abonnement Unibet Coolblue
pi_187046162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vies trolmensje, die Eppink.
Door wie wordt Timmermans bedreigd dan? Polen is nogal globaal.
  donderdag 23 mei 2019 @ 13:36:54 #177
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_187046242
Jan Dijkgraaf beschrijft vrij accuraat waarom ik denkelijk toch op FvD ga stemmen vandaag.

Beste Thierry,

Vroeger stemde ik altijd VVD.
Kwam door Hans Wiegel.
Maar ik ben al een paar jaar politiek ontheemd.
Komt door Mark Rutte.

Ik kan heel veel dingen benoemen waarmee Mark Rutte me de afgelopen jaren zelfs een VVD-áfkeer heeft bezorgd.

Maar ik wil het een keer kort houden. Laat ik het, met het oog op de verkiezingen van vandaag, houden bij één: de EU.

Jarenlang had Rutte in Den Haag kritiek op de EU en tekende hij in Brussel bij het kruisje.

Mark Rutte heeft van de VVD een D66 gemaakt – met in Brussel de geestelijk gestoorde oorlogshitser Guy Verhofstadt als gezamenlijke fractieleider.

En dan niet het D66 van Hans van Mierlo, maar het D66 van Robbie Jetten.

Wie nu nog VVD stemt, is aandeelhouder van een multinational die hier geen belasting betaalt, handelaar in windmolens, installateur van zonnecollectoren, gewoon niet goed snik of te lui om zich te verdiepen in de dáden van de VVD.

Maar wat dan?

Er is geen partij meer waar ik met trots op wil stemmen.

Ik ben een zwevende proteststemmer geworden.

Voor mij geven, naast een EU-kritische houding, het waanzinnige Verdrag van Marrakesh en de bizarre Klimaatwet die 28 mei door de Eerste Kamer wordt gejast bij het bepalen van mijn stem de doorslag.

Ik moet over mijn afkeer van bepaalde aspecten van de partijen waarop ik dan nog kan stemmen heen stappen – want niet stemmen is voor losers.

Dus het wordt vandaag Forum voor Democratie.

Ondanks dat intellectuele geneuzel van je. Met die ‘uil van Minerva’. Met die provocerende essays over de schrijver van een boek dat alle VVD’ers zouden moeten lezen. Ondanks zo’n tenenkrommend condoleance-moment in een verder puik debat gisteravond bij Pauw, voor iemand die vier jaar geleden overleed. Ondanks de rillingen over mijn rug bij de ‘Baudetiers’, die als ware sekteleden in elke scheet die je laat alleen een vleugje lavendel ruiken.

Ik wil gewoon dat Forum voor Democratie vandaag de grootste wordt.

Daarom.

Groet,

JanD

UPDATE Betrapt! Mark Rutte liegt over ALLES!

I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_187046300
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:29 schreef maan_man het volgende:

[..]

En dat is waar omdat Mikkers het zegt? Maar goed, laat het waar zijn, dan vind ik het opmerkelijk dat Timmermans in de Heerlens buitenlucht een interview staat te geven, terwijl er in de wijde omtrek geen mannetjes met oortjes te bekennen zijn: www.1limburg.nl/spitzenkandidat-timmermans-stemt-heerlen.
Waarschijnlijk valt het wel mee met die bedreigingen. Het lijkt mij dat Timmermans zijn eigen beveiliging wel kan betalen van dat riante salaris wat hij vangt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187046349
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarschijnlijk valt het wel mee met die bedreigingen. Het lijkt mij dat Timmermans zijn eigen beveiliging wel kan betalen van dat riante salaris wat hij vangt.
Kijk als hij door de publieke functie die hij bekleed bedreigd wordt, dan is het prima dat hij op kosten van de Staat/Europa beveiligd wordt. Ik zie alleen dingen die mij doen twijfelen aan het verhaal van Mikkers.
pi_187046396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarschijnlijk valt het wel mee met die bedreigingen. Het lijkt mij dat Timmermans zijn eigen beveiliging wel kan betalen van dat riante salaris wat hij vangt.
In dat geval kan Wildersje zijn beveiliging ook wel zelf ophoesten lijkt me. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_187046497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:36 schreef Gohf046 het volgende:
Jan Dijkgraaf beschrijft vrij accuraat waarom ik denkelijk toch op FvD ga stemmen vandaag.

Beste Thierry,

Vroeger stemde ik altijd VVD.
Kwam door Hans Wiegel.
Maar ik ben al een paar jaar politiek ontheemd.
Komt door Mark Rutte.

Ik kan heel veel dingen benoemen waarmee Mark Rutte me de afgelopen jaren zelfs een VVD-áfkeer heeft bezorgd.

Maar ik wil het een keer kort houden. Laat ik het, met het oog op de verkiezingen van vandaag, houden bij één: de EU.

Jarenlang had Rutte in Den Haag kritiek op de EU en tekende hij in Brussel bij het kruisje.

Mark Rutte heeft van de VVD een D66 gemaakt – met in Brussel de geestelijk gestoorde oorlogshitser Guy Verhofstadt als gezamenlijke fractieleider.

En dan niet het D66 van Hans van Mierlo, maar het D66 van Robbie Jetten.

Wie nu nog VVD stemt, is aandeelhouder van een multinational die hier geen belasting betaalt, handelaar in windmolens, installateur van zonnecollectoren, gewoon niet goed snik of te lui om zich te verdiepen in de dáden van de VVD.

Maar wat dan?

Er is geen partij meer waar ik met trots op wil stemmen.

Ik ben een zwevende proteststemmer geworden.

Voor mij geven, naast een EU-kritische houding, het waanzinnige Verdrag van Marrakesh en de bizarre Klimaatwet die 28 mei door de Eerste Kamer wordt gejast bij het bepalen van mijn stem de doorslag.

Ik moet over mijn afkeer van bepaalde aspecten van de partijen waarop ik dan nog kan stemmen heen stappen – want niet stemmen is voor losers.

Dus het wordt vandaag Forum voor Democratie.

Ondanks dat intellectuele geneuzel van je. Met die ‘uil van Minerva’. Met die provocerende essays over de schrijver van een boek dat alle VVD’ers zouden moeten lezen. Ondanks zo’n tenenkrommend condoleance-moment in een verder puik debat gisteravond bij Pauw, voor iemand die vier jaar geleden overleed. Ondanks de rillingen over mijn rug bij de ‘Baudetiers’, die als ware sekteleden in elke scheet die je laat alleen een vleugje lavendel ruiken.

Ik wil gewoon dat Forum voor Democratie vandaag de grootste wordt.

Daarom.

Groet,

JanD

UPDATE Betrapt! Mark Rutte liegt over ALLES!

TVTA7 twitterde op donderdag 23-05-2019 om 08:53:53 Zelfs over de laatste keer huilen liegt Rutte...@:thierrybaudet @:fvdemocratie @:jndkgrf @:LavieJanRoos @:wierdduk @:EWdeVlieger @:JoostNiemoller @:RutgervdNoort @:robertjensen https://t.co/HrQjwePMCo reageer retweet
Vind het maar een apart column. Het wordt me niet duidelijk waarom hij dan op FvD maar niet op SP stemt. Ik bedoel hij brengt toch geen enkel argument specifiek voor FvD. Ja FvD (Baudet) deed gisteren mee aan het debat. In die zin komt het wel overeen met wat ik denk over de FvD stemmers, geen inhoud je stemt erop omdat je gelooft in sprookjes.

Dat Rutte gelogen zou hebben over het laatst huilen vind ik ook maar een extreem zwaktebod, lekker belangrijk ten eerste. Ten tweede was de vraag in zijn privé leven ik neem aan dat Zijlstra niet privé was. Ten derde kan hij huilen om Zijlstra natuurlijk makkelijker vergeten dan om zijn fucking zus. Echt hoe sneu moet je zijn om in plaats van gewoon te accepteren dat dit een kansloze vraag was een double down te doen en te gaan opzoeken wanneer Rutte voor het laatst zegt te hebben gehuild :')
  donderdag 23 mei 2019 @ 13:56:17 #182
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187046517
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

In dat geval kan Wildersje zijn beveiliging ook wel zelf ophoesten lijkt me. ^O^
Ik denk niet dat zijn salaris te vergelijken is met dat van Brusselmans...
pi_187046526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarschijnlijk valt het wel mee met die bedreigingen. Het lijkt mij dat Timmermans zijn eigen beveiliging wel kan betalen van dat riante salaris wat hij vangt.
Als hij beveiligd wordt is dat gewoon nodig, nooit zo makkelijk praten over bedreigingen. En als hij van zijn beveiligers de dienstauto moet gebruiken, dan moet hij dat gewoon doen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187046546
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

In dat geval kan Wildersje zijn beveiliging ook wel zelf ophoesten lijkt me. ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Als hij beveiligd wordt is dat gewoon nodig, nooit zo makkelijk praten over bedreigingen. En als hij van zijn beveiligers de dienstauto moet gebruiken, dan moet hij dat gewoon doen.
Jullie happen gulzig. _O-
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Games donderdag 23 mei 2019 @ 14:04:07 #185
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_187046618
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:14:36 #186
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187046782
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind het maar een apart column. Het wordt me niet duidelijk waarom hij dan op FvD maar niet op SP stemt.
Dat is allemaal uitgekiend en bewust gedaan.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187046817
quote:
Heb ik gisteravond al gedaan. Het gelach werd afgewisseld met momenten van plaatsvervangende schaamte. Man, wat sloeg die Baudet een modderfiguur.

Angstig, verontwaardigd en op sommige momenten zelf een tikkeltje manisch. Het was behoorlijk sneu om te aanschouwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:18:32 #188
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187046822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:36 schreef Gohf046 het volgende:
Jan Dijkgraaf beschrijft vrij accuraat waarom ik denkelijk toch op FvD ga stemmen vandaag.

Beste Thierry,

Vroeger stemde ik altijd VVD.
Kwam door Hans Wiegel.
Maar ik ben al een paar jaar politiek ontheemd.
Komt door Mark Rutte.

Ik kan heel veel dingen benoemen waarmee Mark Rutte me de afgelopen jaren zelfs een VVD-áfkeer heeft bezorgd.

Maar ik wil het een keer kort houden. Laat ik het, met het oog op de verkiezingen van vandaag, houden bij één: de EU.

Jarenlang had Rutte in Den Haag kritiek op de EU en tekende hij in Brussel bij het kruisje.

Mark Rutte heeft van de VVD een D66 gemaakt – met in Brussel de geestelijk gestoorde oorlogshitser Guy Verhofstadt als gezamenlijke fractieleider.

En dan niet het D66 van Hans van Mierlo, maar het D66 van Robbie Jetten.

Wie nu nog VVD stemt, is aandeelhouder van een multinational die hier geen belasting betaalt, handelaar in windmolens, installateur van zonnecollectoren, gewoon niet goed snik of te lui om zich te verdiepen in de dáden van de VVD.

Maar wat dan?

Er is geen partij meer waar ik met trots op wil stemmen.

Ik ben een zwevende proteststemmer geworden.

Voor mij geven, naast een EU-kritische houding, het waanzinnige Verdrag van Marrakesh en de bizarre Klimaatwet die 28 mei door de Eerste Kamer wordt gejast bij het bepalen van mijn stem de doorslag.

Ik moet over mijn afkeer van bepaalde aspecten van de partijen waarop ik dan nog kan stemmen heen stappen – want niet stemmen is voor losers.

Dus het wordt vandaag Forum voor Democratie.

Ondanks dat intellectuele geneuzel van je. Met die ‘uil van Minerva’. Met die provocerende essays over de schrijver van een boek dat alle VVD’ers zouden moeten lezen. Ondanks zo’n tenenkrommend condoleance-moment in een verder puik debat gisteravond bij Pauw, voor iemand die vier jaar geleden overleed. Ondanks de rillingen over mijn rug bij de ‘Baudetiers’, die als ware sekteleden in elke scheet die je laat alleen een vleugje lavendel ruiken.

Ik wil gewoon dat Forum voor Democratie vandaag de grootste wordt.

Daarom.

Groet,

JanD

Dus hij is niet principieel in die zaken. Dat mag. Sommigen van ons wel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:22:46 #189
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187046880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:58 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Jullie happen gulzig. _O-
Je hapt ook weer gulzig Oostwoud
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_187046923
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:29 schreef maan_man het volgende:

[..]

En dat is waar omdat Mikkers het zegt? Maar goed, laat het waar zijn, dan vind ik het opmerkelijk dat Timmermans in de Heerlens buitenlucht een interview staat te geven, terwijl er in de wijde omtrek geen mannetjes met oortjes te bekennen zijn: www.1limburg.nl/spitzenkandidat-timmermans-stemt-heerlen.
Jij denkt dat de beveiligers even duidelijk aanwezig op de achtergrond gaan staan tijdens een interview?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187046931
We gaan winnen jongens! FVD de grootste. Frisse wind door Europa! Brexit party gaat het ook extreem goed doen.Pak de popcorn maar alvast. Of zakdoekjes voor sommigen hier:)
Maar ga ongeacht je politieke voorkeur gewoon stemmen, zo belangrijk.
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:42:51 #192
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187047180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik gisteravond al gedaan. Het gelach werd afgewisseld met momenten van plaatsvervangende schaamte. Man, wat sloeg die Baudet een modderfiguur.

Angstig, verontwaardigd en op sommige momenten zelf een tikkeltje manisch. Het was behoorlijk sneu om te aanschouwen.
Kijken of je na de verkiezingen nog steeds lacht? Misschien als een boer met kiespijn _O-
"Hoka Hey!"
pi_187047241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:42 schreef matspontius het volgende:

[..]

Kijken of je na de verkiezingen nog steeds lacht? Misschien als een boer met kiespijn _O-
Omdat de FvD mogelijk de grootste partij wordt? Ach knul, de laatste vijftien jaar heb ik de LPF zien opstormen, Verdonk zien falen en Wilders zien overwinnen. Ik ben niet zo snel onder de indruk.

Bovendien is een bijkomend voordeel van de opmars van het FvD dat de PVV praktisch is uitgespeeld. Als het Forum zijn momentum weet te behouden, is de club van Wilders binnen een paar jaar gereduceerd tot een onbeduidende fractie met een omvang van 3 tot 5 zetels.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:47:59 #194
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187047253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat de FvD mogelijk de grootste partij wordt? Ach knul, de laatste vijftien jaar heb ik de LPF zien opstormen, Verdonk zien falen en Wilders zien overwinnen. Ik ben niet zo snel onder de indruk.

Bovendien is een bijkomend voordeel van de opmars van het FvD dat de PVV praktisch is uitgespeeld. Als het Forum zijn momentum weet te behouden, is de club van Wilders binnen een paar jaar gereduceerd tot een onbeduidende fractie met een omvang van 3 tot 5 zetels.
En je punt is?
"Hoka Hey!"
pi_187047284
quote:
5s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij denkt dat de beveiligers even duidelijk aanwezig op de achtergrond gaan staan tijdens een interview?
Ooit een interview met Wilders gezien?
pi_187047299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:51 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ooit een interview met Wilders gezien?
Eh, ja. Meer dan genoeg. Ik kan me niet heugen dat ik dan altijd allemaal mannetjes in pakken met oortjes belangrijk zie doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:56:22 #197
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187047343
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat de FvD mogelijk de grootste partij wordt? Ach knul, de laatste vijftien jaar heb ik de LPF zien opstormen, Verdonk zien falen en Wilders zien overwinnen. Ik ben niet zo snel onder de indruk.

Bovendien is een bijkomend voordeel van de opmars van het FvD dat de PVV praktisch is uitgespeeld. Als het Forum zijn momentum weet te behouden, is de club van Wilders binnen een paar jaar gereduceerd tot een onbeduidende fractie met een omvang van 3 tot 5 zetels.
Jij hebt liever FvD dan PVV?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187047444
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jij hebt liever FvD dan PVV?
Mijn punt is vooral dat deze FvD-rage ook wel weer overwaait.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187047518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat de FvD mogelijk de grootste partij wordt? Ach knul, de laatste vijftien jaar heb ik de LPF zien opstormen, Verdonk zien falen en Wilders zien overwinnen. Ik ben niet zo snel onder de indruk.

Bovendien is een bijkomend voordeel van de opmars van het FvD dat de PVV praktisch is uitgespeeld. Als het Forum zijn momentum weet te behouden, is de club van Wilders binnen een paar jaar gereduceerd tot een onbeduidende fractie met een omvang van 3 tot 5 zetels.
Veteraan dat je bent
pi_187048156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat de FvD mogelijk de grootste partij wordt? Ach knul, de laatste vijftien jaar heb ik de LPF zien opstormen,
En neergeknald zien worden, want zo rolt links.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')