Klinkt inderdaad dom en ik moet simpel: stoppen met de berichten enz. Ga ik ook echt doen. Los daarvan: ik vind wel dat hij ook zijn best kan doen om er goed uit te zien en momenteel doet hij dat niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Aha, dus HIJ moet iets gaan verbeteren om te voorkomen dat jij je door anderen uit elkaar laat trekken?![]()
In een normale relatie zou je daarover praten...quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:35 schreef Struikelen het volgende:
Ik zet me ook in trouwens naar hem toe maar ik heb ook het gevoel dat hij mij voor lief neemt dus dat hij het allemaal wel oké vindt.
Is toch niet belangrijk als hij maar een baan heeft en een huis waar je kan wonen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad dom en ik moet simpel: stoppen met de berichten enz. Ga ik ook echt doen. Los daarvan: ik vind wel dat hij ook zijn best kan doen om er goed uit te zien en momenteel doet hij dat niet.
Nee maar wat ik wel jammer vind, is dat ik ook hier niet open kan zijn over mijn eigen gevoelens en het wordt afgedaan als onjuist. Ik zie zelf ook hoe vals het is en daar zit ik mee. Maar ik doe wat voor mij hebt beste is. En het is niet het geval dat de liefde weg is of dat ik in een relatie zit met iemand waar ik geen relatie mee wil.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je het ook nog fijn nu je de reacties krijgt die je krijgt? Er is volgens mij niemand die met je meeleeft of je het soort advies geeft dat je zou willen.
Mijn trolalarm gaat daarom af.
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
In een normale relatie zou je daarover praten...
Misschien is dat een optie.
Ik bedoel, jij wil hem niet op z'n tenen trappen, want owee als hij opeens het idee krijgt dat uitmaken misschien wel een goed idee is... Dus ga je je inhouden en geen vervelende vragen stellen en geen discussies beginnen...
Je gaat elk conflict uit te de weg lopen, want je wil je stabiliteit niet kwijt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:17 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ja het is lullig om te zeggen maar gelukkig kan ik hier eerlijk zijn maar ja ik zou dan wel wat slechter eindigen en meer moeten werken en minder te besteden hebben. Ik heb nu vrijheid.
Ja, je opent een troltopic natuurlijk niet om het zo snel al te zien spaak lopen. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:48 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee maar wat ik wel jammer vind, is dat ik ook hier niet open kan zijn over mijn eigen gevoelens en het wordt afgedaan als onjuist. Ik zie zelf ook hoe vals het is en daar zit ik mee. Maar ik doe wat voor mij hebt beste is. En het is niet het geval dat de liefde weg is of dat ik in een relatie zit met iemand waar ik geen relatie mee wil.
Ik wil natuurlijk wel een relatie waarin ik iemand heel aantrekkelijk vind en waarin alles goed zit. En dat is nu dus juist ook naar de knoppen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch niet belangrijk als hij maar een baan heeft en een huis waar je kan wonen?
Ja maar je kan niet altijd alles hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel een relatie waarin ik iemand heel aantrekkelijk vind en waarin alles goed zit. En dat is nu dus juist ook naar de knoppen.
Als je het niet gelooft moet je gewoon niet reageren en je tijd aan zaken besteden waar je wel wat mee kan. Mij heb je er niet mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je opent een troltopic natuurlijk niet om het zo snel al te zien spaak lopen. Volgende keer beter.
Hou oud ben je?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:54 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft moet je gewoon niet reageren en je tijd aan zaken besteden waar je wel wat mee kan. Mij heb je er niet mee.
Klopt maar je kan er wel naartoe werken, maar ik weet nog niet echt hoe.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet altijd alles hebben.
Je verdiend je vriend niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel een relatie waarin ik iemand heel aantrekkelijk vind en waarin alles goed zit. En dat is nu dus juist ook naar de knoppen.
Ik moet niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:54 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft moet je gewoon niet reageren en je tijd aan zaken besteden waar je wel wat mee kan. Mij heb je er niet mee.
Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon bij je huidige vriend blijven om je chille leventje te behouden en voor de fun gewoon vreemdgaan met aantrekkelijke mannen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:55 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Klopt maar je kan er wel naartoe werken, maar ik weet nog niet echt hoe.
heb hem misschien niet echt vergeven nee. Het heeft een smet op de relatie gelegd en denk ook dat ik een deel van mijn respect ven verloren. Daarom ook iets heb teruggedaan en dat is kinderachtig en onvolwassen, maar k heb het wel gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je hebt hem helemaal niet vergeven, want anders hield dit je niet meer bezig. Daarnaast gebruik je zijn vreemdgaan als excuus om je eigen vreemdgaan recht te praten.
De reden dat je bij hem blijft is gewoon koud berekenend. Hij is de stabiele factor, die jou veel voordeel oplevert, dáárom blijf je bij hem.
Nee dat is niet mijn insteek en ga ik sowieso niet doen. Insteek is wel om te blijven en eraan te werken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon bij je huidige vriend blijven om je chille leventje te behouden en voor de fun gewoon vreemdgaan met aantrekkelijke mannen?
Dus moet je er mee kappen. Maar dan moet prinsesje voor haarzelf zorgen en huilie huilie daar voelt ze zich te goed voor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij hoeft het toch niet te weten? En je hebt het toch al gedaan zonder enige moeite?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:59 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn insteek en ga ik sowieso niet doen. Insteek is wel om te blijven en eraan te werken.
En hoe gaat dat er uitzien?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:59 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn insteek en ga ik sowieso niet doen. Insteek is wel om te blijven en eraan te werken.
Hij:quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:57 schreef Struikelen het volgende:
[..]
heb hem misschien niet echt vergeven nee. Het heeft een smet op de relatie gelegd en denk ook dat ik een deel van mijn respect ven verloren. Daarom ook iets heb teruggedaan en dat is kinderachtig en onvolwassen, maar k heb het wel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |