abonnement Unibet Coolblue
pi_187077600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Daar mag je best twijfels bij hebben ja, vreemd land en het is best vreemd dat het land in die onderzoek commissie zit.
Ook met het referendum toen
pi_187077602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:08 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ze hebben 0,0 bewijs. Het JIT is zoiets zoals de anti-FVD trollen hier. Alleen maar verdachtmaking fabriceren echter njente bewijs. Al hun bewijzen komen van social media waar ze zelf een verhaaltje omheen hebben verzonnen. Als ze echt bewijs hadden dan zou VS er nooit meer over ophouden.
Je weet dat de onderzoekers alle brokstukken van de MH17 hebben verzameld, het vliegtuig weer in elkaar gezet om zo zonder spoortje twijfel te kunnen concluderen wat de toedracht was? Het onderzoek is ontzettend nauwkeurig uitgevoerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187077609
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een onzinnig verweer. Dus volgens jou is het prima dat Baudet vraagtekens plaatst bij het JIT-onderzoek, omdat hij gewoon even lekker de kritische academicus uit wil hangen?

De Tweede Kamer is geen stoffige collegezaal. Van politici wordt verwacht dat ze keuzes en besluiten maken.
Nee dat zeg ik niet.
Maar dat Baudet alles in twijfel trekt komt omdat hij bijna alle instituten wantrouwt
pi_187077612
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:11 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Als je het over belangen hebt. Poetin had 0 belang bij het neerhalen van die vlucht. Oekraine, EU, Timmermans, VS/CIA (zoals altijd) daarentegen alles. Idem voor het sfarten van de burgeroorlog in Oekraine.
Oké, welk belang dan?
pi_187077621
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Daar mag je best twijfels bij hebben ja, vreemd land en het is best vreemd dat het land in die onderzoek commissie zit.
Maar waarom dan vraagtekens plaatsen bij de uitkomsten van het onderzoek? Onze mensen zijn zeker hun zaak, ongeacht de betrokkenheid van Oekraïne.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187077624
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:14 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.
Maar dat Baudet alles in twijfel trekt komt omdat hij bijna alle instituten wantrouwt
Baudet is een jurist
pi_187077632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een onzinnig verweer. Dus volgens jou is het prima dat Baudet vraagtekens plaatst bij het JIT-onderzoek, omdat hij gewoon even lekker de kritische academicus uit wil hangen?

De Tweede Kamer is geen stoffige collegezaal. Van politici wordt verwacht dat ze keuzes en besluiten maken.
Dat idee krijg ik wel steeds meer bij baudet. Alsof ie alleen maar lekker kritisch wil ouwenhoeren.
pi_187077633
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Er staat verder geen vliegtuigwrak in een loods ofzo.

Hoe is het weer in st. Petersburg?
Daag Poetin dan voor het gerecht. Doen jullie niet. Waarom niet :)
pi_187077640
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar waarom dan vraagtekens plaatsen bij de uitkomsten van het onderzoek? Onze mensen zijn zeker hun zaak, ongeacht de betrokkenheid van Oekraïne.
Ik zet geen vraagtekens bij de uitkomst.
pi_187077654
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar waarom dan vraagtekens plaatsen bij de uitkomsten van het onderzoek? Onze mensen zijn zeker hun zaak, ongeacht de betrokkenheid van Oekraïne.
Er is nog geen uitspraak door de rechter gemaakt slimme, welkom in een democratie. Proven until guilty
pi_187077660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:14 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.
Maar dat Baudet alles in twijfel trekt komt omdat hij bijna alle instituten wantrouwt
Hartstikke leuk voor Baudet. Maar hij toont geen tegenbewijs en verzwakt onze positie. Rusland wijst Rutte gewoon op de oppositie in zijn eigen land. Als zelfs politieke partijen in de TK het JIT-onderzoek in twijfel trekken, waarom zou het Kremlin dat dan niet doen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187077684
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oké, welk belang dan?
Als je zilke vragen stelt dan heb ik er geen vertrouwen in mocht de waarheid voor je staan dat je het dan aanneemt. Want je wilt het gewoon niet weten. Lekker in mooie leugens blijven geloven is vast geruststellender ofzo. Zulke mensen heb je eenmaal.
pi_187077695
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Er is nog geen uitspraak door de rechter gemaakt slimme, welkom in een democratie. Proven until guilty
Over al die aanslagen die in het westen zijn gepleegd, heeft de rechter zich ook nooit uitgesproken, of pas in een veel later stadium. Ik denk echter dat jij nooit hebt getwijfeld toen de politie verklaarde wie de verdachten waren.

Rusland is ook verdachte, geen veroordeelde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187077715
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over al die aanslagen die in het westen zijn gepleegd, heeft de rechter zich ook nooit uitgesproken, of pas in een veel later stadium. Ik denk echter dat jij nooit hebt getwijfeld toen de politie verklaarde wie de verdachten waren.

Rusland is ook verdachte, geen veroordeelde.
Rusland EN Oekraine zijn verdachte

Zoalang Oekraine bij het onderzoek betrokken was trek ik mijn twijfels. Kan het Rusland zijn? Ja dat kan, kan het Oekraine zijn? Ja dat kan
pi_187077716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over al die aanslagen die in het westen zijn gepleegd, heeft de rechter zich ook nooit uitgesproken, of pas in een veel later stadium. Ik denk echter dat jij nooit hebt getwijfeld toen de politie verklaarde wie de verdachten waren.

Rusland is ook verdachte, geen veroordeelde.
Oekraine is ook verdachte maar dat mag men kennelijk niet denken. Dan je een Poetin-lover1!
  zaterdag 25 mei 2019 @ 10:24:29 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187077740
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:08 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ze hebben 0,0 bewijs. Het JIT is zoiets zoals de anti-FVD trollen hier. Alleen maar verdachtmaking fabriceren echter njente bewijs. Al hun bewijzen komen van social media waar ze zelf een verhaaltje omheen hebben verzonnen. Als ze echt bewijs hadden dan zou VS er nooit meer over ophouden.
ok
Laffe huichelaar
pi_187077749
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Rusland EN Oekraine zijn verdachte

Zoalang Oekraine bij het onderzoek betrokken was trek ik mijn twijfels. Kan het Rusland zijn? Ja dat kan, kan het Oekraine zijn? Ja dat kan
Nogmaals, we zijn dat stadium allang voorbij. De uitkomsten van het JIT-rapport wijzen in de richting van Rusland. Onze eigen onderzoekers laten daar geen twijfel over bestaan.

De rechter heeft zich er alleen nog niet over uitgesproken.

Maar nogmaals, jij hield die aanslagplegers in Parijs en Brussel de hand boven het hoofd totdat de rechter een uitspraak deed?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187077756
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, we zijn dat stadium allang voorbij. De uitkomsten van het JIT-rapport wijzen in de richting van Rusland. Onze eigen onderzoekers laten daar geen twijfel over bestaan.

De rechter heeft zich er alleen nog niet over uitgesproken.

Maar nogmaals, jij hield die aanslagplegers in Parijs en Brussel de hand boven het hoofd totdat de rechter een uitspraak deed?
Vraag ook of ik twijfels heb aan 9/11

Hebben we alles gehad weet je
  zaterdag 25 mei 2019 @ 10:26:28 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187077765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Mwoah, elke kritische noot zal ervoor zorgen dat het onderzoek nog strakker en grondiger zal zijn. Bovendien begrijp ik ook wel weer dat Baudet niet zomaar elke band met Rusland wil verbreken, en begrijp ik ook wel zijn punt wat betreft sancties.
Een kritische noot van Baudet zal vooral gebruikt worden voor Ruslandpropaganda denk ik. Ik kan me de artikelen nu al indenken: 'Grootste partij Nederland beschuldigt Oekraine inzake MH17'
Laffe huichelaar
pi_187077768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:22 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Oekraine is ook verdachte maar dat mag men kennelijk niet denken. Dan je een Poetin-lover1!
Leuk man.

Het JIT-onderzoek is helder: de BUK die de MH17 neer heeft gehaald kwam uit Rusland en werd bemand door Russische legereenheden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187077774
Je moet ook wel oliedom zijn als je de VS en hun imperialisme nog vertrouwt. Wie liepen er in Oekraine jaren voor de MH17 ongeval in Oekraine regimechanges uit te voeren. CIA, EU en Endowment for Democracy en dat soort schijt meer. Nu zijn ze weer in Venezuela bezig tegen Maduro. Cynisch word je ervan.
pi_187077780
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een kritische noot van Baudet zal vooral gebruikt worden voor Ruslandpropaganda denk ik. Ik kan me de artikelen nu al indenken: 'Grootste partij Nederland beschuldigt Oekraine inzake MH17'
Dat zou een dom artikel zijn.
pi_187077784
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je moet ook wel oliedom zijn als je de VS en hun imperialisme nog vertrouwt. Wie liepen er in Oekraine jaren voor de MH17 ongeval in Oekraine regimechanges uit te voeren. CIA, EU en Endowment for Democracy en dat soort schijt meer. Nu zijn ze weer in Venezuela bezig tegen Maduro. Cynisch word je ervan.
@bnw
pi_187077785
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vraag ook of ik twijfels heb aan 9/11

Hebben we alles gehad weet je
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vragen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 25 mei 2019 @ 10:27:39 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187077787
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:11 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Als je het over belangen hebt. Poetin had 0 belang bij het neerhalen van die vlucht. Oekraine, EU, Timmermans, VS/CIA (zoals altijd) daarentegen alles. Idem voor het sfarten van de burgeroorlog in Oekraine. De CIA en EU trollen zijn al langer daar bezig met opruing he. Niemand praat daar meer over. Zo gek.
Denk jij ook dat de VS zelf 9/11 heeft gedaan? False flaggenot
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')