Voor school ben ik bezig met een werkstuk over de tabaksindustrie, en nu staat er o.a. de vraag: "wat vind de consument van de prijzen en de kwaliteit die je erbij krijgt"
Dus: Shag van de Aldi, is die lekker? Of koopt de Fokker dat omdat het goedkoop is, of koopt de Fokker het gewoon helemaal niet.
Marlboro? ¤3,20 per pakje bij de BP hier, in de rest van het land dezelfde prijzen? Maar in een pakje Camel zitten meer, maar hier betaal je dan ook weer meer voor (¤3,65)
En wie rookt er dan bijvoorbeeld Barclay, is dit met zijn ¤0,05 duurder dan Marlboro ook weer lekkerder dan?
quote:Rook verstandig, rook een appel.
Op dinsdag 7 januari 2003 18:11 schreef d.n3rd het volgende:
HoiVoor school ben ik bezig met een werkstuk over de tabaksindustrie, en nu staat er o.a. de vraag: "wat vind de consument van de prijzen en de kwaliteit die je erbij krijgt"
Dus: Shag van de Aldi, is die lekker? Of koopt de Fokker dat omdat het goedkoop is, of koopt de Fokker het gewoon helemaal niet.
Marlboro? ¤3,20 per pakje bij de BP hier, in de rest van het land dezelfde prijzen? Maar in een pakje Camel zitten meer, maar hier betaal je dan ook weer meer voor (¤3,65)En wie rookt er dan bijvoorbeeld Barclay, is dit met zijn ¤0,05 duurder dan Marlboro ook weer lekkerder dan?
die goeiekope troep ga ik dus niet roken.
of sjag.bah.
die dingen hebben van die irri filters met gleufjes erin. net tampons.
Ik rook gewoon Gauloises Blondes en betaal daarvoor ¤ 2,20 per pakje i.p.v. ¤ 3,20 omdat ik ze via internet koop.
quote:Why not?
Op dinsdag 7 januari 2003 18:14 schreef Killer_Mom het volgende:
ik rook Pall Mall, 3.65, per dag......ja schaam me ook.die goeiekope troep ga ik dus niet roken.
of sjag.bah.
Niet stoer genoeg???
aldi shag vindt ik zelf niet te roken, maar door een joint gaat het prima
maar ff serieus, smaken verschillen ook in roken, rook zelf caballero, pakjes van 30, en daar probeer ik 2 dagen mee te doen (en soms lukt het nog ook)
quote:Das niet trendy...DUUUUUHHHHHHHHHH
Op dinsdag 7 januari 2003 18:17 schreef Artfull-Devlin het volgende:[..]
Why not?
Niet stoer genoeg???
Die merkloze rommel rookte ik ook niet tenzij er niets anders voor handen was. Gaf me het idee dat dat nog slechter was en misschien ook wel wat lomper stond. Nu weet ik beter, roken staat altijd lomp!
pff...hopen dat ik dat volgende week ook nog durf te zeggen.
succes met je onderzoek
quote:Hoe lang heb je gerookt? Wedde dat je niet kunt stoppen?? Peuk is erg lekker,...
Op dinsdag 7 januari 2003 18:19 schreef lammegiraf het volgende:
ben net een week gestopt maar rookte altijd Marlboro of Van Nelle half zwaar!Die merkloze rommel rookte ik ook niet tenzij er niets anders voor handen was. Gaf me het idee dat dat nog slechter was en misschien ook wel wat lomper stond. Nu weet ik beter, roken staat altijd lomp!
pff...hopen dat ik dat volgende week ook nog durf te zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 07-01-2003 18:22]
quote:ik weet dat het moeilijk gaat worden, heb een jaar of 6 gerookt, ben nu 23. Ik wil gewoon af van die ongezonde en ook nog eens dure gewoonte, heb dus met een vriend een weddenschap staan die ik beter niet kan verliezen.
Op dinsdag 7 januari 2003 18:20 schreef Artfull-Devlin het volgende:[..]
Hoe lang heb je gerookt? Wedde dat je niet kunt stoppen?? Peuk is erg lekker,...
Engeland is nl. erg goed bezig. bijna het dubbele van hier in Nederland.
go England!
quote:Ik heb hier nu 3x besteld ( en betaald met creditcard).
Op dinsdag 7 januari 2003 18:20 schreef strekenboer het volgende:
BTW!
swollywood, wat zijn jouw ervaringen met die website? ik wist zelf niet eens van het bestaan af, en ben een beetje wantrouwend sinds die 1 april grap vorig jaar met die ene site...
dit zou echt te gek zijn als het zo mooi is als het lijkt te zijn, graag meer info hierover
Meeste mensen kunnen trouwens niet eens hun eigen merk aan de smaak herkennen, bleek uit een test van Ook Zoiets! 1 gast vond z'n eigen merk zelfs ranzig
Misschien moet je dat filmpje ook ff bekijken, word ook uitgelegd waarom mensen bepaalde merken roken. 't staat wel ergens op de site van BNN
quote:Doe ik even, bedankt
Op dinsdag 7 januari 2003 18:57 schreef King_Nothing het volgende:
Misschien moet je dat filmpje ook ff bekijken, word ook uitgelegd waarom mensen bepaalde merken roken. 't staat wel ergens op de site van BNN
quote:nee, is gewoon nog smeriger als pall mall.
Op dinsdag 7 januari 2003 18:17 schreef Artfull-Devlin het volgende:[..]
Why not?
Niet stoer genoeg???
Wel gerookt; Chesterfield. Waarom? Omdat ik dacht dat ik die lekker vond, niet omdat ze goedkoop waren ofzo, dan kocht ik liever geen sigaretten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |