abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7760515
Ik las een oud topic over versierblunders en ik heb me helemaal doooood gelachen t was zooo verschrikkelijk grappig dus ik dacht komop, deel 2 gaat erin! ik heb er zelf niet echt eentje meegemaakt...maar wel een kleintje:

Ik was in een "stamkroeg" van mij (ja als meisje kom je daar ook )
Ennuh daar zat een superrr jongen op de bank (ja die hebben ze daar) en ik kende een van zijn vrienden. ik ga naast hem zitten, dronken als ik ben, en begin tegen hem aan te lullen over een stempel. na een tijdje loopt ie opeens weg en komt zijn vriend : ja we gaan doei!! hij geeft de gebruikelijke drie zoenen en de laatste beland op mijn mond en hij pakt me zo...en tja dronken verzet je je niet ! Dussehh nou was ik met de vriend van een jongen gegaan die ik SUPERLEKKER vond..
opzich niet zo erg..maar wat doe ik? ik ga ook weg en ik sta buiten, te gillen tegen een vriendin; AH IK BEN MET DE VERKEERDE TE GAAN AAAHH dus die vriendin zegt: ehm ze staan achter je... en inderdaad....voor schut hooor! maarja ik vond het super lullig en sindsdien heb ik ze allebei noooit meer gezien...

niet echt een blunder maar toch weer wel.!
laat wat van je horuh!!!:)

pi_7760543
-edit: voeg wat toe of reageer niet -

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 18:34]

Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_7760594
-edit: voeg wat toe of reageer niet -

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 18:35]

pi_7760595
-edit: weer on topic svp-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 18:35]

Niets.
pi_7760644
Hmmwha, ik heb nog nooit iemand versierd !!
Niets.
pi_7760666
Aaaaaargh ik wordt schijtziek van dat eeuwige gezeik over slotjes! Zolang er niet wordt gediscrimineerd, etc. wordt moet je toch gewoon alles kunnen zeggen op het forum, hoe onzinnig het ook is?? En als je het onzinnig vind moet je het gewoon niet lezen.
pi_7760668
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:30 schreef beentheredonethat het volgende:
Ik las een oud topic over versierblunders en ik heb me helemaal doooood gelachen t was zooo verschrikkelijk grappig dus ik dacht komop, deel 2 gaat erin! ik heb er zelf niet echt eentje meegemaakt...maar wel een kleintje:

Ik was in een "stamkroeg" van mij (ja als meisje kom je daar ook )
Ennuh daar zat een superrr jongen op de bank (ja die hebben ze daar) en ik kende een van zijn vrienden. ik ga naast hem zitten, dronken als ik ben, en begin tegen hem aan te lullen over een stempel. na een tijdje loopt ie opeens weg en komt zijn vriend : ja we gaan doei!! hij geeft de gebruikelijke drie zoenen en de laatste beland op mijn mond en hij pakt me zo...en tja dronken verzet je je niet ! Dussehh nou was ik met de vriend van een jongen gegaan die ik SUPERLEKKER vond..
opzich niet zo erg..maar wat doe ik? ik ga ook weg en ik sta buiten, te gillen tegen een vriendin; AH IK BEN MET DE VERKEERDE TE GAAN AAAHH dus die vriendin zegt: ehm ze staan achter je... en inderdaad....voor schut hooor! maarja ik vond het super lullig en sindsdien heb ik ze allebei noooit meer gezien...

niet echt een blunder maar toch weer wel.!
laat wat van je horuh!!!:)

haha kijk vootaan om je heen
046
Dank aan Yeahinho
pi_7760691
loos topic iedereen is zijn eigen berichten aant editen
niemand blunders dan?
ik zelf ook niet hoor
nog nooit iemand versiert

[Dit bericht is gewijzigd door jaspah op 07-01-2003 18:39]

pi_7760694
ik hoef niemand te versieren, zodra ik ergens binnenkom hanger er al 3 om mn nek
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_7760698
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:38 schreef AggrKel het volgende:
Aaaaaargh ik wordt schijtziek van dat eeuwige gezeik over slotjes! Zolang er niet wordt gediscrimineerd, etc. wordt moet je toch gewoon alles kunnen zeggen op het forum, hoe onzinnig het ook is?? En als je het onzinnig vind moet je het gewoon niet lezen.

Versierblunders dl. 3
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:45:12 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7760812
Ik zie dat de overige topics in SEKS staan en dit topiuc gaat flink de mist in qua onzinreacties. Vandaar een slotje en svp verder in de bestaande topivcs in SEKS
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')