Nou ik heb het terug gezien, ze hadden meer ervaring, geen betere argumenten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
De boeren in de uitzending met dierenrechtenaktievoerders?
Viel wel mee toch?
Scandinavië is een paradijs.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een land is dat toch dat noorwegen
Leuk liedje hadden ze laatst ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
#eurosongfestivalquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
Nee vond ik niet.
Erg onbeleefd en kleinerend tegenover de dierenactivisten.
Okay, maar toch geen tokkies?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef BlackNero het volgende:
Nou ik heb het terug gezien, ze hadden meer ervaring, geen betere argumenten.
En de ex-marinier Paul S.quote:
quote:
Niet perse. In de provincie gaat het er soms zo aan toen, maar in mijn ervaring is dat geen tokkie gedrag. Ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.quote:
Zou jij haar willen emotioneren?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:37 schreef 3rr0r het volgende:
nou, nu worden de ogen direct waterig dus de emotie is duidelijk terug
Wat zijn dat voor een kaartjes?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:38 schreef BlackNero het volgende:
Ik heb trouwens gouden kaartjes voor Pauw gewonnen bij de quiz
Wel je Fok! T-shirt aan doen hè?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:38 schreef BlackNero het volgende:
Ik heb trouwens gouden kaartjes voor Pauw gewonnen bij de quiz
Gouden Ticket: ¤ 10,- VIP-plekken, hapjes en drankjequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een kaartjes?
Wel in beeld zitten he!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Gouden Ticket: ¤ 10,- VIP-plekken, hapjes en drankje
(excl. ¤ 0,89 reserveringskosten)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |