Heerlijke plekquote:Op maandag 10 juni 2019 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Crosspost: tweepersoonshangmat opgehangen.De perfecte plek voor als het straks heel warm wordt. Er komt een klein beetje zon door het bladerdak.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:51 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben er weer een!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Envy!
En trouwens ook voor de hangmatplek!***
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:51 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben er weer een!Ziet er superpraktisch uit maar beweegt de inzet ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Bedoel je de spullen in de kast?quote:Op maandag 10 juni 2019 20:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ziet er superpraktisch uit maar beweegt de inzet ook?
Ik bedoel of de kast zelf ook naar voren komt zodat je de ruimte erachter ook nog kunt gebruiken, maar gezien je reactie denk ik van nietquote:
Ja, natuurlijk! Die draait gewoon open. In de kelder gaan we nog schappen maken en de bodem zelf kunnen we ook nog gebruiken voor drank, aardappelen et cetera. We hebben een vrij grote kelder.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik bedoel of de kast zelf ook naar voren komt zodat je de ruimte erachter ook nog kunt gebruiken, maar gezien je reactie denk ik van niet
Juist wel! Dat is het doel van de kast. De loze ruimte van de opening OOK gebruiken naast het deel van de trapkast dat iedereen altijd al vult.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik bedoel of de kast zelf ook naar voren komt zodat je de ruimte erachter ook nog kunt gebruiken, maar gezien je reactie denk ik van niet
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Die draait gewoon open. In de kelder gaan we nog schappen maken en de bodem zelf kunnen we ook nog gebruiken voor drank, aardappelen et cetera. We hebben een vrij grote kelder.
Nope. Bij ons is de kast in onze vorige woning al zo vaak dicht geknald en er is nog nooit iets uit gekomen. En we deden er van alles in zonder erover na te denken (wijnflessen, zakjes noodles). Ik had zo mijn bedenkingen toen ik de kast voor onze vorige woning kocht, maar hij is echt zo fantastisch als hij lijkt!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan nog de vraag of niet alles uit je kast flikkert als je m open draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Weet ik niet. Ik ben wel bang dat het nu erger gaat worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:22 schreef miss_sly het volgende:
O, dat lijkt me echt heel erg rot. Dat kun je niet zomaar wegwerken lijkt me?
Ah nee, dat snap ik. Ziek zijn en ziekenhuisonderzoeken zijn nooit prettig, maar met een nieuw huis, verbouwing en de nodige toestanden is het een heel slechte combinatie.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben wel bang dat het nu erger gaat worden.
Ik geloof dat we het dieptepunt nu wel hebben bereikt. Ik ben ook nog steeds ziek en loop nog in het ziekenhuis voor onderzoeken. Als er iets is wat ik er niet bij had willen hebben...
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Net als je denkt dat alle ellende achter de rug is: er zitten blazen in onze gietvloer. Op de foto waren die niet goed te zien, dus ik heb even met de instellingen zitten schuiven (vandaar het rare contrast):dat is balen zeg. pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Ja, dit is wel het nachtmerriescenario als je een gietvloer neemt. Geen idee ook waar ze vandaan komen. Toch nog restvocht aanwezig? Komt er op een of andere manier vocht in de vloer door de hevige regenval van de afgelopen tijd? Ik wil er niet te veel over nadenken, maar kop in het zand steken is zelden een goede strategie.quote:
O, gadverdamme.....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben vooral bang dat dit het begin wordt van een slepende ruzie tussen ons, de vloerleverancier en aannemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |