bekeken'....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
"Goed bekeken" is wel een gotspe!
Ja absoluut maar je denkt in de illegale sectorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Als je met flappen kan zwaaien valt er altijd iets te regelen, maarja ach dat is ook allemaal weer een andere discussie. Laten we hopen dat hij zijn leven weer op de rit krijgt ofzodan mag hij weer snel de poort uit, als het aan mij ligt
Brandon is de aller grootste NIKS van UTO 2, dat is toch wel een prestatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Brandon heeft volgens Fran en Dyll het meest bereikt. Als ze het over uvhj hebben. Wat dan?
Nou dat dacht ik niet, maar dat is ook nog optie inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja absoluut maar je denkt in de illegale sector
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogen aan 'goed bekeken'....
Pfff.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Drankspelletje heeft maikel voor vanavond
Drank dronken coolquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Drankspelletje heeft maikel voor vanavond
Ohh ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Mikkel heeft een drankspelletje voor vanavond, het kan gewoon met bier en wijn.
Dil en Kil hebben er zin in!
Als ze maar niet te vroeg beginnen, anders ligt killdill al om half negen voor pampus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Mikkel heeft een drankspelletje voor vanavond, het kan gewoon met bier en wijn.
Dil en Kil hebben er zin in!
In hoeverre is hij een oplichter dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik las dat die gast een bedrieger is, klopt dat en heeft niemand het nog door ?
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:39 schreef freaky40 het volgende:
Missen ze die Ikbal niet eens? Is zijn naam vandaag al gevallen daar?
Ze zijn alleen met hun eigen ik bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:39 schreef freaky40 het volgende:
Missen ze die Ikbal niet eens? Is zijn naam vandaag al gevallen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |