Anyway, als 't altijd zo was als deze uitzending dan vond ik 't wel weer leuk.
quote:'t Was me al wel eerder duidelijk dat Dees in een droomwereld leeft. 't Zou mij dus niets verbazen als ze inderdaad na 1 kusje denkt dat ze met Bart gaat trouwen.
Op 02 december 2000 22:39 schreef Tinkerbell het volgende:
Het moet haast wel gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je na 1 zo'n afscheidsknuffel al zo hotel de botel bent van iemand. Ze is smoorverliefd nota bene!
Plus, Deesje stond al voor de afscheidszoen te blozen en duidelijk te wachten op wat ging komen...
Normaal zit ik me alleen maar te ergeren...
--------------------------------------------------------------------------------
Het moet haast wel gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je na 1 zo'n afscheidsknuffel al zo hotel de botel bent van iemand. Ze is smoorverliefd nota bene!
------------------
Je kent Dezeuree nu toch wel?
Gisteravond hebben zelfs Koos en Bianca geloof ik het er over. Dat ze wel erg snel verliefd is, ze is gewoon desperate, wat Robin ook al zei tegen haar.
quote:Touche Kelo, die Desi is echt zo gek als een deur,dat Bart daar op aantrekt snap ik al helemaal niet!
Op 02 december 2000 22:44 schreef Kelo het volgende:
't Was me al wel eerder duidelijk dat Dees in een droomwereld leeft. 't Zou mij dus niets verbazen als ze inderdaad na 1 kusje denkt dat ze met Bart gaat trouwen.
quote:Mee eens!
Op 02 december 2000 23:02 schreef itsme het volgende:
Als ze spelletjes willen laat het hen dan zelf maken?
Deze editie zou Backer to Basic worden dan BB1 was.
Weinig van gemerkt tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |