Gruwelijk iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef TLC het volgende:
Alweer verisure, dat wijf begint al welkom te zeggen voordat ze uberhaupt de deur geopend heeft
Gelukkig ben ik dus niet de enige die de verisure reclame vreselijk vind.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef TLC het volgende:
Alweer verisure, dat wijf begint al welkom te zeggen voordat ze uberhaupt de deur geopend heeft
Ik heb sowieso een hekel aan die geknutselde gezinnetjes in reclames, bij Jumbo hoop ik altijd op een gezinsdrama reclame waar die vader de rest van de familie uitmoord. Of dat ze op vakantie zijn en Max ze inhaalt en ze van schrik een ravijn inrijden. Ze stappen dan ongedeerd uit om vervolgens geplet te worden door de caravan vol met Jumbo producten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dus niet de enige die de verisure reclame vreselijk vind.![]()
![]()
Echt de manier van praten in al die reclames die ze hebben.![]()
Daarnaast vind ik die Kruidvat reclames ook ronduit vreselijk en k*t.![]()
![]()
![]()
eerst heb je daar van die reclame van met een leuk gezinnetje en dan met kerst blijken ze ineens gescheiden te zijn.
en dan een tijd later loopt ze te flirten met een ander terwijl ze bijna de aam/aardbeien zalf vergeet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer begin je als scriptschrijver voor de Jumbo-reclames?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:08 schreef vipergts het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan die geknutselde gezinnetjes in reclames, bij Jumbo hoop ik altijd op een gezinsdrama reclame waar die vader de rest van de familie uitmoord. Of dat ze op vakantie zijn en Max ze inhaalt en ze van schrik een ravijn inrijden. Ze stappen dan ongedeerd uit om vervolgens geplet te worden door de caravan vol met Jumbo producten.
Ik denk niet dat ze dat zien zitten. Die stomme paas reclames van AH kunnen ook niet trouwens.quote:Op maandag 11 april 2022 09:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wanneer begin je als scriptschrijver voor de Jumbo-reclames?
inderdaad, en dan sowieso die met andyquote:
Nagenoeg elk gezin is samengesteld met een neger/negerin tegenwoordig. Alsof dat de standaard is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan die geknutselde gezinnetjes in reclames, bij Jumbo hoop ik altijd op een gezinsdrama reclame waar die vader de rest van de familie uitmoord. Of dat ze op vakantie zijn en Max ze inhaalt en ze van schrik een ravijn inrijden. Ze stappen dan ongedeerd uit om vervolgens geplet te worden door de caravan vol met Jumbo producten.
De kleur maakt me niet eens uit. Maar een beetje die sullige vader de carrière moeder die 15 ballen tegelijk omhoog houdt en die bijdehante kinderen als ik kinderen in een supermarkt zie lopen ze alleen maar in de weg. Het vervelende is al die gezinnen zijn zo kijken die reclamebureaus nooit reclames zodat ze zien dat ze allemaal dezelfe meuk maken.quote:Op maandag 11 april 2022 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nagenoeg elk gezin is samengesteld met een neger/negerin tegenwoordig. Alsof dat de standaard is.
Dit is natuurlijk niet de realiteit. Vrouwen in Nederland zijn kampioen in deeltijd werken.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef vipergts het volgende:
Maar een beetje die sullige vader de carrière moeder die 15 ballen tegelijk omhoog houdt en die bijdehante kinderen als ik kinderen in een supermarkt zie lopen ze alleen maar in de weg.
Dat is idd heel opvallend. Werkelijk echt elke reclame zit er wel 1 in. Nu maakt mij dat niet uit maar dat opgedrongen idee is zum kotzen. Dat is toch geen afspiegeling van de werkelijkheid?quote:Op maandag 11 april 2022 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nagenoeg elk gezin is samengesteld met een neger/negerin tegenwoordig. Alsof dat de standaard is.
Met die van Andy van der Meijden en die hijgende croupier (die later z'n hond blijkt) als toppunt.quote:
Oppertreurwilg Wilfred Genee mag zich van mij ook wel diep schamen voor die Toto reclames waar hij zich voor hoereert. Zal best lekker betalen maar jezus wat een treurigheid, die man doet ook alles voor geld.quote:Op maandag 11 april 2022 13:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met die van Andy van der Meijden en die hijgende croupier (die later z'n hond blijkt) als toppunt.
Of dat Max een van de wielrenners van de Jumbo-Visma ploeg omver rijdt om vervolgens uit te stappen en met z'n vrouw naar bed te gaan. "'t was toch maar een fietser" hoor je haar dan nog zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Of dat Max een van de wielrenners van de Jumbo-Visma ploeg omver rijdt om vervolgens uit te stappen en met z'n vrouw naar bed te gaan. "'t was toch maar een fietser" hoor je haar dan nog zeggen.
Mooie is dat ik ook graag op de racefiets zit, en op een paar boze mensen na gelukkig nog nooit een ongeluk gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |