Toen was ik nog niet geboren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]toen was ik nog jong en onbedorven
Trustenquote:
quote:
Ja ? Dus?quote:
quote:
Lekker ja, beetje dezelfde vibe als onderstaande plaat.quote:
Mooie plaat idd, vind ik al vrij lang, nooit geweten dat dat over de tweede wereldoorlog gingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ja, beetje dezelfde vibe als onderstaande plaat.
Vond het altijd een lijzige zemelplaat, nu nog wel een beetje maar keer live gezien tijdens een WOII herdenking en tja kreeg wel kippievel.
Is ook niet volgens mij maar is later nogal groots geworden op van die herdenkingsfestivals , volgens mij, dacht ik ooit eens ergens gelezen te hebben, of zoquote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mooie plaat idd, vind ik al vrij lang, nooit geweten dat dat over de tweede wereldoorlog ging
quote:
Blaffende Trumpjes bijten niet en het arme deel van de Amerikaanse bevolking is de komende jaren nog niet klaar voor weer een oorlog om hun zonen zinloos te laten sneuvelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
Ben helemaal into War-movies, waarschijnlijk door Usa en Iran. Vermoed het ergste. Nu al verdrietig.
En ja, oorlog is soms nodig.
Ehm, hij ligt al bijna met een vloot voor de Iraanse kust, Dat is niet voor niks.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blaffende Trumpjes bijten niet en het arme deel van de Amerikaanse bevolking is de komende jaren nog niet klaar voor weer een oorlog om hun zonen zinloos te laten sneuvelen.
Het is er maar eentje en Iran is geen Somali om even omver te blazen, bluf van die rare narcist voorlopig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ehm, hij ligt al bijna met een vloot voor de Iraanse kust, Dat is niet voor niks.
Geen goed gevoel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ehm, hij ligt al bijna met een vloot voor de Iraanse kust, Dat is niet voor niks.
Geen goed gevoel.
Hmm.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is er maar eentje en Iran is geen Somali om even omver te blazen, bluf van die rare narcist voorlopig.
Ik pas echt niet meer in mijn uniform vrees ikquote:
Daar gaat mijn droomquote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pas echt niet meer in mijn uniform vrees ik
Hahahaha dat plaatjequote:
Ik blijf van dit nummer houdenquote:
Miki?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niks met jouw soort music
Miki is een feestje ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |