Is één van hun de dochter van Humberto Tan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:27 schreef Eightyone het volgende:
De Vinted-reclames zijn trouwens nog nergens genoemd.
Ze trekken me onderhand het bloed onder de nagels vandaan. Het schijnt ook nog eens een onbetrouwbare app te zijn, de gladde verkooppraatjes van de hele verzameling huppelkutjes (ik heb het idee zelden dezelfde te zien) ten spijt.
En ja, VitaePro. M'n ouders waren er bijna in getrapt. Ik heb ze gelukkig richting een potje multivitamines van Kruidvat's huismerk weten te kletsen (dat kost tenminste niet zoveel).
De hoofdprijs betalen voor wat multivitamines die je voor een fractie van de prijs als huismerkproduct van een willekeurige drogist kunt kopenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:00 schreef Magister_Artium het volgende:
Scandinavische bejaarden die supplementen aan de man proberen te brengen:
Enorm geforceerd sfeertje in deze reclame, KIJK ONS EENS GEZELLIG DOEN LALALA, DOE MEE DAN!!!!1quote:
Deze, met stip. Ik voel al mijn intelligentie wegstromen en mijn haat richting de gemiddelde Nederlander versterken bij het zien van deze reclame. Willen mensen echt zo'n cape? Zijn er mensen die echt naar concerten van de Snollebollekes gaan? De enige met common sense is die vader van Frank Lammers die roept: "Wat een teringherrie" waarna men een kip(?) tegen zijn raam aanschietquote:
Ik had vergelijkbare gevoelens.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Deze, met stip. Ik voel al mijn intelligentie wegstromen en mijn haat richting de gemiddelde Nederlander versterken bij het zien van deze reclame. Willen mensen echt zo'n cape? Zijn er mensen die echt naar concerten van de Snollebollekes gaan? De enige met common sense is die vader van Frank Lammers die roept: "Wat een teringherrie" waarna men een kip(?) tegen zijn raam aanschiet![]()
Nog erger is het als er een werkelijk afschuwelijke cover in elkaar wordt geflanst, zoals Our House van Madness enige posts hierboven.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die reclame waar ze oude hits voor gebruiken reuze vervelend. Elk eens zo'n mooi liedje wordt er door verpest. Het eindeloze herhalen van bijvoorbeeld Johnny Logan's hit 'Hold me now'' en nu Anita Meiers grote hit 'Alternative way'. Bah en nog eens bah
Echt he? Zo zondequote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nog erger is het als er een werkelijk afschuwelijke cover in elkaar wordt geflanst, zoals Our House van Madness enige posts hierboven.
Vooral als je het door een miauwende kat in laat 'zingen'.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nog erger is het als er een werkelijk afschuwelijke cover in elkaar wordt geflanst, zoals Our House van Madness enige posts hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |