Waarom wil je per se bij een vegetarisch restaurant eten? Bij 'gewone' restaurants is het vegetarische eten vaak ook prima!
quote:Nah meestal niet echt..
Op dinsdag 7 januari 2003 22:42 schreef bloempjuh het volgende:Waarom wil je per se bij een vegetarisch restaurant eten? Bij 'gewone' restaurants is het vegetarische eten vaak ook prima!
Maar mijn absolute aanrader is (sst.. niet verder vertellen)
De vliegende schotel
Tweede Oranjestraat ....
Vanuit een goed en gezellig principe lopend restaurant vol vego vegan en bio gerechten, en super studentenbudget vriendelijk.
quote:Ja dat is ook wel zo, maar de keuze is vaak beperkt, of de gerechten zijn niet zo bijzonder. Daarom leek het me leuk om wat vegetarische restaurants te "zoeken".
Waarom wil je per se bij een vegetarisch restaurant eten? Bij 'gewone' restaurants is het vegetarische eten vaak ook prima!
Veel leuke tips allemaal, bedankt, blijf zo doorgaan!
er is een 100% vegetarisch Chinees restaurant in R'dam. Adres en naam weet ik niet uit mijn hoofd, maar kan ik wel ff opzoeken thuis. Ben er nog niet geweest, dus ook geen oordeel.
En er is een nieuw vegetarisch restaurant ook in R'dam, ik meen dat het Bla Bla heet. Ben ik ook nog niet geweest.
quote:bij de gewone chinees hier hebben ze iets van 5 gerechten. Naast de standaard foo yong hai en tjap tjoy ook 3 tahu-gerechten. Heerlijk!
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef bloempjuh het volgende:
Die vega-chinees lijkt me wel wat. Ik heb niet voor niets OV!
Maar chinees eten als vega is toch best problematisch.. vaak maar keuze uit een of twee gerechten. En gebakken banaan natuurlijk
quote:dat HAAT ik zo!! als je vegetarisch besteld en er zelfs nog expliciet bijzegt dat de nasi/bami ook vegetarisch moet zijn, flikkeren ze er alsnog ham in. BAH!
Op woensdag 8 januari 2003 22:55 schreef bloempjuh het volgende:
5.. da's al best veel. Bij mijn vriendje thuis bestellen ze chinees bij een chinees (ja duh) die echt 1 vega-schotel heeft. Voor de rest zit overal vlees in of bij. Pas geleden zat er zelfs ham in mijn vega-nasi!
Maar 5 is idd veel en daar ben ik ook wel erg blij mee!
Ik vind dat echt vreselijk naar, maar je gaat ook niet terug, je bent al een keer op en neer geweest. En in je fou young hai (het omelet ding) zie je echt niet van te voren dat er kip in zit. Echt heel slordig, dingen waar ik me heel erg aan kan irriteren. Ik bestel toch niet voor niets vego
en bij de chicken kebab zaak in de Varkensstraat hebben ze de beste falafel ever!
dus...
daar moet je wezen voor goed vegetarisch eten in Arnhem!
Maar ja, het is inderdaad zeer irritant als je iets vega bestelt en er toch vlees in zit. Pas ook bij de Indiër, zat er een stukje kip in mijn eten! Ik herkende het, en gaf 't aan mijn vriendje.. Maar 't blijft lullig..
quote:het zal iig niet snel met vlees in aanraking komen!
Op donderdag 9 januari 2003 18:54 schreef AggrKel het volgende:
Ik neem vaak vegetarische nasi met vegetarische tjap tjoy bij de chinees. Maar het zal me niets verbazen als ze de stukjes vlees eruit vissenKlinkt goed al die restaurants... Maar het lijkt me ook beter om een keer in een vegetarisch restaurant te eten omdat ze "ons" vegetariers beter begrijpen. In een gewoon restaurant snappen ze soms niet dat het niet fijn is als het eten alleen al in aanraking is geweest met vlees
In een vegetarisch restaurant hebben ze daar meer begrip voor, neem ik aan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |