abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:09:34 #1
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7760139
ik wil dus als robot gaan met carneval alleen nu moet ik natuurlijk wel een helm hebben die mijn hoofd omvat. Een helm zoals optimus prime wil ik gaan maken. Maar deze is niet zo makkelijk met karton te maken. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwezenlijken?
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_7760158
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:09 schreef anima het volgende:
ik wil dus als robot gaan met carneval alleen nu moet ik natuurlijk wel een helm hebben die mijn hoofd omvat. Een helm zoals optimus prime wil ik gaan maken. Maar deze is niet zo makkelijk met karton te maken. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwezenlijken?
Zal lekker praktisch zijn met zuipen..
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:13:09 #3
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_7760191
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:09 schreef anima het volgende:
Met papier-maché (papierpulp) op een ballon doen en dan mooi afwerken en schilderen en zo!

Het is trouwens Carnaval

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:15:15 #4
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7760227
typo kwam ik pas achter nadat ik op invoeren gedrukt had.

en tja ik heb een traditie hoog te houden en ik denk dat papier mache niet mooi uit gaat komen.te hobbelig

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  FOK!fossiel dinsdag 7 januari 2003 @ 18:17:41 #5
2628 Karin
pi_7760261
Topictitel aangepast.

En sorry ik ben helaas helemaal niet creatief, ik kom ook niet verder dan papier-maché.

dinsdag 7 januari 2003 @ 18:20:51 #6
30620 -Kraiden-
-={ ...... }=-
pi_7760325
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:10 schreef julekes het volgende:

[..]

Zal lekker praktisch zijn met zuipen..

Hahahahahaha, ik weet niet waarom, maar ik heb in tijden niet zo gelachen om een reply =) Lekker droog =)
-={ .................................................................................................................................... }=-
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:23:57 #7
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_7760390
gewoon van lood haha, ik heb er een zwaar hoofd.. in dat het lukt.
Ik Roeleer Heftig
pi_7760453
Gewoon ergens zo'n oude zware duikershelm op de kop zien te tikken, en die een beetje "bewerken".
Altijd handig bij het achterover slaan van je pilsje, zo'n helm
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:32:32 #9
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7760565
he het gaaat om de grand entree he. Ik zeg niet dat ik de gehele tijd met die helm ga lopen. Ik heb een eer hoog te houden om elk jaar weer met een cool costuum aan te komen zetten
>>>>Fotoboek<<<<
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:33:19 #10
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7760575
zou het misschien lukken met een blok piepschuim?
Daar is eenvoudig in te snijden.

Waar zou je dat kunnen kopen.

>>>>Fotoboek<<<<
pi_7761188
Volgens mij is papier mache de beste optie!
Zolang er was is, is er leven.
pi_7761273
Uit overwegingen van brandgevaar zou ik geen piepschuim kiezen. Als je dat zilver spuit heb je kans dat het ook nog eens niet wil drogen en blijft plakken.

Ik zou kiezen voor een ronde doos, bvb een hoedendoos of een groot koffieblik uit de horeca en daar dan een open onderkant in maken, zeg maar idd model duikershelm. Kijkgedeelte door een spleet en daar wat digitale (achter)lichtjes in of omheen.
Of kijk eens in de stortbak bij verbouwingen: stuk alluminium luchtkoker ofzo, als het maar groot, licht en technisch is.
Het gemakkelijkst is gewoon als je een zilveren bivakmuts op hebt een een soort space duikbrilletje met mondmasker. Twee oorwarmers als 'zijknoppen'... Alaaf!

Laat je ons wel even zien wat het wordt?

dinsdag 7 januari 2003 @ 19:20:13 #13
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_7761597
is idd een goed idee thnx lurky maar ik ga toch eens kijken of ik iets met piepschuim kan doen. Maar dan nu de vraag als ik de helm ongeveer heb qua grote enzo wil ik deze natuurlijk glad maken. Uit basisschool kennis weet ik dat dit niet eenvoudig is. Ik heb wel gelezen dat dit met plamuur kan. Schuren heeft volgens mij ook geen zin aangezien dit bolletjes los trekt. Of kan ik het met heel fijn schuurpapier toch voor elkaar krijgen?

alle ideeen zijn welkom

>>>>Fotoboek<<<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')