Dat interesseert me niet zo veel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je voor megastallen zeker
GP werd daar gehoudenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had nog nooit van baku gehoord
echtquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik wilde op baudet stemmen maar hij stond niet op het biljet :/ zeker weggemoffeld door de linkse elite
Niemand gelooft ditquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik wilde op baudet stemmen maar hij stond niet op het biljet :/ zeker weggemoffeld door de linkse elite
Is nu toch ook geen jochie meer. Is die collega van de vriendin van Tedquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan me niet eens een jochie herinneren en heb die film nog geen week geleden gezien
Haaahaaaaaatjesquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk het niet, de gemiddelde post van hplc is van hoger niveau dan rozevla's volledige pohi
Hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piratenpartij is die links?
Oh die dudequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is nu toch ook geen jochie meer. Is die collega van de vriendin van Ted
Mehquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op haar kun je wel rukken denk ik
Ligt aan de uitvoering, maar het antwoord is ja. De huidige eurozone is in elk geval een ramp.quote:
Toen de euro werd ingevoerd werd alles 2x zo duur. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als we de gulden terug krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering, maar het antwoord is ja. De huidige eurozone is in elk geval een ramp.
Dat is wat overdreven...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen de euro werd ingevoerd werd alles 2x zo duur. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als we de gulden terug krijgen.
Maar ik mis de gulden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |