quote:
quote:
Ben zo enorm 'Hazesmoe'quote:
Er zijn dus 'mensen' die dat serieus leuk vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die van de jumbo met die paupermuziek.
En elke andere oranje reclame.
Dat lijkt onderhand een soort van Nederpop-klassieker te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er zijn dus 'mensen' die dat serieus leuk vinden.
Ik heb niks met Hazes en ik heb niks met oranjegektes. Dus nee, ik vind deze reclame ook niets.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben zo enorm 'Hazesmoe'Kan dat ventje niet meer zien. En dat Oranjeliedje van hem kan ook echt niet tippen aan de grandioze hit van zijn pa: Wij houden van Oranje.
En er is geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat lijkt onderhand een soort van Nederpop-klassieker te worden.
En dat vind ik best erg.
En het werkt (bij mij) ook niet. Geen idee waar de reclame over gaat omdat alleen dat inmiddels waardeloos geworden liedje blijft hangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik heb niks met Hazes en ik heb niks met oranjegektes. Dus nee, ik vind deze reclame ook niets.![]()
Verder: die Tele2 reclames met hun geforceerde over de top-hipheid, die allemaal slappere aftreksels van het origineel zijn, ben ik onderhand wel erg zat eigenlijk. Verzin maar weer eens wat nieuws.
Wel een goed nummer trouwens, maar ik was ook in de war, ik dacht dat ik mijn spotify nog aan had staan want kon me inderdaad niet voorstellen dat dit onder een reclame werd gezet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:09 schreef Nine. het volgende:
Niet zozeer irritant maar welke droeftoeter dacht dat het wel een goed idee was om een nummer over heroïneverslaving te gebruiken om een waterstofauto te promoten?
De overheersende Jumbo-reklame doet mij verlangen naar een zo snel mogelijke uitschakeling.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die van de jumbo met die paupermuziek.
En elke andere oranje reclame.
Ik vond deze altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:56 schreef rebel-angel het volgende:
Som kan je toch gek genoeg wel eens terug verlangen naar de reclame van vroeger![]()
Ga ik even gezellig een rondje op YouTube
Douwe Egberts - met de lekkerste koffie die je kent
Felix- oeh dat smaakt
De punica oase 🌴
Nesquik- ojee we zijn de melk vergeten
Op de een of andere manier leken ze vroeger niet zo schijt vervelend
Edit: Plotseling vind ik deze reklame wel leuk. Nu de KNVB bezwaar gaat makenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De overheersende Jumbo-reklame doet mij verlangen naar een zo snel mogelijke uitschakeling.
Jack van Gelder staat voor mij symbool voor de debielisering, en niet deze Jumbo-reklame. Gistermiddag was er een item op Radio 1 bij Blok & Twan over het EK 1988, en dan kunnen ze niks anders verzinnen om JvG uit te nodigen, en zijn debiele geschreeuw van destijds weer te laten horen.quote:'KNVB is woest om Snollebollekes-reclame en stuurt boze brief naar Jumbo'
Gepubliceerd: Donderdag 10 juni 2021 om 07:35
Laatste update: Donderdag 10 juni 2021 om 09:23
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
De KNVB heeft afgelopen week een boze brief naar winkelketen Jumbo gestuurd. Aanleiding is de tv-reclame waarin Snollebollekes een rol speelt. Jumbo zou door de campagne al 'tienden van procenten marktaandeel hebben gewonnen'
Dat meldt De Telegraaf. 'Dat klinkt minimaal, maar in een markt van ruim 44 miljard euro gaat dat om serieuze bedragen', voegt de krant toe. Concurrent Albert Heijn is de officiële KNVB-partner, maar moet toezien hoe de reclame van Jumbo flink aanslaat. Albert Heijn betaalt volgens De Telegraaf 2,5 miljoen euro per jaar om officiële KNVB-partner te zijn en om daarmee producten met verwijzingen naar het Nederlands elftal te kunnen gebruiken.
De KNVB heeft Jumbo gesommeerd om de reclame te staken of aan te passen. Anders zou de bond 'verdere maatregelen' overwegen, maar daar wordt nu van afgezien. Wel zei de KNVB dat de UEFA op de hoogte is gesteld van 'inbreuk', omdat de UEFA 'actief beleid voert op het gebied van voorkomen en verwijderen van zogeheten ambush marketing ten aanzien van het EK.' Ambush marketing houdt in dat er reclame wordt gemaakt zonder daar sponsorgeld voor te betalen.
De Telegraaf kent de inhoud van de brief die de KNVB naar Jumbo heeft verstuurd. Daarin staat onder meer een bezwaar tegen 'gebruikmaking van de Oranjekoorts, een Oranjebus en Oranjeparades in de commercial', omdat de KNVB deze Oranjeparades organiseert rond wedstrijden. Dat ook de Oranjecamping in beeld is gebracht en het populaire nummer 'Links Rechts' van Snollebollekes wordt gebruikt, doet pijn bij de KNVB. 'Links Rechts' is sinds het EK van 2017 het lijflied van de Oranje Leeuwinnen.
Jumbo trekt zich niets aan van het protest van de KNVB. De supermarktketen stelt dat de Snollebollekes-reclame niet alleen in het teken staat van het EK, maar op de sportzomer in het algemeen en het Oranje-feest.
Die wens gaat ongetwijfeld in vervulling.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De overheersende Jumbo-reklame doet mij verlangen naar een zo snel mogelijke uitschakeling.
De kutste van allemaal en die vreselijke kwal op het eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |