Weet ik veel, stel eens niet van die moeilijke vragen :squote:
X3 modaal betaald juist minder nu trouwens.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, stel eens niet van die moeilijke vragen :s
Lagere inkomens betalen minder belasting over hun vakantiegeldquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
X3 modaal betaald juist minder nu trouwens.
Snap alleen bamischijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie snappen belastingschijven toch wel jongens
Ergens in NWS is een topic erover met een grafiek. 3x modaal gaat er juist op vooruit. Dat verdienen ze in t parlement.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lagere inkomens betalen minder belasting over hun vakantiegeld
Ja zoek gvd ff op dan, heb hier helemaal niks aanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens in NWS is een topic erover met een grafiek. 3x modaal gaat er juist op vooruit. Dat verdienen ze in t parlement.
Jij moet niet denkenquote:
k?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb wel dikke k gekregen ja nix mis mee
Tis weekend. Ik doe helemaal niks meer dat niet met eten en zuipen te maken heeft. Nouja, beetje fappen op rotten.com dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zoek gvd ff op dan, heb hier helemaal niks aan
Kutambtenaarquote:
Waarom zou je grapjes over je vriendin makenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelijk zo, had ook een dikkerd grapje kunnen maken maarja
Dacht dat dat niet meer bestond.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tis weekend. Ik doe helemaal niks meer dat niet met eten en zuipen te maken heeft. Nouja, beetje fappen op rotten.com dan.
in een sterke relatie kan datquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je grapjes over je vriendin maken
Samequote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tis weekend. Ik doe helemaal niks meer dat niet met eten en zuipen te maken heeft. Nouja, beetje fappen op rotten.com dan.
jij gaat lekker kantelen zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Same
Of nou ja, zuipen doe ik niet aan, ben een fucking lady
Wat is dat danquote:
noujaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je grapjes over je vriendin maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |