Stoppen waarmee?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:43 schreef Allures het volgende:
Niks. We kunnen maar beter allemaal stoppen...
Ik snap de insteek van je topic niet?
Wat wil je bespreken? Uiterlijk? Vruchtbaarheid?
Heeft ook erg te maken met afkomst en genen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:45 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Stoppen waarmee?
Ik wil bespreken waar het idee vandaan komt dat vrouwen over hun piek heen zijn na hun 30e waarna het verval drastisch inzet terwijl mannen dan alleen maar stijgen in waarde op de markt.
Kort. Pittig.quote:
Is niet relevant in deze casus tenzij hetgeen je zegt niet eveneens opgaat voor Arabische mannen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Heeft ook erg te maken met afkomst en genen.
Nu zal een Arabische vrouw na de dertig sneller krom gaan lopen dan de vrouwen in het Noorden van Europa enz..
Wie heeft dat idee dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:45 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Stoppen waarmee?
Ik wil bespreken waar het idee vandaan komt dat vrouwen over hun piek heen zijn na hun 30e waarna het verval drastisch inzet terwijl mannen dan alleen maar stijgen in waarde op de markt.
Was maar even om een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is niet relevant in deze casus tenzij hetgeen je zegt niet eveneens opgaat voor Arabische mannen.
Is een breed gedragen sentiment anders zou 't gezegde niet zo'n grote bekendheid genieten.quote:
Dat soort gedachtegangen zijn evil en zielig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is een breed gedragen sentiment anders zou 't gezegde niet zo'n grote bekendheid genieten.
In de incel/MGTOW en aanverwante gemeenschappen is het begrip 'The Wall' een bekend fenomeen. Een vrouw die in haar jeugd promiscue gedrag vertoont maar zodra het verval inzet en er minder interesse is voor d'r wil gaan settelen en veelal voor bètas die ze voorheen niet overwoog gaat vanwege financiële redenen.
Ik ken het niet en heb mensen in mijn omgeving er ook nooit over praten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is een breed gedragen sentiment anders zou 't gezegde niet zo'n grote bekendheid genieten.
In de incel/MGTOW en aanverwante gemeenschappen is het begrip 'The Wall' een bekend fenomeen. Een vrouw die in haar jeugd promiscue gedrag vertoont maar zodra het verval inzet en er minder interesse is voor d'r wil gaan settelen en veelal voor bètas die ze voorheen niet overwoog gaat vanwege financiële redenen.
Hoezo? En is het wel of niet conform de realiteit in veel situaties? Oprechte interesse.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat soort gedachtegangen zijn evil en zielig.
Seksualiteit van vrouwen is complex en ingewikkeld. Ik zie juist steeds meer dat vrouwen niet willen trouwen of zich laten vastbinden. Vrouwen worden steeds financiëel onafhankelijk en blijven niet zomaar bij een man omdat ze niet anders kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Hoezo? En is het wel of niet conform de realiteit in veel situaties? Oprechte interesse.
Dat is 't ding, dit soort ideeën spelen eveneens bij niet-incels. Een goed voorbeeld is de voorzitter van de grootste partij van Nederland.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:04 schreef Allures het volgende:
Als we die incel shit gaan accepteren als de norm moeten we ons zelf allemaal collectief tegen een wall flikkeren
Thierry Baudet gebruikt juist dat soort ideeën om stemmen te winnen, omdat veel mannen stiekem dit soort paranoïde angsten hebben. Of het gebaseerd is op de waarheid weet ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:09 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dat is 't ding, dit soort ideeën spelen eveneens bij niet-incels. Een goed voorbeeld is de voorzitter van de grootste partij van Nederland.
hoezo is dat geen incel?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:09 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dat is 't ding, dit soort ideeën spelen eveneens bij niet-incels. Een goed voorbeeld is de voorzitter van de grootste partij van Nederland.
Hij is in ieder geval een held voor incelmannen hahaquote:
Goed van je! Weer een gelegenheid voor mij om mijn mening dat het onzin is te kunnen uiten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:45 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
Stoppen waarmee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |