abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7759564
Ik word echt schijtziek van die klote onderzoeken steeds in het ziekenhuis. Morgen heb ik voorbereidingsdag, donderdag het onderzoek zelf. Het gaat pijn doen, ik ben er zo erg bang voor
En het is ook nog eens een genant onderzoek

Niemand kan me gerust stellen, want niemand in mijn naaste omgeving heeft het meegemaakt...

Ik word echt schijtziek hier van!
Dit duurt al verdomme bijna 4 jaar en nog geen reet opgeschoten!!!

DAMN!!!

sorry, moest ik effe kwijt... zoals zoveel mensen soms wat kwijt moeten...

pi_7759658
heel veel sterkte, meer kan ik denk ik niet zeggen!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7759664
Genant onderzoek? Dat lijkt mij idd vrij pijnlijk voor je ego

Ik heb geen flauw idee wat ze met je willen gaan uitspoken, een verzachtend woordje zit er dus niet in... nou ja, uhm... een verdovingsprik doet gelukkig meestal geen pijn

sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 07-01-2003 17:42]

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:42:43 #4
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7759675
-edit: niet klieren svp -

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 17:52]

Deeply in Love!
pi_7759704
-edit: niet op reageren, geef het gewoon even bij de mods aan aub-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 17:53]

Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
pi_7759743
-edit: niet op reageren, geef het gewoon even bij de mods aan aub-

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 07-01-2003 17:53]

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:47:31 #7
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_7759762
ik ken het 5 jaar met een psych die nix snapt en 5 jaar onderzoeken waar ze niet verder mee komen
pi_7759896
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:47 schreef SirPsycho het volgende:
ik ken het 5 jaar met een psych die nix snapt en 5 jaar onderzoeken waar ze niet verder mee komen
Niet verder mee komen? Wedden dat hij na 5 jaar jou uitknijpen wel verder is gekomen... dat werd een ijskoude ``fok Center-Parks, ik ga mooi naar de Ardennen!''
pi_7759945
Volgens mij heb je geen behoefte aan advies, dus een gemeend sterkte dan maar

Ik heb meerdere familieleden die een abonnement hadden op het ziekenhuis, dus ik begrijp een klein beetje wat je meemaakt.

pi_7760024
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:47 schreef SirPsycho het volgende:
nouja, ik heb het over lichamelijke onderzoeken he
pi_7760029
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:57 schreef Navelpluisje het volgende:
Volgens mij heb je geen behoefte aan advies, dus een gemeend sterkte dan maar

Ik heb meerdere familieleden die een abonnement hadden op het ziekenhuis, dus ik begrijp een klein beetje wat je meemaakt.

dank je
pi_7760056
Nou sterkte dan maar!
pi_7760058
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:41 schreef Jerome81 het volgende:
Genant onderzoek? Dat lijkt mij idd vrij pijnlijk voor je ego

Ik heb geen flauw idee wat ze met je willen gaan uitspoken, een verzachtend woordje zit er dus niet in... nou ja, uhm... een verdovingsprik doet gelukkig meestal geen pijn

sterkte!

ik krijg een licht roesje, maar een roesje is nog steeds geen narcose...ik zal dus wel pijn voelen e.d
pi_7760060
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:41 schreef sabientje het volgende:
heel veel sterkte, meer kan ik denk ik niet zeggen!
thanks
pi_7760063
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou sterkte dan maar!
thanks
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:05:35 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7760083
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die klote onderzoeken steeds in het ziekenhuis. Morgen heb ik voorbereidingsdag, donderdag het onderzoek zelf. Het gaat pijn doen, ik ben er zo erg bang voor
En het is ook nog eens een genant onderzoek

Niemand kan me gerust stellen, want niemand in mijn naaste omgeving heeft het meegemaakt...

Ik word echt schijtziek hier van!
Dit duurt al verdomme bijna 4 jaar en nog geen reet opgeschoten!!!

DAMN!!!

sorry, moest ik effe kwijt... zoals zoveel mensen soms wat kwijt moeten...

Maar moet iemand hetzelfde dan hebben meegemaakt om te je te kunnen geruststellen???
Ik bedoel, ik begrijp dat doktoren enzo niet echt je beste vrienden zijn maar dat zijn waarschijnlijk de enige mensen die zich eventueel kunnen inleven in de situatie omdat ze het vaker hebben gezien...

Andere mensen kunnen alleen met je meeleven en proberen om je zo goed mogelijk te laten voelen.

Het enige wat ik tegen je kan zeggen is dat het klote is als niemand je echt begrijpt (daar kan ik wel over meepraten) en dat je gewoon sterk moet zijn.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7760106
Sterkte meid donderdag he wanneer mag je weer uit het ziekenhuis dan?
pi_7760113
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar moet iemand hetzelfde dan hebben meegemaakt om te je te kunnen geruststellen???
Ik bedoel, ik begrijp dat doktoren enzo niet echt je beste vrienden zijn maar dat zijn waarschijnlijk de enige mensen die zich eventueel kunnen inleven in de situatie omdat ze het vaker hebben gezien...

Andere mensen kunnen alleen met je meeleven en proberen om je zo goed mogelijk te laten voelen.

Het enige wat ik tegen je kan zeggen is dat het klote is als niemand je echt begrijpt (daar kan ik wel over meepraten) en dat je gewoon sterk moet zijn.

mensen die het onderzoek al eens hebben gehad, weten wat er staat te gebeuren. doktoren weten dat niet, die weten het alleen "van zien" en niet "van voelen"
pi_7760140
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:07 schreef Mereltje het volgende:
Sterkte meid donderdag he wanneer mag je weer uit het ziekenhuis dan?
morgen voorbereidingsdag... (en die is al erg genoeg!!! mag de hele dag niks eten! alleen bouillon/water drinken )
donderdag om 11 uur onderzoek... daarna nog 3 uur ter observatie blijven...
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:10:08 #20
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7760150
Heel veel sterkte Hanneke Denk maar aan vrijdag/zaterdag
Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt lievie....
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:11:29 #21
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7760168
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:07 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

mensen die het onderzoek al eens hebben gehad, weten wat er staat te gebeuren. doktoren weten dat niet, die weten het alleen "van zien" en niet "van voelen"

Je blijft hier ook redelijk vaag over de onderzoeken dus wij kunnen ook niet zo goed inschatten hoe en wat. Maar goed, ik heb ook wl eens een onderzoek gehad dat ik heel genant vond en ik weet nog erg goed hoe kut ik me daar onder voelde. Sterkte dus en het genenantevalt veel meer mee als je bedenkt dat de doktoren echt wel wat gewend zijn en hier helemaal geen genant gevoel bij hebben. Het viel bij mij iig uiteindelijk best wel mee, na alle zenuwen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7760189
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:09 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

morgen voorbereidingsdag... (en die is al erg genoeg!!! mag de hele dag niks eten! alleen bouillon/water drinken )
donderdag om 11 uur onderzoek... daarna nog 3 uur ter observatie blijven...

he vervelend zeg.. moet je het er vandaag maar even van nemen he.. qua lekker eten dan..
gelukkig zijn er ook nog leukere dingen moet je dan ook maar even aan denken..
pi_7760224
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:10 schreef BlaBlub het volgende:
Heel veel sterkte Hanneke Denk maar aan vrijdag/zaterdag
Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt lievie....
ja...
ik ben zooooo blij als het voorbiuj is!
en zoooo blij als ik weer bij Dennis ben..
pi_7760241
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je blijft hier ook redelijk vaag over de onderzoeken dus wij kunnen ook niet zo goed inschatten hoe en wat. Maar goed, ik heb ook wl eens een onderzoek gehad dat ik heel genant vond en ik weet nog erg goed hoe kut ik me daar onder voelde. Sterkte dus en het genenantevalt veel meer mee als je bedenkt dat de doktoren echt wel wat gewend zijn en hier helemaal geen genant gevoel bij hebben. Het viel bij mij iig uiteindelijk best wel mee, na alle zenuwen.

het is ook niet nodig om het precieze onderzoek te beschrijven...

ik heb al zo vaak genante onderzoeken gehad... 4 jaar lang... het breekt je op gewoon...

dinsdag 7 januari 2003 @ 18:17:12 #25
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7760252
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 18:14 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ja...
ik ben zooooo blij als het voorbiuj is!
en zoooo blij als ik weer bij Dennis ben..

Veel aan Dennis denken dan maar
Ik zal iig aan jou denken morgen en overmorgen! Sterkte
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')