quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat de verminderende groei op de hoofdhuid vaak wel gevoelig ligt
Zeker! risotto klaargemaakt met groentebouillon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klinkt een stuk smakelijker dan een kant en klaar maaltijd, Voxs.
lolquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
@:soury De risotto dit keer met courgette, prei, kip, uit, knoflook, Parmezaanse kaas ( beetje), citroen.
Oh dat ja, nja bij mannen is dat ook weer anders als bij vrouwen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd fijn als een zelf gemaakte maaltijd goed smaaktquote:
En je hebt het al in je bevallige mikje geschoven ook. At smakelijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! risotto klaargemaakt met groentebouillon.
jaquote:
Geen last van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker. Ook als een ander kookt en het smaakt goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Altijd fijn als een zelf gemaakte maaltijd goed smaakt
quote:
Het was mooi geweest als je had geschreven '... maakt wel gevoelig' Tweeërlei uitleg mogelijkquote:
De vrouwen die ik tref en die van mijn lftd zijn hebben voor 90% korter haar dan ik, en dan ben ik nog voorzichtig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat ja, nja bij mannen is dat ook weer anders als bij vrouwen..
Bevallig mikjequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En je hebt het al in je bevallige mikje geschoven ook. At smakelijk!
Ja je ziet veel vrouwen met korte kapsels, maar bij sommige staat het welquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vrouwen die ik tref en die van mijn lftd zijn hebben voor 90% korter haar dan ik, en dan ben ik nog voorzichtig...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |