Was niets mis met VT1, zie het punt dus niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef mikieu het volgende:
[..]
Oke, shit happens. Was al bang dat er weer wat was, RBR heeft tevaak nog domme fouten. Ga ook gewoon een keer als eerste die baan op bij VT1.
Ik mis Ric.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ship happens.
Usain boat.
Ik houd ook van woordgrappen
Dus als eerste de baan op in vt1 voorkomt dat je halverwege vt2 debris oppakt. Al gesolliciteerd als strategist?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef mikieu het volgende:
[..]
Oke, shit happens. Was al bang dat er weer wat was, RBR heeft tevaak nog domme fouten. Ga ook gewoon een keer als eerste die baan op bij VT1.
Max kent zijn bootjes wel, die is aan het kijken om er één te kopenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ship happens.
Usail boat.
Ik houd ook van woordgrappen
Als ie maar bij ons komt voor zn bootje :pquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Max kent zijn bootjes wel, die is aan het kijken om er één te kopen
Toch is dit beter gemonteerd en minder tenenkrommend dan de filmpjes van Renault nu. Zelfs met Ric lopen die voor geen meter.quote:
Eensch, ik erger me daar ook altijd aan. Als je niet direct bij de training op de baan komt, heb je de boel gewoon nog niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:07 schreef mikieu het volgende:
Nee, ik link dit niet aan elkaar. Ik doel gewoon op RBR in het algemeen. Ik vind dat ze structureel te laat op de baan komen. VT1, 2, 3, Q1. Mercedes maakt eigenlijk altijd meer ronden (wat blijkbaar goed werkt), en ze lopen altijd te klagen als ze tracktime missen. Gisteren zou dat 50 minuten zijn geweest in VT2, maar ze wachten er wel 15 voor ze de baan op gaan in VT1, daar had je dus al 30% van je verloren tijd kunnen winnen.
dan heb ik nog wel een naam voor 'm: Bullshipquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Max kent zijn bootjes wel, die is aan het kijken om er één te kopen
Er ligt dan weinig rubber en wat stof op de baan. Beter laten je de B-teams het even schoonvegen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Eensch, ik erger me daar ook altijd aan. Als je niet direct bij de training op de baan komt, heb je de boel gewoon nog niet voor elkaar.
Dan is Mercedes blijkbaar een B-Team.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Er ligt dan weinig rubber en wat stof op de baan. Beter laten je de B-teams het even schoonvegen.
SPT / [Junior] Formuleklassen #37 Van alles en nog watquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:19 schreef JeMoeder het volgende:
En wederom een goede Schumacher tactiek, zo vader zo zoon. Rode vlag veroorzaken zodat iedereen voor je hun verplichte pitsstop niet kan maken en na de herstart nog weer verplicht naar binnen moet. Zo kan je de race toch nog winnen.
Die is goed de weg kwijtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Abiteboul
https://www.nu.nl/formule(...)ari-en-mercedes.html
Nou, ik ben benieuwd
Zo, klap van de molen gehad die knaap.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Abiteboul
https://www.nu.nl/formule(...)ari-en-mercedes.html
Nou, ik ben benieuwd
Aan de andere kant, ze maken wel minder kilometers met die motor en berekenen ze op deze manier op welk circuit ze een straf willen pakken als ze over hun aantal toegestane motoren komen te zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:07 schreef mikieu het volgende:
Nee, ik link dit niet aan elkaar. Ik doel gewoon op RBR in het algemeen. Ik vind dat ze structureel te laat op de baan komen. VT1, 2, 3, Q1. Mercedes maakt eigenlijk altijd meer ronden (wat blijkbaar goed werkt), en ze lopen altijd te klagen als ze tracktime missen. Gisteren zou dat 50 minuten zijn geweest in VT2, maar ze wachten er wel 15 voor ze de baan op gaan in VT1, daar had je dus al 30% van je verloren tijd kunnen winnen.
Och, een paar goede teksten zijn nooit weg in de Formule 1. Maakt het tenminste wat minder saaiquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo, klap van de molen gehad die knaap.
Het lek is boven, RIC kampioenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Abiteboul
https://www.nu.nl/formule(...)ari-en-mercedes.html
Nou, ik ben benieuwd
Dat was ook maar een verzinsel van vorig jaar om te verklaren hoe het toch mogelijk was dat Vettel Hamilton inhaalde.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:08 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het trouwens bizar hoe blind iedereen er maar vanuit gaat dat die Mercedes motor minder is dan de Ferrari. Mercedes heeft nu een hele goede combi van downforce en topspeed. Maar Baku ging ook prima. Straks in Monza met de vleugels anders afgesteld en het nieuwe Merc blokje wil ik het nog wel eens zien.
Ze hebben als dit klopt iig wel het niveau sandbaggen van Mercedes bereikt in de eerste trainingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Abiteboul
https://www.nu.nl/formule(...)ari-en-mercedes.html
Nou, ik ben benieuwd
Moeilijk te vergelijken, maar het doet elkaar niet veel. Heb het idee dat Mercedes de motor in de race standaard minder ver open draait dan Ferrari. Maar Ferrari verliest het dit seizoen wel vooral op het chassis.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:08 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het trouwens bizar hoe blind iedereen er maar vanuit gaat dat die Mercedes motor minder is dan de Ferrari. Mercedes heeft nu een hele goede combi van downforce en topspeed. Maar Baku ging ook prima. Straks in Monza met de vleugels anders afgesteld en het nieuwe Merc blokje wil ik het nog wel eens zien.
Dat je dat hardop durft te zeggen als je 16e en 17e staat in de 2de vrije training.quote:Uit onze analyses blijkt dat we ons in racetrim nu kunnen meten met Ferrari en Mercedes, maar dat Ferrari in de kwalificatie nog een voorsprong heeft. En vanaf dit weekend zitten we weer op dat niveau
Op bijna ieder circuit is de acceleratie van Ferrari beter. Ze komen trager uit de bocht, maar halen toch ern hogere top aan het einde van een recht stuk. Deels zal het lagere drag zijn, maar die motor is echt sterker hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:08 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het trouwens bizar hoe blind iedereen er maar vanuit gaat dat die Mercedes motor minder is dan de Ferrari. Mercedes heeft nu een hele goede combi van downforce en topspeed. Maar Baku ging ook prima. Straks in Monza met de vleugels anders afgesteld en het nieuwe Merc blokje wil ik het nog wel eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |