Rico.quote:
Door hem een veilig plekje te gunnen ... heb ik net geleerd!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe willen ze die Ikbal helpen als ie de hele dag de hort op is?
zoals de meeste daar dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef wyno het volgende:
[..]
Sorry dat lieve siert jou misschien, maar aan Gerrit zit geen gram liefs. Hij is lui, uitgekookt, teert het liefst op een ander en klets graag over ander.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe willen ze die Ikbal helpen als ie de hele dag de hort op is?
Oh ok...en de rest komt vanzelf aanwaaien....?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door hem een veilig plekje te gunnen ... heb ik net geleerd!
niet van mij hoor!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door hem een veilig plekje te gunnen ... heb ik net geleerd!
Lastig in te schatten, Dat ligt aan de aard van het probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:28 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Oh ok...en de rest komt vanzelf aanwaaien....?
quote:
Dat zeg ik ook niet, maar wat je zei liet me wel beseffen dat ik een soort vooroordeel had van de "dakloze" en eigenlijk wel beter weet.quote:
das liefquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar wat je zei liet me wel beseffen dat ik een soort vooroordeel had van de "dakloze" en eigenlijk wel beter weet.
Arabisch.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:31 schreef bahgoor het volgende:
[..]
maar in ieder geval niet marokaans of turks
Van Rienk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:31 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Boxen voor de dj set
[ afbeelding ]
En er is ook al een fiets gebracht voor Ikbal blijkbaar
Smak smakquote:
Minstens 2 weken, dan evalueren, dus ja maandenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow het is al zeker dat hij een vaste tijdelijke bewoner is?
Jij hebt meer gelijk dan ik.quote:
vaste tijdelijkequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou, alleen als hij niet besluit af te zien van zijn komst.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat hebben we eerder gezien idd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:34 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Minstens 2 weken, dan evalueren, dus ja maanden
nee dit is het contact van hiske toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De DJ set word opgeleukt door de leverancier na klachten.
Leve TV
Het is de neef van Maickelquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
wel leuke gast die maarten, volgens mij een liefhebber van geluid
Erger nog, achter schijnt het "mogelijk 2 tot 4" van die zwervers weer doorgedrukt te hebben , iets wat die sukkels maanden geleden ooit in een vergadering hebben vastgelegd en nu backfired als een mallequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder gezien idd.
Robert ook en we hebben Rob nog als tijdelijke bewoner gehad, die kwam met chauffeur steeds binnen wanneer hij zin had.
Dit is niet die leverancier, maar iemand anders die het spul voor hen geregeld heeft. Staat los van die andere speakersquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De DJ set word opgeleukt door de leverancier na klachten.
Leve TV
ow wow!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is de neef van Maickel
Zou ook kunnen,,, hoeveel DJ sets hebben ze dan ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dit is het contact van hiske toch?
of ben ik in de war?
Ik snap er niets meer van............quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dit is niet die leverancier, maar iemand anders die het spul voor hen geregeld heeft. Staat los van die andere speakers
ik ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van............
Mooi, zijn maximale tijd aangehouden, "je ga zelf weten, 16:00h, 20:00h kijk maar " Aldus Hiskequote:
hij gaat lekker koffie zettenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Heb je honger vraagt Adje, nou denk dat Ikbal al lekker gegeten heeft
Ja zonde dit, heeft niks meer met Utopia te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Erger nog, achter schijnt het "mogelijk 2 tot 4" van die zwervers weer doorgedrukt te hebben , iets wat die sukkels maanden geleden ooit in een vergadering hebben vastgelegd en nu backfired als een malle
Credits , lafkut Hiske
hij had zelfs zijn vuile was thuis gelatenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij heeft maar een heel klein tasje ? Waar laat hij dan die andere schoenen en kleren ?
Ach stom van mij.. Hij heeft natuurlijk een storage box gehuurd
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij had zelfs zijn vuile was thuis gelaten
volgens mij, zei ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aanname![]()
Kunnen ook medicijnen zijn...
snuiven welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst ff roken.... want dat kon buiten niet.
maar goed, neem iets mee van wat ik eerder zei, is heel moeilijk om daar uit te komen, en mss ik ben een vrouw was het makkelijker, maar hij is een man,, ik weet hoeveel moeite het kostquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst ff roken.... want dat kon buiten niet.
Zijn ½ leven "op straat" het is die man zijn vak geworden, kap nou met die BSquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar goed, neem iets mee van wat ik eerder zei, is heel moeilijk om daar uit te komen, en mss ik ben een vrouw was het makkelijker, maar hij is een man,, ik weet hoeveel moeite het kost
wie zei dat danquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snuiven blowen pillen,hoef je iemand niet om af te maken
Ik moet eerlijk zeggen dat hij zich bij mij niet populair heeft gemaakt. Of hij heeft teveel praatjes waardoor hij zich beter voordoet dan het gaat, of hij pakt zijn zaakjes gewoon echt verkeerd aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar goed, neem iets mee van wat ik eerder zei, is heel moeilijk om daar uit te komen, en mss ik ben een vrouw was het makkelijker, maar hij is een man,, ik weet hoeveel moeite het kost
je weet nul noppa nada, je kent de zelfkant van het leven nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:47 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zijn ½ leven "op straat" het is die man zijn vak geworden, kap nou met die BS
eens, een toontje lager zingen kan geen kwaad, maar waarom zou hij, trotsquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat hij zich bij mij niet populair heeft gemaakt. Of hij heeft teveel praatjes waardoor hij zich beter voordoet dan het gaat, of hij pakt zijn zaakjes gewoon echt verkeerd aan.
Ik was je dit keer voor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
Agh die Ikbal voelt zich toch ook al de koning van de pijp
https://www.facebook.com/ikki.beter
https://www.facebook.com/ikbal.berber.1
Gelegenheidszwervertje , ziet er gelikt uit, zijn act is primaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:50 schreef DaniqueV het volgende:
Agh die Ikbal voelt zich toch ook al de koning van de pijp
https://www.facebook.com/ikki.beter
https://www.facebook.com/ikbal.berber.1
raarrrr welquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Gelegenheidszwervertje , ziet er gelikt uit, zijn act is prima
[ afbeelding ]
Heb je gelijk in, ik weet niks van het straatleven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je weet nul noppa nada, je kent de zelfkant van het leven niet
Ja joh tis er weer 1 die alles doet om in de schijnwerpers te staanquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt zeker beter.quote:
nogmaals, dat doet hij goed, trotsquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef bahgoor het volgende:
als je niet veel gewent ben, klinkt elke speaker beter
Tsja, de wereld is hard, niemand gunt iemand wat, eenmaal down natrappen, mes in je rug als je te popie bentquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nogmaals, dat doet hij goed, trotsnooit iemand die het van mij af zag, living the good life, nothing left to lose, maar van binnen, ben je kapot
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Tsja, de wereld is hard, niemand gunt iemand wat, eenmaal down natrappen, mes in je rug als je te popie bent
Verrek het is net Utopia
Sjellie moet even op die speaker gaan zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie afwassen roept gerrit door de microfoon
Ja nou weten we het welquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
een dakloze is niet altijd die gast onder d brug , of bij het leger des heils
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjellie moet even op die speaker gaan zitten.
een spiekerquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjellie moet even op die speaker gaan zitten.
ik vertel het niet voor me zelf hoor, daar ben ik allang overheen, maar meer om de reacties over Ikbal, dus eeehhhh ook daar een beetje respect muisquote:
Ik neem aan dat jij wel heel graag een woning wou en er alles aan wou doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
een dakloze is niet altijd die gast onder d brug , of bij het leger des heils
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
Kunnen ze die microfoon niet van Franny haar nek trekken. Of douw er een berg pillen in of over het hek of in de vijver met een blok beton
echt hoor! ben haar zo zat!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
Kunnen ze die microfoon niet van Franny haar nek trekken. Of douw er een berg pillen in of over het hek of in de vijver met een blok beton
Om dan maar even kort door de bocht te gaan, ik heb geen respect voor gluiperds die de kluit belazeren voor NTV, en ik geloof echt dat Ikbal de kluit besodemieterd van het momemt dat 'ie door de Poort kwam alquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vertel het niet voor me zelf hoor, daar ben ik allang overheen, maar meer om de reacties over Ikbal, dus eeehhhh ook daar een beetje respect muis
ergens mogen wij daar best blij mee zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie durft niet te zingen.
Verstandig denk ik.
Heeft hij al een keer gedaanquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ergens mogen wij daar best blij mee zijn inderdaad
Ik denk ook dat Merel haar wel haar praatje laat doen. Zo vals is Merel wel, ok je wil dat ga je (af) gangquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hmm, ik zou shell ook totaal voor het blok (joker) zetten dan als ze gaat acteren. Oog om oog bitch
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel haar wel haar praatje laat doen. Zo vals is Merel wel, ok je wil dat ga je (af) gang
Ik kan dat wel waarderenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel haar wel haar praatje laat doen. Zo vals is Merel wel, ok je wil dat ga je (af) gang
nee, daar zet hij zich te veel voor andere mensen ook in, heb een goede vriend die ook ooit dakloos was,in de zeventig, en kent hem, die gast is OKquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Om dan maar even kort door de bocht te gaan, ik heb geen respect voor gluiperds die de kluit belazeren voor NTV, en ik geloof echt dat Ikbal de kluit besodemieterd van het momemt dat 'ie door de Poort kwam al
Krijg je geen aandachtquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga maar ff tv kiijken, al dat gelul over dakloos, brengt best nare herinneringen terug bij mij ,have fun
see you laterquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga maar ff tv kiijken, al dat gelul over dakloos, brengt best nare herinneringen terug bij mij ,have fun
We gaan 'm nog wel uitvlooien de komende weken, hij is via Talpa gecast dus zijn act zal best wel een tijdje standhoudenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, daar zet hij zich te veel voor andere mensen ook in, heb een goede vriend die ook ooit dakloos was,in de zeventig, en kent hem, die gast is OK
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kutwijf serieus, dat zag ik nog net!
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tr gemaktquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heet hij echt Ikbal?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
vieze gemene dingen, kut dag zegt ikbal
ze doen hun werk niet goed, ik ben er de dupe van zegtie tegen sjellie
Jaquote:
Merel?quote:
Enjoy.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef Soury het volgende:
Die Ikbal zie ik nu voor het eerst. Hij schelde zijn sociale rechercheur uit. Ok dan
LOL nicequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:22 schreef Soury het volgende:
Andrea kan niks voor Ikbal doen, sorry maar we hebben zo een feestje
Nee dank jequote:
Uhhhhh wat doet dat figuur daar????quote:
Ze gaan hem aan huisvesting en een baan helpen.quote:
Op zich is dat niet zo erg. Beter dan een krat bierquote:
toch niet in nederland?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze gaan hem aan huisvesting en een baan helpen.
Ik zou als inwoner daar eerst zelf daar eens over nadenken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze gaan hem aan huisvesting en een baan helpen.
ja dat ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo erg. Beter dan een krat bier
Hiske is ook niet erg gemakkelijk met hemquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het lijkt er op dat ikbal ook weer een typetje is die er straks met security uit moet.
zo leuk vond ze het nog eergisterquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hiske is ook niet erg gemakkelijk met hem
Die lacht zich kapotquote:
Dat is een jasje van 800 euro.quote:
had 100x liever dave gezien die zogenaamd die kansen krijgt, dan deze mallootquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Ikbal is ook een beetje gevaarlijk type, dan maar Deef voor de echte laatste keer.
100%quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toch een maand huur voor sommige mensen.
Ja jammer dat hij zich niet heeft opgegeven als inwoner.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Vind het maar een engerd die Ikbal. Uitkeringsfraude, opgekropte woede, anderen de schuld geven, gokken, blowen, zonnebrilletje.
En iedereen kent je straks in Amsterdam. Fucking hell zeg Dat moet je willenquote:
4 jonko`s.quote:
Jah heerlijk he. Die muffe Hiske die de milde zorgverleendster blijft uithangen. Wij hebben ondertussen allemaal door dat je die creep moet lzen zolang het nog kan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef Soury het volgende:
Hij is in zijn hoofd gestoken en hier en daar en politiehond beet me. En Hiske joh komt goed
Beetje raar dat die gast graag op tv wilquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jah heerlijk he. Die muffe Hiske die de milde zorgverleendster blijft uithangen. Wij hebben ondertussen allemaal door dat je die creep moet lzen zolang het nog kan.
Zal wel beloond worden met een stapel krasloten en een pak vanillevla.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje raar dat die gast graag op tv wil
Ik denk met bedrukt papierquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal wel beloond worden met een stapel krasloten en een pak vanillevla.
Die kan zijn vriendin niet eens aanquote:
Leuke capquote:
Ligt er aan, serie moordenaars willen ook vaak eer wie eer toekomt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje raar dat die gast graag op tv wil
Dat mens spoort niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef Soury het volgende:
Hij is in zijn hoofd gestoken en hier en daar en politiehond beet me. En Hiske joh komt goed
Nou ga je wat te ver, maar ik vertrouw die gozer nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ligt er aan, serie moordenaars willen ook vaak eer wie eer toekomt.
Als ik Andrea was was ik pleite geweest uit die yurt.
ze hebben toch net een straat gelegd? hij houd van de straat. 1+1=2quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Als ik Andrea was was ik pleite geweest uit die yurt.
Ok misschien loop ik op de dingen vooruitquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ga je wat te ver, maar ik vertrouw die gozer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja. Daar moest ik wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft wel erger meegemaakt. Hij heeft het opgeven opgegeven. Hij heeft zoveel shit meegemaakt. Hij is door een politiehond gebeten.
Tijd voor een straatverbod. Maar ok misschien is het een totaal verkeerd begrepen fijn warm mens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze hebben toch net een straat gelegd? hij houd van de straat. 1+1=2
hahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Tijd voor een straatverbod. Maar ok misschien is het een totaal verkeerd begrepen fijn warm mens.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef tonja het volgende:
Hoorden jullie dat? Gerrit tegen Merel: Je hebt wat witte poeder onder je neus.
Reactie Merel: Ohw echt?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef tonja het volgende:
Ken ik niet maar wel wasgij puzzelsquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt wel een van Haasteren puzzel.
Nee niet gehoordquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef tonja het volgende:
met een biertje in je handquote:
Ik ben zooooooooooooo lieffffffffffffffffffffffffquote:
Ken je die niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer ff wat frustratie wegboxen.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ken je die niet?
Van die chaos puzzels met veel mensen die her er der staan en om hoekjes heen kijken en zo.Ja leuk ik wist nooit dat Wasgij puzzels het omgekeerde was van JigzawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Volgt die camera mij nou? Nog eens kijken? Ja het is echt zo
Verhip.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk ik wist nooit dat Wasgij puzzels het omgekeerde was van Jigzaw
Ah hij heeft een welkoms pakketje gekregen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Volgt die camera mij nou? Nog eens kijken? Ja het is echt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |