abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2000 @ 21:35:25 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_511183
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 december 2000 @ 22:29:18 #2
862 Arcee
Look closer
pi_511293
Kijk, dit was dus een leuke discussie! Die hele discussie tussen Robin, Koos, Vewdy en Georgie en later met Dé erbij. Zelfs Vewdy was niet irritant! Naja, niet ècht irriant.

Anyway, als 't altijd zo was als deze uitzending dan vond ik 't wel weer leuk.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 2 december 2000 @ 22:30:50 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_511298
Shit zouden ze dan echt geen beelden hebben van 'de nacht van Dees en Bart'? Of moet ik morgen soms weer kijken?
  zaterdag 2 december 2000 @ 22:32:36 #4
6852 Kelo
onder invloed
pi_511305
Robin begint zich in mijn ogen steeds meer als de winnaar te manifesteren. Lekker direct, draait er niet omheen, ik denk dat dat wel gewaardeerd wordt.
pi_511313
pietsje teveel Bart.. tweede helft was toppie !!!
pi_511323
Hadden Hieke en Dees het over een zoenpartij tussen Bart & Dees??? Is dat dan toch echt gebeurd?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_511329
Nou, eindelijk.
Zou het komen omdat de vrouwen er niet bij waren? Vond het in ieder geval verhelderend, ze moeten de dames maar eens wat vaker naar de DBK sturen; mannen onder elkaar is toch anders. En leuker.
pi_511330
Het moet haast wel gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je na 1 zo'n afscheidsknuffel al zo hotel de botel bent van iemand. Ze is smoorverliefd nota bene!
  zaterdag 2 december 2000 @ 22:40:51 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_511335
Sjeesus, wat is die Desiree toch een MEGAMUTS!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_511341
Ik had toch het idee dat ze het over de kuise zoen in de tuin hadden; toen stonden ze inderdaad met de rug naar de camera's.
En dat Dees zo snel verliefd is: da's Dees.
Vond het erg lief, en vond haar erg mooi
  zaterdag 2 december 2000 @ 22:44:03 #11
6852 Kelo
onder invloed
pi_511344
quote:
Op 02 december 2000 22:39 schreef Tinkerbell het volgende:
Het moet haast wel gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je na 1 zo'n afscheidsknuffel al zo hotel de botel bent van iemand. Ze is smoorverliefd nota bene!
't Was me al wel eerder duidelijk dat Dees in een droomwereld leeft. 't Zou mij dus niets verbazen als ze inderdaad na 1 kusje denkt dat ze met Bart gaat trouwen.
  zaterdag 2 december 2000 @ 22:44:03 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_511345
Denk dat het dus die nacht ervoor gebeurd is want Bart zei 'sochtend ook al 'ja daar heb ik nog naast gelegen en dat was erg gezellig' en in de dagboekkamer 'ik heb nog uitgebreid met Desire gesproken' - aangezien dat niet in de streamverslagen voorkomt moet het haast wel 'snachts in bed zijn geweest.

Plus, Deesje stond al voor de afscheidszoen te blozen en duidelijk te wachten op wat ging komen...

pi_511347
* beurdy geeft toe dat hij dit keer zelfs gelachen heeft tijdens de uitzending!!

Normaal zit ik me alleen maar te ergeren...

Are you man enough to be my woman?
  zaterdag 2 december 2000 @ 22:44:37 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_511349
Ik had die nominatie-discussie het gisteren al leif gezien maar ik heb weer zitten genieten. Het maak ook gelijk een hoop duidelijk de heren zijn niet echt bang om erover te praten en de dames streden om de huichelprijs....gewonnen door Desiree!
pi_511353
volgens mij over de zoen die wij ook in beeld zagen.
Ik geloof namelijk niet dat als er iets gebeurt was dat dat niet uitgezonden werd,
pi_511361
Geplaatst door Tinkerbell - zaterdag 2 december 2000 22:39

--------------------------------------------------------------------------------
------------------

Je kent Dezeuree nu toch wel?
Gisteravond hebben zelfs Koos en Bianca geloof ik het er over. Dat ze wel erg snel verliefd is, ze is gewoon desperate, wat Robin ook al zei tegen haar.

zaterdag 2 december 2000 @ 22:56:33 #17
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_511389
quote:
Op 02 december 2000 22:44 schreef Kelo het volgende:
't Was me al wel eerder duidelijk dat Dees in een droomwereld leeft. 't Zou mij dus niets verbazen als ze inderdaad na 1 kusje denkt dat ze met Bart gaat trouwen.
Touche Kelo, die Desi is echt zo gek als een deur,dat Bart daar op aantrekt snap ik al helemaal niet!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_511397
Maar hoor es ff....Bart was toch niet serieus, dat hij wilde blijven als dat moest??? Heeft hij dan echt geen leven?????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_511410
volgens mij en beetje medelijden? hij zei toch ook dat ze alleen staat?
Iets anders , hoe vonden jullie dat Koos er af kwam met die cadeautjes, hij werd echt als een luie saaie zeikerd afgschildert, en dat is hij ook, en die 2de hands beer voor de zeur. haha prachtig.
de andere spullen zijn veel leuker , maar die mensen die zijn zelf ook wat aktiever, van mij mogen alle spelletjes die ze NIET zelf gemaakt hebben het huis uit.(kaarten en stratego of was het risk) en nu krijgen we weer mensen die aan het ganzenborden zijn te zien. :R
Als ze spelletjes willen laat het hen dan zelf maken?
pi_511427
WAAROM??
Ze zenden nix uit over Bart die naast Dezeuree heeft gelegen, wat ie vertelde aan Georgie. En die zoen waar ze het over had avec Hieke was gewoon zeker, DE zoen die ze hebben uitgezonden. Er is geen andere zoen geweest. En dat Dees daar helemaal gek van kan worden (van zo'n vage afscheidszoen) geeft gewoon aan dat ze desperate is.
btw ==> KOOS GAAT WEG DONDERDAG!!!
  zaterdag 2 december 2000 @ 23:10:00 #21
6852 Kelo
onder invloed
pi_511437
quote:
Op 02 december 2000 23:02 schreef itsme het volgende:
Als ze spelletjes willen laat het hen dan zelf maken?
Mee eens!

Deze editie zou Backer to Basic worden dan BB1 was.
Weinig van gemerkt tot nu toe.

pi_512696
Leuke uitzending,die mannen moeten inderdaad die vrouwen vaker naar de dagboek kamer sturen.
Fantastisch zoals robin reageerde op de nominatie punten van dees.
Voor mij nu helemaal de winnaar.
pi_512697
Leuke uitzending,die mannen moeten inderdaad die vrouwen vaker naar de dagboek kamer sturen.
Fantastisch zoals robin reageerde op de nominatie punten van dees.
Voor mij nu hellemaal de winnaar.
pi_512797
Helemaal mee eens. Deze aflevering was echt super! Eerst wilde ik Ferdi weghebben, maar ik vond 'm gisteren toch wel meevallen eigenlijk. Van mij mag die ouwe zeur weggaan hoor! Hopelijk gebeurt dat ook..
lekker belangrijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')