quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beste Godshand, het spijt me dit moeten zeggen, maar onze relatie is verworden tot een sleur. Altijd maar die nadruk op mijn lange teksten, ook als ik het eens anders probeer te doen. Ik ervaar zo gewoonweg geen voldoening meer en wil ik het bij deze dan ook uitmaken. Veel plezier met je mooie huis en je carrière, ik zal het missen..
Gr.Gr. Single Mary
Asjeblieft ts, een praktijkvoorbeeldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Goedzoquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Struikelen het volgende:
Ik heb de serieuze reacties gelezen en ik ga hem, ook nadat ik dit allemaal heb besproken, eerlijk vertellen wat er gaande is. Dat ik hem niet meer aantrekkelijk vindt en twijfel en dat ik aandacht zoek elders.. maar ik er wel aan wil werken.
Wat..quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Struikelen het volgende:
Ik heb de serieuze reacties gelezen en ik ga hem, ook nadat ik dit allemaal heb besproken, eerlijk vertellen wat er gaande is. Dat ik hem niet meer aantrekkelijk vindt en twijfel en dat ik aandacht zoek elders.. maar ik er wel aan wil werken.
Bij hem willen blijven omdat hij een goede baan heeft en een mooi koophuisquote:
Wat ga je vertellen dat er gaande is? Dat je tot twee keer toe flink vreemd bent gegaan, niet eens dronken maar met VOLLE verstand? Dat zal wel niet, want dat lees ik nergens terug in jouw post.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Struikelen het volgende:
Heb hem het verteld dat ik praat met een ander en dat heeft hij gelezen. Ook gezegd dat ik twijfel en het heel moeilijke heb nu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat ga je vertellen dat er gaande is? Dat je tot twee keer toe flink vreemd bent gegaan, niet eens dronken maar met VOLLE verstand? Dat zal wel niet, want dat lees ik nergens terug in jouw post.
Biecht op wat je hebt gedaan en besteel die arme man niet meer van zijn tijd. Hij verdient een beter iemand dan jij en zeker geen persoon zonder enig verantwoordelijkheidsbesef en empathie en dan druk ik mij nog behoorlijk zwak uit.
Zum kotsen dit.
Mocht je geen trol zijn, dan hoop ik dat je jezelf ooit flink, maar dan ook echt flink tegenkomt.
Karma is a bitch.
Maar niet dat je bent vreemd gegaan.. beetje jammerquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:03 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Heb hem het verteld dat ik praat met een ander en dat heeft hij gelezen. Ook gezegd dat ik twijfel en het heel moeilijke heb nu.
Nee dat niet, want dat heeft toch geen zin, want ik ga het toch niet meer doen, en zorgt alleen voor meer verdriet. En ik wil heel graag met hem verder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar niet dat je bent vreemd gegaan.. beetje jammer
Met zijn gèld verder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:14 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee dat niet, want dat heeft toch geen zin, want ik ga het toch niet meer doen, en zorgt alleen voor meer verdriet. En ik wil heel graag met hem verder.
Naja, hoeft ze in principe ook niet te zeggen hé? Zou haar wel sieren.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar niet dat je bent vreemd gegaan.. beetje jammer
Plus, dat je vreemd bent gegaan is ook voornamelijk zijn schuld natuurlijk. Waarom moet jij je verantwoorden voor zijn fouten?quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:14 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee dat niet, want dat heeft toch geen zin, want ik ga het toch niet meer doen, en zorgt alleen voor meer verdriet. En ik wil heel graag met hem verder.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:14 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee dat niet, want dat heeft toch geen zin dan is het game over voor mij...
Het zou toch zijn keus moeten zijn of hij wel of niet verder zou willen gaan met je?quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:14 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Hij betaald toch lasten die jij niet kan betalen....quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:27 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Dit is een beetje overtrokken want ik verdien eigen geld. Ik krijg geen geld van hem joh.
Heeft geen zin? Je bent gewoon bang voor de gevolgen van je acties en vooralsnog alleen bezig met je eigen hachje te redden, daarom zeg je het niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:14 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel gezegd dat ik dingen heb gedaan die hem hebben gekwetst. Heb er nu al spijt van maar heb gisteren wel zoiets gezegdquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Naja, hoeft ze in principe ook niet te zeggen hé? Zou haar wel sieren.
Het zou haar ook sieren om het uit
te maken. Of op z'n minst te zeggen dat ze hem gekwetst heeft zonder dat ie het zelf weet. Oid.
Maar niet om haar eigen agenda in de relatie te volgen zoals ze nu doet.
Ik neem aan dat je wel hebt gezegd 'dingen die hem hebben gekwetst', zodat het lijkt alsof je doelde op het contact zoeken met anderen omdat hij geen moeite meer in de relatie steekt, en niet op het je laten dichtkitten op vakantie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel gezegd dat ik dingen heb gedaan die hem hebben gekwetst. Heb er nu al spijt van maar heb gisteren wel zoiets gezegd
En hoe reageerde hij? Moest hij van je op de bank slapen toen hij boos werd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel gezegd dat ik dingen heb gedaan die hem hebben gekwetst. Heb er nu al spijt van maar heb gisteren wel zoiets gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |