abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7760926
Weten jullie restaurants waar je (tegen een redelijke prijs) vegetarisch kunt eten? Liefst in Amsterdam en omstreken. Ikzelf heb met kerst in Edam gegeten bij Fortuna, daar hadden werkelijk een HEERLIJK 7-gangen menu. Dat was alleen best duur... maar wel lekker!
pi_7764423
Vegatopia.com restaurantgids. Hemelse Modder ben ik onlangs geweest. Klinkt raar, maar erg lekker. Als je van een beetje anders dan anders houdt.
When I had to go- ya know- I went. Forrest Gump
pi_7766664
De beste van Nederland zit in Den Bosch. Erg goed, maar wel best duur. Samtosa is 't geloof ik. Als je tóch geld uitgeeft voor trein of iets dergelijks kan dit eten er ook nog wel bij

Waarom wil je per se bij een vegetarisch restaurant eten? Bij 'gewone' restaurants is het vegetarische eten vaak ook prima!

Mon 'en!
pi_7767469
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 22:42 schreef bloempjuh het volgende:

Waarom wil je per se bij een vegetarisch restaurant eten? Bij 'gewone' restaurants is het vegetarische eten vaak ook prima!

Nah meestal niet echt..
In Leiden heb je volgens mij alleen splinter... maar dat is niet echt heel lekker.. wel biologisch vegetaries.. en niet duur
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_7770430
Natuurlijk kun je op veel plekken in Amsterdam goed vegetarisch eten, maar mijn persoonlijke geheel vego restaurants zijn:
* Green Planet V
Spuistraat 122
Tel. (020) 625 82 80 Hip tentje net achter de Dam, soms een beetje prijzig maar heel erg de moeite waard.

Maar mijn absolute aanrader is (sst.. niet verder vertellen)
De vliegende schotel
Tweede Oranjestraat ....
Vanuit een goed en gezellig principe lopend restaurant vol vego vegan en bio gerechten, en super studentenbudget vriendelijk.

pi_7775840
quote:
Ja dat is ook wel zo, maar de keuze is vaak beperkt, of de gerechten zijn niet zo bijzonder. Daarom leek het me leuk om wat vegetarische restaurants te "zoeken".

Veel leuke tips allemaal, bedankt, blijf zo doorgaan!

woensdag 8 januari 2003 @ 13:57:09 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_7776070
Odessa in Nijmegen is geen louter vegetarisch restaurant, maar ze hebben gewoon (ongeveer) 7 vleesgerechten, 7 visgerechten en 7 vegetarische gerechten op de kaart staan. Zo hoort het! De kaart wisselt ook een paar keer per jaar, dus ja, ik ben wel enthousiast over ze.
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:59:40 #8
19284 B
van benbenieuwd
pi_7776116
http://www.iens.nl

niet alleen vegie maar ze staan er wel bij

pi_7776292
Bij Wagamama's op het Max Euwe Plein kun je ook super vegetarisch eten.
pi_7777860
Misschien minder interessant voor de topicstartster, maar des te meer voor de vegetariers in de regio R'dam:

er is een 100% vegetarisch Chinees restaurant in R'dam. Adres en naam weet ik niet uit mijn hoofd, maar kan ik wel ff opzoeken thuis. Ben er nog niet geweest, dus ook geen oordeel.

En er is een nieuw vegetarisch restaurant ook in R'dam, ik meen dat het Bla Bla heet. Ben ik ook nog niet geweest.

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_7781181
Die vega-chinees lijkt me wel wat. Ik heb niet voor niets OV!
Maar chinees eten als vega is toch best problematisch.. vaak maar keuze uit een of twee gerechten. En gebakken banaan natuurlijk
Mon 'en!
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:39:29 #12
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_7781213
Eko eetcafe in haarlem
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_7782799
kijk
http://www.vegatopia.com/restaurantgids/amsterdam.html
misschien heb je hier ook wat aan
pi_7788092
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef bloempjuh het volgende:
Die vega-chinees lijkt me wel wat. Ik heb niet voor niets OV!
Maar chinees eten als vega is toch best problematisch.. vaak maar keuze uit een of twee gerechten. En gebakken banaan natuurlijk
bij de gewone chinees hier hebben ze iets van 5 gerechten. Naast de standaard foo yong hai en tjap tjoy ook 3 tahu-gerechten. Heerlijk!
pi_7788460
5.. da's al best veel. Bij mijn vriendje thuis bestellen ze chinees bij een chinees (ja duh) die echt 1 vega-schotel heeft. Voor de rest zit overal vlees in of bij. Pas geleden zat er zelfs ham in mijn vega-nasi!
Mon 'en!
pi_7788755
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:55 schreef bloempjuh het volgende:
5.. da's al best veel. Bij mijn vriendje thuis bestellen ze chinees bij een chinees (ja duh) die echt 1 vega-schotel heeft. Voor de rest zit overal vlees in of bij. Pas geleden zat er zelfs ham in mijn vega-nasi!
dat HAAT ik zo!! als je vegetarisch besteld en er zelfs nog expliciet bijzegt dat de nasi/bami ook vegetarisch moet zijn, flikkeren ze er alsnog ham in. BAH!

Maar 5 is idd veel en daar ben ik ook wel erg blij mee!

pi_7791124
Dit is mij de laatste 2 weken 2 maal overkomen, vlees in mijn afhaalgerechten.

Ik vind dat echt vreselijk naar, maar je gaat ook niet terug, je bent al een keer op en neer geweest. En in je fou young hai (het omelet ding) zie je echt niet van te voren dat er kip in zit. Echt heel slordig, dingen waar ik me heel erg aan kan irriteren. Ik bestel toch niet voor niets vego

pi_7792305
ik heb me al aangeleerd om het er keer op keer expliciet bij te zeggen en nog eens te herhalen voor de nasi of bami. Beter 1x teveel zeggen dan met vlees thuiskomen!
pi_7792609
in Arnhem kun je bij "Enig Alternatief" goed vegetarisch eten....

en bij de chicken kebab zaak in de Varkensstraat hebben ze de beste falafel ever!

dus...

daar moet je wezen voor goed vegetarisch eten in Arnhem!

Life is way to precious and short to spoil any second with drugs or alcohol!
pi_7793827
Die van Arnhem is wel een goede tip: ik moet voor school een heel project over Arnhem maken.. waar zit die ergens?

Maar ja, het is inderdaad zeer irritant als je iets vega bestelt en er toch vlees in zit. Pas ook bij de Indiër, zat er een stukje kip in mijn eten! Ik herkende het, en gaf 't aan mijn vriendje.. Maar 't blijft lullig..

Mon 'en!
pi_7802284
Ik neem vaak vegetarische nasi met vegetarische tjap tjoy bij de chinees. Maar het zal me niets verbazen als ze de stukjes vlees eruit vissen Klinkt goed al die restaurants... Maar het lijkt me ook beter om een keer in een vegetarisch restaurant te eten omdat ze "ons" vegetariers beter begrijpen. In een gewoon restaurant snappen ze soms niet dat het niet fijn is als het eten alleen al in aanraking is geweest met vlees In een vegetarisch restaurant hebben ze daar meer begrip voor, neem ik aan....
pi_7810019
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:54 schreef AggrKel het volgende:
Ik neem vaak vegetarische nasi met vegetarische tjap tjoy bij de chinees. Maar het zal me niets verbazen als ze de stukjes vlees eruit vissen Klinkt goed al die restaurants... Maar het lijkt me ook beter om een keer in een vegetarisch restaurant te eten omdat ze "ons" vegetariers beter begrijpen. In een gewoon restaurant snappen ze soms niet dat het niet fijn is als het eten alleen al in aanraking is geweest met vlees In een vegetarisch restaurant hebben ze daar meer begrip voor, neem ik aan....
het zal iig niet snel met vlees in aanraking komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')