Dit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hij weet ook wat jij hebt gedaan? als jullie toch zo eerlijk tegen elkaar zijn.
Beetje maar?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
sorry hoor maar je ben zelf ook vreemdgegaan (en meer dan in een dronken bui zoenen) en besluit om dat te verzwijgen.
Ik snap niet dat je wel met jezelf kunt leven terwijl je 2x(!) seks hebt gehad met een andere man wat je bewust gedaan hebt en dit vervolgens ook bewust verzwijgd.
Als je de relatie wilt redden raad ik je aan om het gewoon los te laten en in te zien dat een keer zoenen in een dronken bui met een andere vrouw niet heel erg hoeft te zijn. (Al is het wel ontzettend pijnlijk voor jou).
Al bij al vind ik het een beetje hypocriet.
Ik heb hem vergeven en mijn eigen ding probeer ik ook te vergeten. Dat heeft ook geen zin om het erover te hebben maar ik wil slechts aangeven wat voor effect t allemaal heeft gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje maar?
Denk dat het wel klaar is tussen jullie.
Zit er sowieso niet in, ik zou dat wel zien zitte, maar van zijn kant sowieso niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:33 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dit.
Verder het misschien eens hebben over een open relatie?
Door niet zo hypocriet te zijn. Vertel hem eerst maar wat jij hebt gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik heb hem vergeven en mijn eigen ding probeer ik ook te vergeten. Dat heeft ook geen zin om het erover te hebben maar ik wil slechts aangeven wat voor effect t allemaal heeft gehad.
Ik heb de keuze gemaakt om verder met hem te gaan. Maar dr is sprake van een sleur en merk dat ik m minder leuk en aantrekkelijk vind. Daar wil ik graag aan werken maar hoe??
Vanwaar dan die ‘Mijn relatie is naar de knoppen’ in de OP?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:
Uit elkaar is geen optie. We houden van elkaar en het is verder goed.
Zijn vreemdgang heeft alleen ervoor gezorgd dat er sprake is van een botsing tussen ons.
Haha ja dit is natuurlijk niet helemaal hoe het werkt he. Je eigen vreemdgaan maar lekker verzwijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Struikelen het volgende:
Ik heb hem vergeven en mijn eigen ding probeer ik ook te vergeten. Dat heeft ook geen zin om het erover te hebben maar ik wil slechts aangeven wat voor effect t allemaal heeft gehad.
'zijn vreemdgaan'quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:
Zijn vreemdgang heeft alleen ervoor gezorgd dat er sprake is van een botsing tussen ons.
Het is ook dat de aantrekkingskracht van mij naar hem toe minder is. Dat komt door de zoen en ook omdat hij laks is met zijn uiterlijk. Ik sport heel veel en doe mijn best om er zo goed mogelijk uit te zien bijvoorbeeld terwijl hij het wel best vindt om een buikje te hebben. Dat boeit hem veel minder en dat vind ik jammer. Heb dat ook weleens geopperd en dan zegt hij dat ik pech heb.
Blijkbaar is het niet goed voor jou.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:
Het is ook dat de aantrekkingskracht van mij naar hem toe minder is. Dat komt door de zoen en ook omdat hij laks is met zijn uiterlijk. Ik sport heel veel en doe mijn best om er zo goed mogelijk uit te zien bijvoorbeeld terwijl hij het wel best vindt om een buikje te hebben. Dat boeit hem veel minder en dat vind ik jammer. Heb dat ook weleens geopperd en dan zegt hij dat ik pech heb.
Dat je hem minder leuk vindt lijkt me het gevolg van zijn vreemdgaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik heb de keuze gemaakt om verder met hem te gaan. Maar dr is sprake van een sleur en merk dat ik m minder leuk en aantrekkelijk vind. Daar wil ik graag aan werken maar hoe??
Dat is zo, er is sprake van een sleur, maar ik wil graag verder met hem. Dat zou verholpen kunnen worden toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vanwaar dan die ‘Mijn relatie is naar de knoppen’ in de OP?
Nou, sleur, sleur. Meid, het is allemaal drama.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Dat is zo, er is sprake van een sleur, maar ik wil graag verder met hem. Dat zou verholpen kunnen worden toch?
Jij bent echt een naar en giftig persoon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:
Als dit geen fake shit is wow...quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker van niet. Dat is ook wel een beetje klaar nu maar het heeft wel gezorgd voor veel problemen binnen onze relatie bijvoorbeeld ook wat ik zelf heb gedaan. Daar heb ik spijt van en daarom wil ik ook juist verder. Ik weet nu wat ik heb en wat ik aan hem heb.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet goed voor jou.
Het is wachten op verder vreemdgaan, wellicht is hij dat nu al aan het doen.
Het klinkt niet echt alsof je van hem houdt. Wel van je standaard momenteel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |