abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7760161
Hoi

Voor school ben ik bezig met een werkstuk over de tabaksindustrie, en nu staat er o.a. de vraag: "wat vind de consument van de prijzen en de kwaliteit die je erbij krijgt"

Dus: Shag van de Aldi, is die lekker? Of koopt de Fokker dat omdat het goedkoop is, of koopt de Fokker het gewoon helemaal niet.
Marlboro? ¤3,20 per pakje bij de BP hier, in de rest van het land dezelfde prijzen? Maar in een pakje Camel zitten meer, maar hier betaal je dan ook weer meer voor (¤3,65)

En wie rookt er dan bijvoorbeeld Barclay, is dit met zijn ¤0,05 duurder dan Marlboro ook weer lekkerder dan?

pi_7760192
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:11 schreef d.n3rd het volgende:
Hoi

Voor school ben ik bezig met een werkstuk over de tabaksindustrie, en nu staat er o.a. de vraag: "wat vind de consument van de prijzen en de kwaliteit die je erbij krijgt"

Dus: Shag van de Aldi, is die lekker? Of koopt de Fokker dat omdat het goedkoop is, of koopt de Fokker het gewoon helemaal niet.
Marlboro? ¤3,20 per pakje bij de BP hier, in de rest van het land dezelfde prijzen? Maar in een pakje Camel zitten meer, maar hier betaal je dan ook weer meer voor (¤3,65)

En wie rookt er dan bijvoorbeeld Barclay, is dit met zijn ¤0,05 duurder dan Marlboro ook weer lekkerder dan?

Rook verstandig, rook een appel.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7760196
Sinds kort rook ik Davidoff, 3,30 per 20
You only live once
pi_7760223
ik rook Pall Mall, 3.65, per dag......ja schaam me ook.

die goeiekope troep ga ik dus niet roken.
of sjag.bah.

De Puta Madre
pi_7760248
Barclay? ik rook geen tampons

die dingen hebben van die irri filters met gleufjes erin. net tampons.

Ik rook gewoon Gauloises Blondes en betaal daarvoor ¤ 2,20 per pakje i.p.v. ¤ 3,20 omdat ik ze via internet koop.

pi_7760259
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:14 schreef Killer_Mom het volgende:
ik rook Pall Mall, 3.65, per dag......ja schaam me ook.

die goeiekope troep ga ik dus niet roken.
of sjag.bah.

Why not?

Niet stoer genoeg???

-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
pi_7760272
de prijzen zijn overal hetzelfde, maar niet elke merk is even duur.
de 'gewone' merken (dus niet merken met 'stijl' zoals Dunhill Davidoff of Barclay) zijn:
20 pakje : 3,20
25 pakje : 3,65
30 pakje : 4,25

aldi shag vindt ik zelf niet te roken, maar door een joint gaat het prima

maar ff serieus, smaken verschillen ook in roken, rook zelf caballero, pakjes van 30, en daar probeer ik 2 dagen mee te doen (en soms lukt het nog ook)

pi_7760279
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:17 schreef Artfull-Devlin het volgende:

[..]

Why not?

Niet stoer genoeg???

Das niet trendy...DUUUUUHHHHHHHHHH
pi_7760297
ben net een week gestopt maar rookte altijd Marlboro of Van Nelle half zwaar!

Die merkloze rommel rookte ik ook niet tenzij er niets anders voor handen was. Gaf me het idee dat dat nog slechter was en misschien ook wel wat lomper stond. Nu weet ik beter, roken staat altijd lomp!
pff...hopen dat ik dat volgende week ook nog durf te zeggen.

it's better to burn out than to fade away...
pi_7760313
Ik rook shag (geen sjag), Javaanse Jongens 3/4 zwaar, 4,10 inclusief mascotte special.

succes met je onderzoek

Where we're standing right now, in the ruins in the dark, what we build could be anything
pi_7760320
BTW!
swollywood, wat zijn jouw ervaringen met die website? ik wist zelf niet eens van het bestaan af, en ben een beetje wantrouwend sinds die 1 april grap vorig jaar met die ene site...
dit zou echt te gek zijn als het zo mooi is als het lijkt te zijn, graag meer info hierover
pi_7760324
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:19 schreef lammegiraf het volgende:
ben net een week gestopt maar rookte altijd Marlboro of Van Nelle half zwaar!

Die merkloze rommel rookte ik ook niet tenzij er niets anders voor handen was. Gaf me het idee dat dat nog slechter was en misschien ook wel wat lomper stond. Nu weet ik beter, roken staat altijd lomp!
pff...hopen dat ik dat volgende week ook nog durf te zeggen.

Hoe lang heb je gerookt? Wedde dat je niet kunt stoppen?? Peuk is erg lekker,...
-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
pi_7760339
Rook al een tijdje (lees jaar of 7) Chesterfield sigaretten. Die zijn nu 3 euro 65, volgens mij in het hele land hetzelfde. Ze zijn in al die jaren sterk om hoog gegaan, maar ik ga niet voor "de goedkoop" ALDI shag naar binnen lopen heisen want dat is me daar een partij ranzig...

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 07-01-2003 18:22]

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:22:21 #14
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_7760358
Doe verstandig, rook gewoon niet dat vind ik het lekkerst
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
pi_7760380
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:20 schreef Artfull-Devlin het volgende:

[..]

Hoe lang heb je gerookt? Wedde dat je niet kunt stoppen?? Peuk is erg lekker,...

ik weet dat het moeilijk gaat worden, heb een jaar of 6 gerookt, ben nu 23. Ik wil gewoon af van die ongezonde en ook nog eens dure gewoonte, heb dus met een vriend een weddenschap staan die ik beter niet kan verliezen.
it's better to burn out than to fade away...
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:25:25 #16
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_7760422
Vergelijk ook eens de prijzen binnen Europa.

Engeland is nl. erg goed bezig. bijna het dubbele van hier in Nederland.
go England!

pi_7760447
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:20 schreef strekenboer het volgende:
BTW!
swollywood, wat zijn jouw ervaringen met die website? ik wist zelf niet eens van het bestaan af, en ben een beetje wantrouwend sinds die 1 april grap vorig jaar met die ene site...
dit zou echt te gek zijn als het zo mooi is als het lijkt te zijn, graag meer info hierover
Ik heb hier nu 3x besteld ( en betaald met creditcard).
1e keer duurde het een maand voor ik ze binnenhad.
Hierna hebben ze de verzendwijze veranderd naar verzekerd en geregistreerd vervoer en de 2e keer dat ik bestelde had ik ze met 9 dagen in huis.
3e bestelling heb ik 2 weken terug geplaatst.
Heb ze nog niet binnen maar ik ga er van uit dat dat komt omdat de feestdagen er tussen zitten.
Je krijgt netjes een mailtje van ze als de sigaretten verstuurd worden.
pi_7760842
Fantastisch

ik ben heel even eten, en ik kom weer terug en meteen al 16 replies

bedankt alvast

dinsdag 7 januari 2003 @ 18:57:42 #19
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_7761088
Aldi shag vind ik gore zooi. Ik rook fijn import shag: 1.60 per pakje, ipv 3.80

Meeste mensen kunnen trouwens niet eens hun eigen merk aan de smaak herkennen, bleek uit een test van Ook Zoiets! 1 gast vond z'n eigen merk zelfs ranzig
Misschien moet je dat filmpje ook ff bekijken, word ook uitgelegd waarom mensen bepaalde merken roken. 't staat wel ergens op de site van BNN

Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_7762450
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:57 schreef King_Nothing het volgende:
Misschien moet je dat filmpje ook ff bekijken, word ook uitgelegd waarom mensen bepaalde merken roken. 't staat wel ergens op de site van BNN
Doe ik even, bedankt
pi_7763460
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:17 schreef Artfull-Devlin het volgende:

[..]

Why not?

Niet stoer genoeg???

nee, is gewoon nog smeriger als pall mall.
De Puta Madre
pi_7763512
Lucky strike
It's toasted

3.20 per 20

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:42:02 #23
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7763714
lucky strike..
smaakt beter dan marlboro etc..
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7763785
Ik heb dit jaar al ongeveer 7x3.65 uitgespaard: 25,5.... als ik dit het hele jaar volhoud kan ik leuk op vakantie van m'n 1328 euro.

Wel gerookt; Chesterfield. Waarom? Omdat ik dacht dat ik die lekker vond, niet omdat ze goedkoop waren ofzo, dan kocht ik liever geen sigaretten.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:20:26 #25
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_7764596
Ik rook Pall Mall (à 3,65 dus), voornamelijk omdat ik het de lekkerste sigaretten met een grotere verpakking vind. Die pakjes van 20 stuks zijn te snel op. Maar als dat er niet is rook ik net zo lief een ander merk.
Daarnaast rook ik ook shag (drum of van nelle), omdat ik dat soms lekkerder vind (en in slechtere tijden omdat shag goedkoper is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')