quote:Zal lekker praktisch zijn met zuipen..
Op dinsdag 7 januari 2003 18:09 schreef anima het volgende:
ik wil dus als robot gaan met carneval alleen nu moet ik natuurlijk wel een helm hebben die mijn hoofd omvat. Een helm zoals optimus prime wil ik gaan maken. Maar deze is niet zo makkelijk met karton te maken. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwezenlijken?
quote:Met papier-maché (papierpulp) op een ballon doen en dan mooi afwerken en schilderen en zo!
Op dinsdag 7 januari 2003 18:09 schreef anima het volgende:
ik wil dus als robot gaan met carneval alleen nu moet ik natuurlijk wel een helm hebben die mijn hoofd omvat. Een helm zoals optimus prime wil ik gaan maken. Maar deze is niet zo makkelijk met karton te maken. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwezenlijken?
Het is trouwens Carnaval
en tja ik heb een traditie hoog te houden en ik denk dat papier mache niet mooi uit gaat komen.te hobbelig
En sorry ik ben helaas helemaal niet creatief, ik kom ook niet verder dan papier-maché.
quote:Hahahahahaha, ik weet niet waarom, maar ik heb in tijden niet zo gelachen om een reply =) Lekker droog =)
Op dinsdag 7 januari 2003 18:10 schreef julekes het volgende:[..]
Zal lekker praktisch zijn met zuipen..
Waar zou je dat kunnen kopen.
Ik zou kiezen voor een ronde doos, bvb een hoedendoos of een groot koffieblik uit de horeca en daar dan een open onderkant in maken, zeg maar idd model duikershelm. Kijkgedeelte door een spleet en daar wat digitale (achter)lichtjes in of omheen.
Of kijk eens in de stortbak bij verbouwingen: stuk alluminium luchtkoker ofzo, als het maar groot, licht en technisch is.
Het gemakkelijkst is gewoon als je een zilveren bivakmuts op hebt een een soort space duikbrilletje met mondmasker. Twee oorwarmers als 'zijknoppen'... Alaaf!
Laat je ons wel even zien wat het wordt?
alle ideeen zijn welkom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |