Nu ben je ook een uitgebluste moeder, lieve schat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja doodsaai. Was jaren terug veel leuker toen we nog mochten kankeren, leuke gifjes en plaatjes posten en elkaar het leven zuur mochten maken zonder bans.
Toen heb ik zelfs nog fissa gedaan met een groepje fokkers. Nu zou ik daar echt geen behoefte aan hebben.
Nou ben best een losbandige moeder hoor als ik geen verantwoordelijkheid heb.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:24 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nu ben je ook een uitgebluste moeder, lieve schat.
Tijden zijn veranderd.
Lekker paar puntjes sos pakken met je vriend? Gelijk heb je, man.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben best een losbandige moeder hoor als ik geen verantwoordelijkheid heb.
Mijn vrienden doen dit met mijn sos.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Lekker paar puntjes sos pakken met je vriend? Gelijk heb je, man.![]()
Niet dat ik al vader ben, maar ik ben bekend met alcohol en drugs avondjes.
[ afbeelding ]
Hallootjesquote:
En met jou?quote:
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingerenquote:Op zondag 26 mei 2019 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
Goedenmiddag, wat doen jullie op deze dag des Heren?
goed planquote:Op zondag 26 mei 2019 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingeren
Jij?
Ik ookquote:Op zondag 26 mei 2019 13:26 schreef Chloroform het volgende:
En komende week maar drie dagen werken, fuck yes
Nieuwe koelkast installeren, F1 kijken, serie kijken, studeren en aftrekken tussen die dingen door.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
Goedenmiddag, wat doen jullie op deze dag des Heren?
maak er een netflix serie vanquote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
btje jammer dat niemand de bijbel gaat lezen
Heb geen zin in dat malle boekje sorry vriend.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
btje jammer dat niemand de bijbel gaat lezen
Lekker zegquote:
Ik ook, vooral omdat ik heel juni ook geen 5-daagse werkweek hebquote:
Dat is niet normaal hoor, je hebt daarna ook nog zes weken vakantie 🤔quote:Op zondag 26 mei 2019 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat ik heel juni ook geen 5-daagse werkweek heb
20 juli pasquote:Op zondag 26 mei 2019 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet normaal hoor, je hebt daarna ook nog zes weken vakantie 🤔
tmiquote:Op zondag 26 mei 2019 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingeren
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |