Nou ontzettend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel geil altijd als je weet dat een vrouwenhoofd overloopt maar ze toch nog een beetje normaal overkomt.
Jeetje wat bekrompenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje mijn vooroordeel dat ik mensen die drugs nodig hebben extreem saai vind.
Jij bent altijd mad hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ontzettend.
Echt een korpsballenuitspraak dit van oh wat geweldig dat ik dit invul.
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.
Rawrquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ontzettend.
Echt een korpsballenuitspraak dit van oh wat geweldig dat ik dit invul.
Ja doodsaai. Was jaren terug veel leuker toen we nog mochten kankeren, leuke gifjes en plaatjes posten en elkaar het leven zuur mochten maken zonder bans.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het te belegen en gewoon hier voor mij
Nu ben je ook een uitgebluste moeder, lieve schat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja doodsaai. Was jaren terug veel leuker toen we nog mochten kankeren, leuke gifjes en plaatjes posten en elkaar het leven zuur mochten maken zonder bans.
Toen heb ik zelfs nog fissa gedaan met een groepje fokkers. Nu zou ik daar echt geen behoefte aan hebben.
Nou ben best een losbandige moeder hoor als ik geen verantwoordelijkheid heb.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:24 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nu ben je ook een uitgebluste moeder, lieve schat.
Tijden zijn veranderd.
Lekker paar puntjes sos pakken met je vriend? Gelijk heb je, man.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben best een losbandige moeder hoor als ik geen verantwoordelijkheid heb.
Mijn vrienden doen dit met mijn sos.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Lekker paar puntjes sos pakken met je vriend? Gelijk heb je, man.![]()
Niet dat ik al vader ben, maar ik ben bekend met alcohol en drugs avondjes.
[ afbeelding ]
Hallootjesquote:
En met jou?quote:
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingerenquote:Op zondag 26 mei 2019 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
Goedenmiddag, wat doen jullie op deze dag des Heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |