Jaa echt hè 🤮quote:Op woensdag 22 april 2020 00:54 schreef flyguy het volgende:
Al die fucking 'positieve' corona-reclames dat we het samendoen en zo.
Kersen zijn kersen ❤️🍒🍒quote:Op woensdag 22 april 2020 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
Zag irritante Haribo kindermix ook weer
Jaquote:Op woensdag 22 april 2020 20:48 schreef EendjeTwee het volgende:
[..]
Jaa echt hè 🤮
De bouwmarkten en kruitvat zijn opeens weldoeners ofzo. Opeens worden schoonmakers opgehemeld ipv afgebrand.
Vanmiddag zag ik de vreemdste. De papierverwerkende industrie omdat ze zo goed wc papier maken. Wtf
Voor
Ik wacht nog op een spotje.. wij zijn trots op het UVW dat ze alle uitkeringen kunnen uitkerenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja![]()
Al die reklames op Radio 1 van bijna alle branches met "Wij zijn trots op onze ......(vul maar in)"
"ik ben een ninja..."quote:Op woensdag 22 april 2020 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
Zag irritante Haribo kindermix ook weer
Ik hoor nu op Radio 1 dat dit allemaal gratis reclames zijn, omdat men de lege reclameblokken wil vullen.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:56 schreef EendjeTwee het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een spotje.. wij zijn trots op het UVW dat ze alle uitkeringen kunnen uitkeren
Als je ze trots bent betaal ze dan gewoon wat meer dan minimumloon ipv zo'n achterlijk spotje.
Weet iemand waar de beste man vandaan komt, ik kan z'n accent niet plaatsen
Fisten voor ondernemers ???
Daar blijkt KPN heel erg goed in (zie ook de OP).quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Irritant kinderlijk deuntje.
Mensen die Ewa Dufra niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:00 schreef Magister_Artium het volgende:
Scandinavische bejaarden die supplementen aan de man proberen te brengen:
En een groot zangeres ook al nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 06:15 schreef Eightyone het volgende:
Aan Roxeanne Hazes is geen groots actrice verloren gegaan, afgaande op die reclame voor die crème.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |