abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187019530
Mijn relatie is naar de knoppen.

Mijn vriend bleek een jaar geleden (eenmalig) vreemd te zijn gegaan met een andere vrouw. Gezoend tijdens een dronken bui. We hebben 4 jaar een relatie, waarvan 1 jaar samenwonend. Eerst was ik erg boos en verdrietig en wilde ik niet verder maar snel was ik overtuigd om de relatie voort te zetten en om er iets van te maken. De liefde was er en we woonden net samen.

Bovendien zat hij in een enorm moeilijke periode. Dus zoals uitgesproken: we zijn verder gegaan. Hij is eerlijk en zegt alles wat op zijn hart ligt. We hebben vaak besproken waarom hij ervoor koos om vreemd te gaan. Hij doet zijn best. En er is vaak besproken hoe we onze relatie kunnen verbeteren. Het ging goed, maar het vertrouwen kwam bij mij niet helemaal terug. Ik weet 100% dat hij op dit moment niet vreemdgaat, maar het verleden blijft toch rondspoken in mijn hoofd.

Ook word ik soms overvallen met een gevoel van walging; hij heeft met een ander gezoend, terwijl hij een relatie heeft met mij. Dat heeft tijd nodig en ik merk dat hij enorm zijn best doet.

Toch ben ik nog steeds met vlagen boos. Ik merk dat ook aan mijn gedrag. Ik neem hem minder in de rekening. Zo heb ik het afgelopen jaar tijdens een stedentrip met een vriendin tot twee keer toe seks gehad met iemand die ik heb ontmoet daar. Ik heb daar heel erg spijt van gehad en op dat moment erg uitgehuild bij mijn vriendin. Afgesproken het te begraven en het nooit meer op te rakelen. Dat is afgesloten.

Ik heb het gevoel dat ik hem nu beter begrijp, zijn schuldgevoel beter snap en ook de reden waarom hij het deed. Dat is gebeurd en ik laat het voor wat het is, maar ik merk aan mijzelf dat ik hem nog steeds de zoen kwalijk neem, terwijl ik veel verder ben gegaan. Ook merk ik dat ik wel met hem verder wil, meer uit een vorm van stabiliteit, maar er niet meer dat vonkje is. Het is meer uit verstand. Hij is een goed persoon, ziet er goed uit en heeft een goede baan, koophuis. Hij is de stabiele factor en ik rommel nog wel wat aan en die kans heb ik ook. In mijn eentje zou ik aangewezen zijn op een huurhuis in een slechte buurt en zelf gaan beginnen.

Ik flirt nu ook met anderen en heb ook de drang / fantasie om eens stiekem af te spreken en ik merk dat ik minder emotie bij hem heb. Emotie die wel bij anderen is. Ik praat nu ook ietwat verregaand met iemand. Er is niks gebeurd (wel in het verleden toen ik single was) maar we flirten wel. Zogezegd wil ik hem ook niet kwijt en zal ik niet verder meer gaan met anderen, maar ik merk wel dat ik moet werken aan onze relatie. Ik kan niet eerlijk zijn over mijn ervaringen en gedachten. Kwijt wil ik hem niet. We zitten in een sleur. Hoe zou ik dit aan hem kunnen vertellen? Dat ik zoekende ben.. Of hoe zou ik dit kunnen oplossen in min eentje?
pi_187019597
Hij weet ook wat jij hebt gedaan? als jullie toch zo eerlijk tegen elkaar zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:33:37 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_187019623
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hij weet ook wat jij hebt gedaan? als jullie toch zo eerlijk tegen elkaar zijn.
Dit.

Verder het misschien eens hebben over een open relatie?
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:37:07 #4
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187019678
sorry hoor maar je ben zelf ook vreemdgegaan (en meer dan in een dronken bui zoenen) en besluit om dat te verzwijgen.

Ik snap niet dat je wel met jezelf kunt leven terwijl je 2x(!) seks hebt gehad met een andere man wat je bewust gedaan hebt en dit vervolgens ook bewust verzwijgd.

Als je de relatie wilt redden raad ik je aan om het gewoon los te laten en in te zien dat een keer zoenen in een dronken bui met een andere vrouw niet heel erg hoeft te zijn. (Al is het wel ontzettend pijnlijk voor jou).

Al bij al vind ik het een beetje hypocriet.
pi_187019735
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
sorry hoor maar je ben zelf ook vreemdgegaan (en meer dan in een dronken bui zoenen) en besluit om dat te verzwijgen.

Ik snap niet dat je wel met jezelf kunt leven terwijl je 2x(!) seks hebt gehad met een andere man wat je bewust gedaan hebt en dit vervolgens ook bewust verzwijgd.

Als je de relatie wilt redden raad ik je aan om het gewoon los te laten en in te zien dat een keer zoenen in een dronken bui met een andere vrouw niet heel erg hoeft te zijn. (Al is het wel ontzettend pijnlijk voor jou).

Al bij al vind ik het een beetje hypocriet.
Beetje maar?

Denk dat het wel klaar is tussen jullie.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:41:26 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_187019752
Vind je het op de weg ook een goed idee om tot twee keer toe je auto tegen een boom te rijden als je iemand anders ziet slippen?
Ik ga naar huis.
pi_187019756
Twee keer uit elkaar laten trekken en zeuren over een zoentje _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_187019827
Ga uit elkaar
pi_187019954
Uit elkaar is geen optie. We houden van elkaar en het is verder goed.

Zijn vreemdgang heeft alleen ervoor gezorgd dat er sprake is van een botsing tussen ons.

Het is ook dat de aantrekkingskracht van mij naar hem toe minder is. Dat komt door de zoen en ook omdat hij laks is met zijn uiterlijk. Ik sport heel veel en doe mijn best om er zo goed mogelijk uit te zien bijvoorbeeld terwijl hij het wel best vindt om een buikje te hebben. Dat boeit hem veel minder en dat vind ik jammer. Heb dat ook weleens geopperd en dan zegt hij dat ik pech heb.
pi_187019994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Beetje maar?

Denk dat het wel klaar is tussen jullie.
Ik heb hem vergeven en mijn eigen ding probeer ik ook te vergeten. Dat heeft ook geen zin om het erover te hebben maar ik wil slechts aangeven wat voor effect t allemaal heeft gehad.

Ik heb de keuze gemaakt om verder met hem te gaan. Maar dr is sprake van een sleur en merk dat ik m minder leuk en aantrekkelijk vind. Daar wil ik graag aan werken maar hoe??
pi_187020008
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:33 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dit.

Verder het misschien eens hebben over een open relatie?
Zit er sowieso niet in, ik zou dat wel zien zitte, maar van zijn kant sowieso niet.
pi_187020012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Ik heb hem vergeven en mijn eigen ding probeer ik ook te vergeten. Dat heeft ook geen zin om het erover te hebben maar ik wil slechts aangeven wat voor effect t allemaal heeft gehad.

Ik heb de keuze gemaakt om verder met hem te gaan. Maar dr is sprake van een sleur en merk dat ik m minder leuk en aantrekkelijk vind. Daar wil ik graag aan werken maar hoe??
Door niet zo hypocriet te zijn. Vertel hem eerst maar wat jij hebt gedaan.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:56:05 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_187020014
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:

Zijn vreemdgang heeft alleen ervoor gezorgd dat er sprake is van een botsing tussen ons.

Vanwaar dan die ‘Mijn relatie is naar de knoppen’ in de OP?
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:56:31 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_187020020
quote:
Haha ja dit is natuurlijk niet helemaal hoe het werkt he. Je eigen vreemdgaan maar lekker verzwijgen.
Ik ga naar huis.
pi_187020021
quote:

Het is ook dat de aantrekkingskracht van mij naar hem toe minder is. Dat komt door de zoen en ook omdat hij laks is met zijn uiterlijk. Ik sport heel veel en doe mijn best om er zo goed mogelijk uit te zien bijvoorbeeld terwijl hij het wel best vindt om een buikje te hebben. Dat boeit hem veel minder en dat vind ik jammer. Heb dat ook weleens geopperd en dan zegt hij dat ik pech heb.
'zijn vreemdgaan'

Misschien is dit wel een fakeaccount.
pi_187020023
quote:

Blijkbaar is het niet goed voor jou.
Het is wachten op verder vreemdgaan, wellicht is hij dat nu al aan het doen.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:58:52 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_187020052
quote:

[..]

Dat je hem minder leuk vindt lijkt me het gevolg van zijn vreemdgaan.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:59:08 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187020058
Dus hij heeft een keer gezoend, dat weet jij. En jij verklaart daarmee dat je twee keer seks hebt gehad met een ander. Dat weet hij niet. En je gaat het ook niet (meer) vertellen.

En dan denk je dat de relatie nog is te redden?

Hahahahahahaha.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187020066
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Vanwaar dan die ‘Mijn relatie is naar de knoppen’ in de OP?
Dat is zo, er is sprake van een sleur, maar ik wil graag verder met hem. Dat zou verholpen kunnen worden toch?
  woensdag 22 mei 2019 @ 11:00:17 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187020073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef Struikelen het volgende:

[..]

Dat is zo, er is sprake van een sleur, maar ik wil graag verder met hem. Dat zou verholpen kunnen worden toch?
Nou, sleur, sleur. Meid, het is allemaal drama.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187020088
quote:
Jij bent echt een naar en giftig persoon.

En vies - niet omdat je met anderen in bed geleden heb - maar omdat je zegt van hem te houden, maar bewust niet eerlijk naar hem toe bent geweest én en blijft doorgaan met niet eerlijk zijn én nog meer tijd van hem steelt.

De enige reden waarom je bij hem bent is stabiltieit. Niet omdat je van hem houdt. Jij gebruikt hem, omdat je de verantwoordelijkheid voor je eigen acties niet durft te nemen.

Deze relatie komt overigens niet meer goed, kijk maar alleen naar je houding richting anderen toe.

Enige wat jij nu aan het doen bent is bij hem blijven totdat je een beter alternatief hebt en hem dan plotseling loslaten; je laat hem nu langzaamaan mentaal al los, dus op een gegeven moment doet hij je helemaal niets meer. Al die tijd heb jij je dan kunnen aanpassen aan je nieuwe situatie, terwijl het straks allemaal nieuw zal zijn voor hem. Je liegt, bedriegt en je steelt zijn tijd.

Jij bent vies.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2019 11:02:09 ]
  woensdag 22 mei 2019 @ 11:01:43 #22
471637 TomStall
I buried Joey
pi_187020094
quote:

[..]

Als dit geen fake shit is wow...
pi_187020110
Haaa sommige reacties hier :')
Nog triester dan de ts.
pi_187020111
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Blijkbaar is het niet goed voor jou.
Het is wachten op verder vreemdgaan, wellicht is hij dat nu al aan het doen.
Nee dat weet ik wel zeker van niet. Dat is ook wel een beetje klaar nu maar het heeft wel gezorgd voor veel problemen binnen onze relatie bijvoorbeeld ook wat ik zelf heb gedaan. Daar heb ik spijt van en daarom wil ik ook juist verder. Ik weet nu wat ik heb en wat ik aan hem heb.
pi_187020124
quote:

Het klinkt niet echt alsof je van hem houdt. Wel van je standaard momenteel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')