SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
De beloofde update - en daar houd ik het maar even bij omdat het niet in K&W past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
De beloofde update - en daar houd ik het maar even bij omdat het niet in K&W past.Dank voor de update!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Dank voor de update!We krijgen veel steun van mijn schoonouders en ook onze nieuwe buren. De buurman komt soms even een plantje uit zijn tuin in onze tuin zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat voelt inderdaad óók heel fijn, naast alle angstige gevoelens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Wat lief! Een goede buur enzo. Dat is toch mooi van het nieuwe huis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We krijgen veel steun van mijn schoonouders en ook onze nieuwe buren. De buurman komt soms even een plantje uit zijn tuin in onze tuin zetten.Dat voelt inderdaad óók heel fijn, naast alle angstige gevoelens.
De beloofde update - en daar houd ik het maar even bij omdat het niet in K&W past.FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog
De beloofde update - en daar houd ik het maar even bij omdat het niet in K&W past.Bedankt voor je update ! We leven met je mee en je mag dat best wel met ons delen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte iig ! Hoop nog steeds op goede berichten !
Fijn dat er vooralsnog niks ernstigs is gevonden en heel veel succes en sterkte met de vervolgonderzoeken.quote:
De beloofde update - en daar houd ik het maar even bij omdat het niet in K&W past.Ik ook opgeluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik hoop dat je gauw duidelijk hebt!
Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |