abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 11:51:45 #226
388664 crew  Dotteke
pi_188232965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ziet er zeker mooi uit. Zo op het oog niets aan de hand. En idd, industrieel is de grote mode. Maar dan moet je dat wel zelf willen :D
Heb wel gekeken naar zo vloer maar vind de lichtere versie niet mooi. De donkere wel maar ben zo bang dat het te donker in huis wordt
Heb een kamer van 8.39 lang, en 365 breed, dus een heel oppervlak om donker te maken.
Ik wil wel industrieel is wel mooi. Ik zoek ook nog iemand die een kast zou kunnen schuren en kleren in de kleur van mijn eettafel, is ook nog niet makkelijk. Bij een meubel maken ¤1000,00 Kan ik net zo goed een nieuwe kast kopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188237541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die schakels pff, ze weten van elkaar niet wat er al gebeurd is of niet.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:10:42 #228
388664 crew  Dotteke
pi_188248650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Als die schakels pff, ze weten van elkaar niet wat er al gebeurd is of niet.
Ik heb geen idee, maar wat ik wel weet is dat er maandag een asbestsanering gaan doen
Om 7.30 uur komen ze met een paar man, ze zijn de hele dag bezig ppff als ze klaar zijn moeten ze nog 2,5 uur metingen doen.
Ik kan wel in huis blijven, maar ook weer niet want ik kan niet naar toilet.
Ze hebben me netjes een hotel aangeboden met ontbijt en een drie gangen menu
Maar ppfff ik zal wel een zeikerd zijn, wat moet ik zo hele dag op een hotel kamer, zitten te zitten niets doen. Ik kan ff de stad in, maar ja daar ben ik zo mee klaar.
Ik ga er nog ff over nadenken wat te doen.
Hou er ook niet van om vreemden in mijn huis te laten met al mijn spullen er in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:12:41 #229
388664 crew  Dotteke
pi_188248668
foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door Dotteke op 02-08-2019 10:45:06 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:14:18 #230
388664 crew  Dotteke
pi_188248685
foutje

[ Bericht 47% gewijzigd door Dotteke op 02-08-2019 10:44:47 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:17:47 #231
388664 crew  Dotteke
pi_188248711
foutje

[ Bericht 97% gewijzigd door Dotteke op 02-08-2019 10:45:26 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:28:21 #232
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188248803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie een nieuwe rap aan komen

Ik heb het niet verdiend,
Ik ben een beste vent
Heb haar keer op keer op de boot verwend

Gisteren was het al uit,
ze was al tegen mij aan het liegen
Welterusten was de leugen

Het kon niet gekker dacht ik,
\dan brengt ze zo shirtje uit.

Wat is er toch met haar, ik heb het niet verdiend\
Wat is er toch met haar , ik heb het niet verdiend

2 hele minuten verwen ik haar in bed
Pijpen mag ze o wat een pret
Wat is er toch met haar , heb dit niet verdiend
Wat is er toch met haar, ik heb dit niet verdiend

Jessie bewerkt Franny dat ze Merel aan moet spreken dat het niet normaal is wat ze aan het doen is,
Ze zet zich zelf voor lul
:D ^O^
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:41:05 #233
388664 crew  Dotteke
pi_188248955
Dacht dat er een vergadering zou zijn vanmorgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:44:19 #234
388664 crew  Dotteke
pi_188248993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

:D ^O^
O ik ziet verkeerd zie ik nu, dacht al waarom post niemand _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188251933
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O ik ziet verkeerd zie ik nu, dacht al waarom post niemand _O-
:D
pi_188254009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar wat ik wel weet is dat er maandag een asbestsanering gaan doen
Om 7.30 uur komen ze met een paar man, ze zijn de hele dag bezig ppff als ze klaar zijn moeten ze nog 2,5 uur metingen doen.
Ik kan wel in huis blijven, maar ook weer niet want ik kan niet naar toilet.
Ze hebben me netjes een hotel aangeboden met ontbijt en een drie gangen menu
Maar ppfff ik zal wel een zeikerd zijn, wat moet ik zo hele dag op een hotel kamer, zitten te zitten niets doen. Ik kan ff de stad in, maar ja daar ben ik zo mee klaar.
Ik ga er nog ff over nadenken wat te doen.
Hou er ook niet van om vreemden in mijn huis te laten met al mijn spullen er in
Snap ik, wij hebben er ook voor gekozen om thuis te blijven in een andere kamer toen ze asbest gingen verwijderen.
Dat was sowieso ook een rampenrenovatie waarbij afspraken gewoon niet nagekomen waren.
Moesten we een paar kamers leeghalen komt er een andere ploeg die bij de ramen moesten waar we ons spul neergezet hadden.
Wij; ja maar jullie zouden morgen komen.
Hun; Ja en we zijn er nu we lopen voor op schema en moeten daar bij.

Wij met de smoor erin het spul verplaatsen komen er mensen van de asbest sanering dat de keuken en gang leeg moeten want die liepen ook voor op schema en kwamen de andere dag al. En het spul uit de kamers die we al verplaatst hadden was onnodig want die gasten hadden vertraging, maar even ons op de hoogte van dingen stellen wat ze gaan doen was te veel moeite. :(
Ik werd helemaal nuts.

Vooral toen ik naar de WC wou en iets miste, hadden ze de WC deur eruit gehaald want die moest ook geverfd worden. Dat was echt een hele rare gewaarwording. -O-
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:49:38 #237
388664 crew  Dotteke
pi_188254087
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Snap ik, wij hebben er ook voor gekozen om thuis te blijven in een andere kamer toen ze asbest gingen verwijderen.
Dat was sowieso ook een rampenrenovatie waarbij afspraken gewoon niet nagekomen waren.
Moesten we een paar kamers leeghalen komt er een andere ploeg die bij de ramen moesten waar we ons spul neergezet hadden.
Wij; ja maar jullie zouden morgen komen.
Hun; Ja en we zijn er nu we lopen voor op schema en moeten daar bij.

Wij met de smoor erin het spul verplaatsen komen er mensen van de asbest sanering dat de keuken en gang leeg moeten want die liepen ook voor op schema en kwamen de andere dag al. En het spul uit de kamers die we al verplaatst hadden was onnodig want die gasten hadden vertraging, maar even ons op de hoogte van dingen stellen wat ze gaan doen was te veel moeite. :(
Ik werd helemaal nuts. [ afbeelding ]

Vooral toen ik naar de WC wou en iets miste, hadden ze de WC deur eruit gehaald want die moest ook geverfd worden. [ afbeelding ] Dat was echt een hele rare gewaarwording. -O-
Wat een ellende zeg.
Bah bah hier gaat nu ook alles in een sneltreinvaart
Me huis is nu leeg op een bank me bureau en de tv na
Me wasmachine zijn ze vergeten mee te nemen ppppffffff
En zo deden mij lichte bank op de zijkant zetten en zo schuiven over de ondervloer op in de gang, ze gingen er uit en er in het kwam met bakken de lucht uit. Met kasten zo naar buiten in de stromende regen zonder een deken of zo er op.
A

ggrr krijg er de zenuwen van dit gedoe
Jullie hebben het ervaren, zo te lezen ook met veel ellende.
Ik mag wel in huis blijven, maar ik kan niet bij de wc komen, het gaat een hele dag duren, misschien wel tot laat in de middag begin van de avond.
Dan de volgende dag worden de vloeren egaal gemaakt, kan ik er ook niet in.
Kan daar zo slecht tegen he.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188254243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wat een ellende zeg.
Bah bah hier gaat nu ook alles in een sneltreinvaart
Me huis is nu leeg op een bank me bureau en de tv na
Me wasmachine zijn ze vergeten mee te nemen ppppffffff
En zo deden mij lichte bank op de zijkant zetten en zo schuiven over de ondervloer op in de gang, ze gingen er uit en er in het kwam met bakken de lucht uit. Met kasten zo naar buiten in de stromende regen zonder een deken of zo er op.
A

ggrr krijg er de zenuwen van dit gedoe
Jullie hebben het ervaren, zo te lezen ook met veel ellende.
Ik mag wel in huis blijven, maar ik kan niet bij de wc komen, het gaat een hele dag duren, misschien wel tot laat in de middag begin van de avond.
Dan de volgende dag worden de vloeren egaal gemaakt, kan ik er ook niet in.
Kan daar zo slecht tegen he.
Jah smorgens om half 8 de deur al open en de hele dag door vreemde mensen die alle kanten op vlogen geen kamer was veilig. -O- En veel ook helemaal sjaggie omdat de werkdruk nogal hoog was, veel dingen niet goed of amateuristisch geplaatst lekkages etc. Was echt afraffel haastwerk.

Zachtzinnige met je spullen zijn ze vaak niet idd. -O-
Een emmer voor de zekerheid maar mee dan. Voor het geval je toch moet.

Wij waren blij dat alles achter de rug was lekker konden gaan zitten en zeggen: He he dat hebben we ook weer gehad. :)

Sterkte voor zolang het nog duurt, nog even en jij kan ook lekker met je voetjes omhoog gaan zitten en zeggen: He he dat heb ik ook weer gehad. :)
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:26:32 #239
388664 crew  Dotteke
pi_188254628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Jah smorgens om half 8 de deur al open en de hele dag door vreemde mensen die alle kanten op vlogen geen kamer was veilig. -O- En veel ook helemaal sjaggie omdat de werkdruk nogal hoog was, veel dingen niet goed of amateuristisch geplaatst lekkages etc. Was echt afraffel haastwerk.

Zachtzinnige met je spullen zijn ze vaak niet idd. -O-
Een emmer voor de zekerheid maar mee dan. Voor het geval je toch moet.

Wij waren blij dat alles achter de rug was lekker konden gaan zitten en zeggen: He he dat hebben we ook weer gehad. :)

Sterkte voor zolang het nog duurt, nog even en jij kan ook lekker met je voetjes omhoog gaan zitten en zeggen: He he dat heb ik ook weer gehad. :)
Het is toch van de zotte, ze halen je hele huis overhoop en dan nog sjaggie ook,
En niet zuiniig omgaan met je spullen ook nog
Hier gaat het nog wel ff duren, alle meubels er uit, ze zouden vandaag de vochtmeting doen, maar dat waren ze vergeten ppfpfff
ALs ik geluk heb dan is het volgende week vrijdag allemaal klaar
En het komt hier de hele dag al met bakken de lucht uit, dat maakt het er ook niet gezelliger op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188254717
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het is toch van de zotte, ze halen je hele huis overhoop en dan nog sjaggie ook,
En niet zuiniig omgaan met je spullen ook nog
Hier gaat het nog wel ff duren, alle meubels er uit, ze zouden vandaag de vochtmeting doen, maar dat waren ze vergeten ppfpfff
ALs ik geluk heb dan is het volgende week vrijdag allemaal klaar
En het komt hier de hele dag al met bakken de lucht uit, dat maakt het er ook niet gezelliger op
Dat maakte de frustratie wel erger, maar dat zal jij ook hebben met hoe ze met je spullen omgaan, die konden wij gelukkig wel zelf verplaatsen, dat scheelde weer.

Wij hadden geen regen, was in Februari, alle ramen eruit brrr.
Was meer dit idee zeg maar.

  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:34:48 #241
388664 crew  Dotteke
pi_188254746
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat maakte de frustratie wel erger, maar dat zal jij ook hebben met hoe ze met je spullen omgaan, die konden wij gelukkig wel zelf verplaatsen, dat scheelde weer.

Wij hadden geen regen, was in Februari, alle ramen eruit brrr. [ afbeelding ]
Was meer dit idee zeg maar.

[ afbeelding ]
Ha ha bbrrrr ja das koud, ijs koud

Nee, hier moeten de meubelen er uit, die worden opgeslagen.
Maar dat komt omdat er nieuw laminaat in komt en de vloer geegaliseerd moet worden omdat ze gaan hakken voor de asbest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188254773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ha ha bbrrrr ja das koud, ijs koud

Nee, hier moeten de meubelen er uit, die worden opgeslagen.
Maar dat komt omdat er nieuw laminaat in komt en de vloer geegaliseerd moet worden omdat ze gaan hakken voor de asbest
Ik snap em. Wel fijn dat er gelijk nieuw laminaat in komt, heb je dat voor de komende tijd ook weer klaar.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:37:21 #243
388664 crew  Dotteke
pi_188254778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik snap em. Wel fijn dat er gelijk nieuw laminaat in komt, heb je dat voor de komende tijd ook weer klaar.
euhh deze was pas drie jaar oud. Ik dacht dat ik klaar was :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188254787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]

euhh deze was pas drie jaar oud. Ik dacht dat ik klaar was :D
Oh damn, ik dacht ik noem even wat positiefs. _O-
Da's wel weer zonde dan. -O-
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:42:56 #245
388664 crew  Dotteke
pi_188254853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Oh damn, ik dacht ik noem even wat positiefs. _O-
Da's wel weer zonde dan. -O-
Er is momenteel helemaal niets positiefs hier :D
Zelfs me streams doen het niet goed, ze blijven maar haperen en haperen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188254860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er is momenteel helemaal niets positiefs hier :D
Zelfs me streams doen het niet goed, ze blijven maar haperen en haperen
Dat zal je altijd zien. -O-
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:44:42 #247
388664 crew  Dotteke
pi_188254877
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat zal je altijd zien. -O-
Ja, en geen filmpjes, mis ook nog eens alle fun van ruzies en zo :(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188254890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, en geen flimpjes, mis ook nog eens alle fun van ruzies en zo
-O- Zal straks wel komen denk ik. :)
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:46:15 #249
388664 crew  Dotteke
pi_188254909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

-O- Zal straks wel komen denk ik. :)
I hope so
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 08:19:43 #250
388664 crew  Dotteke
pi_188276622
De streams zijn nog prutje, dus ik dacht schrijf deel 2 van de asbest ellende

Maandag gaat de asbest sanering plaatsvinden. Mag blijven maar dan kan ik niet naar toilet want de hele gang wordt hermetisch afgesloten van de rest van het huis.

OKe, dan meer een dagje de hort op. Ellende want mensen in mijn huis en ben er zelf niet. De meeste meubels zijn het huis al uit, een bank, bureautje en de tv staan er nog. De vloer is verwijderd woensdag, dus zit nog steeds op het beton.
Met slechte longen en allergie voor stof geen pretje kan ik je zeggen.

Morgen om 7.30 uur is het zover, ze hopen het klaar te krijgen in een dag, zo niet moet ik in een hotel overnachten. Kan de hele dag in het hotel terecht, maar wat moet ik me eentje de hele dag op een hotel kamer zitten. Kan als het een hotel in de stad is ff naar de stad, maar meestal ben ik daar met een half uurtje wel uitgekeken.

Als alles klaar is, en dat hoop ik, komen de volgende dag andere om de vloer weer te egaliseren, de gang, en een gedeelte van de woonkamer en keuken. Maar nu lees ik dat egaline 24 uur moet drogen, hoe dan, kan ik weer niet naar de wc, weer niet naar boven.

Ik moet mijn huis uit, en allerlei mensen gaan er in rondlopen terwijl ik er niet ben. Ik moet zeggen zie er behoorlijk tegen op allemaal. En als je had gezien hoe mensen met mijn meubels omgingen die het er uit kwamen halen, om te huilen. Het kwam met bakken de lucht uit, In de gang ligt alleen nog een ondervloer omdat die er niet uit mag i.v.m. de asbest.

En dan de meubels die opgeslagen moeten worden, ze zijn vrijdagmiddag, eigenlijk supersnel, er was om 11 uur gebeld dat het vandaag ( vrijdag) en om 13 uur waren ze er al. Dus gebeurde het onverwachts snel, omdat de vloer geëgaliseerd moest worden, anders waren de meubels er pas uitgegaan als het laminaat kwam. En die afspraak moet nog gemaakt worden, omdat er eerst een vochtmeting moet plaats vinden.


Het begon al goed het eerste wat ze gingen doen was mijn tweezits bank. ..... wat doen ze, zetten ze mijn bank op de zijkant en schuiven ze hem naar de voordeur, ik zeg he wat doen jullie nu? Ja mevr we moeten toch wat zegt die dame die er bij was. Ik zeg ja, maar je kan er toch een deken onder leggen. Boze blikken volgde. Toen me nieuwe eettafel hoppa wilde ze zou meer naar buiten neem, het kwam echt met bakken de lucht uit. Ik zeg daar doe je hopelijk toch wel wat overheen he. Weer een smerige blik en gingen ze een deken uit de auto halen. En zo ging het met me salon tafel net zo. Ik zit naar buiten te kijken, leggen ze mijn tafel zo op de zijkant in de auto en schuiven hem iets naar voren, natuurlijk geen deken er onder. \De regen stond de kant van de in gang van de laadklep en het bovenste gedeeld van de achter kant deden ze naar beneden en zag het water de auto in spetteren, waar mijn meubels onafgedekt stonden. De auto was ook nog eens veel te klein ook, gelukkig dat ze niet alles mee hoefde te nemen anders had het niet eens gepast.
Zijn ze weg, kom ik in me keuken zijn ze de wasmachine vergeten......................... Snappen jullie nu een beetje dat ik tegen alles op zie, wat er maar fout kan gaan gaat fout

[ Bericht 5% gewijzigd door Dotteke op 04-08-2019 08:25:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')