abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187020886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Aha, dus HIJ moet iets gaan verbeteren om te voorkomen dat jij je door anderen uit elkaar laat trekken? :') 8)7
Klinkt inderdaad dom en ik moet simpel: stoppen met de berichten enz. Ga ik ook echt doen. Los daarvan: ik vind wel dat hij ook zijn best kan doen om er goed uit te zien en momenteel doet hij dat niet.
pi_187020897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:35 schreef Struikelen het volgende:
Ik zet me ook in trouwens naar hem toe maar ik heb ook het gevoel dat hij mij voor lief neemt dus dat hij het allemaal wel oké vindt.
In een normale relatie zou je daarover praten...

Misschien is dat een optie.

Ik bedoel, jij wil hem niet op z'n tenen trappen, want owee als hij opeens het idee krijgt dat uitmaken misschien wel een goed idee is... Dus ga je je inhouden en geen vervelende vragen stellen en geen discussies beginnen...

Je gaat elk conflict uit te de weg lopen, want je wil je stabiliteit niet kwijt.
pi_187020898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad dom en ik moet simpel: stoppen met de berichten enz. Ga ik ook echt doen. Los daarvan: ik vind wel dat hij ook zijn best kan doen om er goed uit te zien en momenteel doet hij dat niet.
Is toch niet belangrijk als hij maar een baan heeft en een huis waar je kan wonen?
pi_187020905
Och, komt er iemand aandacht tekort? Leuk man, ff trollen als je je verveelt
pi_187020931
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vind je het ook nog fijn nu je de reacties krijgt die je krijgt? Er is volgens mij niemand die met je meeleeft of je het soort advies geeft dat je zou willen.

Mijn trolalarm gaat daarom af.
Nee maar wat ik wel jammer vind, is dat ik ook hier niet open kan zijn over mijn eigen gevoelens en het wordt afgedaan als onjuist. Ik zie zelf ook hoe vals het is en daar zit ik mee. Maar ik doe wat voor mij hebt beste is. En het is niet het geval dat de liefde weg is of dat ik in een relatie zit met iemand waar ik geen relatie mee wil.
pi_187020941
pi_187020948
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

In een normale relatie zou je daarover praten...

Misschien is dat een optie.

Ik bedoel, jij wil hem niet op z'n tenen trappen, want owee als hij opeens het idee krijgt dat uitmaken misschien wel een goed idee is... Dus ga je je inhouden en geen vervelende vragen stellen en geen discussies beginnen...

Je gaat elk conflict uit te de weg lopen, want je wil je stabiliteit niet kwijt.
Dat is waar.
  PR/Manusje van alles woensdag 22 mei 2019 @ 11:50:04 #83
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_187020959
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:17 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Ja het is lullig om te zeggen maar gelukkig kan ik hier eerlijk zijn maar ja ik zou dan wel wat slechter eindigen en meer moeten werken en minder te besteden hebben. Ik heb nu vrijheid.
_O- _O-

Ik hoop dat je je heel erg naar gaat voelen. Want dat is dan geheel terecht.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 22 mei 2019 @ 11:50:13 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187020969
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:48 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Nee maar wat ik wel jammer vind, is dat ik ook hier niet open kan zijn over mijn eigen gevoelens en het wordt afgedaan als onjuist. Ik zie zelf ook hoe vals het is en daar zit ik mee. Maar ik doe wat voor mij hebt beste is. En het is niet het geval dat de liefde weg is of dat ik in een relatie zit met iemand waar ik geen relatie mee wil.
Ja, je opent een troltopic natuurlijk niet om het zo snel al te zien spaak lopen. Volgende keer beter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187020988
pi_187021035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is toch niet belangrijk als hij maar een baan heeft en een huis waar je kan wonen?
Ik wil natuurlijk wel een relatie waarin ik iemand heel aantrekkelijk vind en waarin alles goed zit. En dat is nu dus juist ook naar de knoppen.
pi_187021051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Ik wil natuurlijk wel een relatie waarin ik iemand heel aantrekkelijk vind en waarin alles goed zit. En dat is nu dus juist ook naar de knoppen.
Ja maar je kan niet altijd alles hebben.
pi_187021059
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, je opent een troltopic natuurlijk niet om het zo snel al te zien spaak lopen. Volgende keer beter.
Als je het niet gelooft moet je gewoon niet reageren en je tijd aan zaken besteden waar je wel wat mee kan. Mij heb je er niet mee.
pi_187021064
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:54 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Als je het niet gelooft moet je gewoon niet reageren en je tijd aan zaken besteden waar je wel wat mee kan. Mij heb je er niet mee.
Hou oud ben je?
pi_187021082
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar je kan niet altijd alles hebben.
Klopt maar je kan er wel naartoe werken, maar ik weet nog niet echt hoe.
pi_187021085
quote:

[..]

Je verdiend je vriend niet.
Zelfs al zou die zo lelijk als de nacht zijn, maar dat betwijfel ik anders had die dame hem ook niet gezoend in de kroeg.
  woensdag 22 mei 2019 @ 11:56:27 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187021105
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:54 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Ik moet niks.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187021117
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:55 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Klopt maar je kan er wel naartoe werken, maar ik weet nog niet echt hoe.
Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon bij je huidige vriend blijven om je chille leventje te behouden en voor de fun gewoon vreemdgaan met aantrekkelijke mannen?
pi_187021132
Wees eens eerlijk, het is niet bij die twee keer tijdens de stedentrip gebleven he?
pi_187021133
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, je hebt hem helemaal niet vergeven, want anders hield dit je niet meer bezig. Daarnaast gebruik je zijn vreemdgaan als excuus om je eigen vreemdgaan recht te praten.

De reden dat je bij hem blijft is gewoon koud berekenend. Hij is de stabiele factor, die jou veel voordeel oplevert, dáárom blijf je bij hem.
heb hem misschien niet echt vergeven nee. Het heeft een smet op de relatie gelegd en denk ook dat ik een deel van mijn respect ven verloren. Daarom ook iets heb teruggedaan en dat is kinderachtig en onvolwassen, maar k heb het wel gedaan.

Klopt en dat is klote en dat voelt vervelend maar ik denk dat er wel meer mensen zo zijn in een relatie en die blijven vanwege stabiliteit.
pi_187021156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon bij je huidige vriend blijven om je chille leventje te behouden en voor de fun gewoon vreemdgaan met aantrekkelijke mannen?
Nee dat is niet mijn insteek en ga ik sowieso niet doen. Insteek is wel om te blijven en eraan te werken.
  woensdag 22 mei 2019 @ 12:01:57 #97
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187021197
quote:

[..]

Dus moet je er mee kappen. Maar dan moet prinsesje voor haarzelf zorgen en huilie huilie daar voelt ze zich te goed voor.

:r
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187021198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:59 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Nee dat is niet mijn insteek en ga ik sowieso niet doen. Insteek is wel om te blijven en eraan te werken.
Hoezo niet? Hij hoeft het toch niet te weten? En je hebt het toch al gedaan zonder enige moeite?
  woensdag 22 mei 2019 @ 12:02:00 #99
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_187021199
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:59 schreef Struikelen het volgende:

[..]

En hoe gaat dat er uitzien?
pi_187021204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:57 schreef Struikelen het volgende:

[..]

heb hem misschien niet echt vergeven nee. Het heeft een smet op de relatie gelegd en denk ook dat ik een deel van mijn respect ven verloren. Daarom ook iets heb teruggedaan en dat is kinderachtig en onvolwassen, maar k heb het wel gedaan.
Hij:
- Heeft één keer gezoend.
- Heeft dat obgebiecht.

Jij:
- Bent twee keer vreemdgegaan. (Groot verschil tussen één of meerdere keren!)
- Heeft dit niet opgebiecht.
- Gaat door met contact met anderen.
- Bewust bezig met het saboteren van de relatie.
- Gebruikt je vriend totdat je hem weg kan gooien.

Misschien moet je gewoon even stoppen met vergelijkingen maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')