Ja zo kan je nog wel even doorgaan maar zo redeneert 95% van de wereld dus absoluut niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:37 schreef Also-von-Oder het volgende:
Lastig, er is veel wat er op duidt dat de Chinese regering Huawei inzet om kennis te stelen. Maar het meeste bewijs is indirect. Maar goed, we weten ook dat de Chinezen al decennia bezig zijn met bedrijfsspionage.
Als gewone consument zou ik nog best zo'n Huawei telefoon durven te kopen. Ik heb geen bedrijfsgeheimen en ik bel sowieso niet vaak. Maar wat heb ik aan een smartphone ? Ik heb al een laptop voor het internet.
Heb jij je laptop altijd bij dan? Lijkt me onhandig.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:37 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ik heb al een laptop voor het internet.
Dat lijkt me ook, en heb zelf het idee van, wij doen het... Wil niet zeggen dat de rest het ook mag doen!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Dit beleid van de regering Trump is niet meer dan China pesten.
Trump meende het wanneer hij zei America first, en is ook van de weinige politici die zijn woorden/afspraken nakomt.
Daarnaast is Huawei en China een opkomende macht en ziet Amerika daar terecht gevaar in.
Daarom ben ik voor een verenigd EU dat tegen landen als Amerika zegt, tot hier en niet verder.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, en heb zelf het idee van, wij doen het... Wil niet zeggen dat de rest het ook mag doen!
Bedoel als we het over spionage hebben, is de VS wel koning hoor.
Huawei maakt prima producten modems routers en telefoons.
Het lijkt er gewoon op dat het met mondjes maat gewoon word tegen gewerkt..
Had had je al veel langer moeten doen!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:22 schreef dokter.knakworst het volgende:
Ik heb hier nog een HSPA usb stick liggen van die gele rakkers, betekent dit nu dat ik mijn zolderkamer moet dichttimmeren?
Idem, samen sta je sterk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor een verenigd EU dat tegen landen als Amerika zegt, tot hier en niet verder.
Door de autoriteiten ja, niet op de manier die hiermee bestreden wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:08 schreef SuperHartje het volgende:
Er gaan verhalen rond dat in ieder geval Apple dat ook doet. Maar dat zijn maar verhalen volgens mij...
Is het niet zo dat, zolang je batterij in je mobiel zit, je dan na te trekken bent?
Nope, maar ik wil ook niet elk moment bereikbaar zijn. Ik heb sinds kort een mobiele telefoon, maar geen smartphone. En er is slechts een handvol mensen die dat nummer hebben. Dat wil ik zo houden. Ze kunnen me altijd bereiken per e-mail. Dus als ze iets willen plannen, mailen ze mij maar een paar dagen te voren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:11 schreef marzman het volgende:
[..]
Heb jij je laptop altijd bij dan? Lijkt me onhandig.
Eentje van de oude stempel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 01:16 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Nope, maar ik wil ook niet elk moment bereikbaar zijn. Ik heb sinds kort een mobiele telefoon, maar geen smartphone. En er is slechts een handvol mensen die dat nummer hebben. Dat wil ik zo houden. Ze kunnen me altijd bereiken per e-mail. Dus als ze iets willen plannen, mailen ze mij maar een paar dagen te voren.
En verder? Ach 20 jaar geleden konden we ons ook redden met de gewone vaste telefoon aansluiting. Ik ga verder niet mee in al die heisa van altijd bereikbaar willen zijn. s'Avonds rond een uur of 22.30 zet ik mijn laptop aan... dan Fok ik eerst, en pas daarna lees ik mijn e-mails.
Zo doe ik het en gewoon niet anders. Ja, wat eigengereid... maar je hebt maar 1 leven, en dat leven wil ik niet voornamelijk op het internet slijten.
O'je hebt het over een oude mobiele telefoon, de oudste mobiele telefoon die jij je kan herinneren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eentje van de oude stempel.
Ik heb ook nog wel ergens een 3310 😄
Ga eens even ontopic ofzo, jouw sobere levensstijl boeit echt niemand hier iets, het gaat hier om een vermeend complot tegen Huawei, niet of en wanneer jij een telefoon gebruikt en wie jouw nummer heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:10 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
O'je hebt het over een oude mobiele telefoon, de oudste mobiele telefoon die jij je kan herinneren.
En jouw oude herinnering vormt de basis van wat jij over mijn mobieltje denkt. En jouw indruk is voor jou de waarheid? En vanuit die gedachte denk je dat het opportuun is om mij weg te zetten als iemand van 1999?
Heb jij dan echt geen enkele twijfel of jouw reactie ook maar enig hout snijdt?
Holy crap man, er zijn zoveel mensen die een oude mobiel hebben om tig redenen, mensen in de bouw bijvb, ben ooit begonnen met een 3310 ding is onverwoestbaar.. mooi toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:10 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
O'je hebt het over een oude mobiele telefoon, de oudste mobiele telefoon die jij je kan herinneren.
En jouw oude herinnering vormt de basis van wat jij over mijn mobieltje denkt. En jouw indruk is voor jou de waarheid? En vanuit die gedachte denk je dat het opportuun is om mij weg te zetten als iemand van 1999?
Heb jij dan echt geen enkele twijfel of jouw reactie ook maar enig hout snijdt?
Ik een desktop 🎉🎉quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:37 schreef Also-von-Oder het volgende: Maar wat heb ik aan een smartphone ? Ik heb al een laptop voor het internet.
Gaat ie wel?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
We zijn bezig elkaar wantvertrouwen.. Zijn jullie soms op zoek naar de oorlog? of andere groep kapot maken voor niets.. (om welk reden ook het is)
Men zeggen ook weleens "We moeten samen sterker worden, andere verslaan en of andere groep omlaag trekken."
Op dit manier zullen we niet ontwikkelen als een betere mens, een evolutie ingaan. We zijn bezig met zelfmoord missies.
Grotensdeels van mensheid willen juist alleen huisje, boom, beestje en wat plezier hebben.. geen oorlog of iemand pijn doen.. Al die negatieven.
Jazeker, ik bespeur alleen te veel negatieven op Aarde..quote:
Ja ok, maar dat heeft niet echt zoveel met Huawei te maken of vind je van wel?quote:Op zondag 26 mei 2019 23:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Jazeker, ik bespeur alleen te veel negatieven op Aarde..
We kunnen zo makkelijk een betere wereld creëren, een schone, veilige, vrije van ellende.. Alleen willen de meesten dat nou niet.
toch welquote:Op maandag 27 mei 2019 17:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat heeft niet echt zoveel met Huawei te maken of vind je van wel?
We hebben het hier helemaal niet over oorlog, we hebben het over Huawei die de privacy van haar gebruikers aan zijn laars lapt - aldus Google. Waarschijnlijk is concurrentie wel de belangrijkste regel, maar wat jij allemaal neerkalkt staat er in mijn ogen heel ver vandaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
toch wel
Het is gewoon negatief uitlating van VS tegenover Chinezen. Alleen omdat zij gewoon beter doet. Ook al bespioneren ze ons, maar VS bespioneert ons zelf ook.
Denk je nou echt dat Chinezen op de oorlog uit? Of VS zelf...
Vergeef me want ik heb niet alles gelezen maar ben wel geïnteresseerd. Waar kan ik die bewering van Google lezen/terugvinden? Wil daar wel meer van wetenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
We hebben het hier helemaal niet over oorlog, we hebben het over Huawei die de privacy van haar gebruikers aan zijn laars lapt - aldus Google. Waarschijnlijk is concurrentie wel de belangrijkste regel, maar wat jij allemaal neerkalkt staat er in mijn ogen heel ver vandaan.
Apple en google deden eerder ook al met lappen van privacy, toen zijn ze op vingers getikt..quote:Op maandag 27 mei 2019 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
We hebben het hier helemaal niet over oorlog, we hebben het over Huawei die de privacy van haar gebruikers aan zijn laars lapt - aldus Google. Waarschijnlijk is concurrentie wel de belangrijkste regel, maar wat jij allemaal neerkalkt staat er in mijn ogen heel ver vandaan.
Hm. Meneer Trump zei geen inmenging met andere landen en hun zaken meer. Boem 80 kruisrakketten op Syrie voor god mag weten waar de fuck voor. The deepstate heeft kennelijk nogsteeds invloed ook op Trump.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Dit beleid van de regering Trump is niet meer dan China pesten.
Trump meende het wanneer hij zei America first, en is ook van de weinige politici die zijn woorden/afspraken nakomt.
Daarnaast is Huawei en China een opkomende macht en ziet Amerika daar terecht gevaar in.
Nou, probeer de OP eens.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergeef me want ik heb niet alles gelezen maar ben wel geïnteresseerd. Waar kan ik die bewering van Google lezen/terugvinden? Wil daar wel meer van weten
Ja maar als Huawei het doet is het voor Google natuurlijk een mooie bijkomstigheid om de concurrentie een flinke klap te geven. Dat heeft verder niets met oorlog te maken en "VS tegen China", want we hebben het hier over puur kapitalistisch gedrag.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Apple en google deden eerder ook al met lappen van privacy, toen zijn ze op vingers getikt..
Data is blijkbaar ook waardevol voor bedrijven.. dus veel geld in laatje.
Andere kant op dit moment is er ook een handelsoorlog tussen VS en China. Daar heeft ook deels te maken.
Als dit puur een kapitalistische slag is dan is het wel vuil zeg. Mensen betichten van spionage is niet niks. Maarja weetje de hele fucking IT wereld besteed het werk al tientallen jaren uit aan nerds die rondlopen met goudmijnen aan bedrijfs en persoonsgegevens op hun laptop. Dus zo secuuur is dat wereldje niet. Word je cynisch van.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, probeer de OP eens.
[..]
Ja maar als Huawei het doet is het voor Google natuurlijk een mooie bijkomstigheid om de concurrentie een flinke klap te geven. Dat heeft verder niets met oorlog te maken en "VS tegen China", want we hebben het hier over puur kapitalistisch gedrag.
Tja, volgens mij zou elk bedrijf het wel doen. Ze zullen er vast flink op verdienen.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Als dit puur een kapitalistische slag is dan is het wel vuil zeg. Mensen betichten van spionage is niet niks.
Dat is een Fok user die dat noemt. De bron ervan zie ik niet, of zie ik die over het hoofd?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, probeer de OP eens.
[..]
Ja maar als Huawei het doet is het voor Google natuurlijk een mooie bijkomstigheid om de concurrentie een flinke klap te geven. Dat heeft verder niets met oorlog te maken en "VS tegen China", want we hebben het hier over puur kapitalistisch gedrag.
Toch wel, in de artikel staat onder kopje conclusie:quote:Op maandag 27 mei 2019 18:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, probeer de OP eens.
[..]
Oja, is dit een gebruikelijk strategie dan. Is dat geframe op Rusland voor het zogenaamd neerhalen van de mh17 ook deze zellfde tactiek. Dat het westen dan de sancties opheft als Poetin bekent?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Toch wel, in de artikel staat onder kopje conclusie:
"Dit alles kan gemakkelijk een tijdelijke situatie zijn, een truc van de Amerikaanse overheid om de Chinese overheid onder druk te zetten in onderhandelingen in de recente handelsstrijd die beide landen voeren. Volgende maand overleggen de Amerikaanse president Donald Trump en de Chinese president Xi Jinping."
Dit gaat over de politiek onderbuikgevoel. Amerikanen wanvertrouwen Chinezen. Chinezen doet alles in stilletjes en Amerikanen vragen zich af waar zij heen willen. Dus op dit manier probeert ze antwoord van hen krijgen. Wat willen Chinezen heen?
De link zegt hetzelfde. Er is heel veel informatie over dit onderwerp beschikbaar, Google maar eens.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een Fok user die dat noemt. De bron ervan zie ik niet, of zie ik die over het hoofd?
Ja, daar heb je gelijk in. Toch lijkt het mij meer om geld te gaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Toch wel, in de artikel staat onder kopje conclusie:
"Dit alles kan gemakkelijk een tijdelijke situatie zijn, een truc van de Amerikaanse overheid om de Chinese overheid onder druk te zetten in onderhandelingen in de recente handelsstrijd die beide landen voeren. Volgende maand overleggen de Amerikaanse president Donald Trump en de Chinese president Xi Jinping."
Dit gaat over de politiek onderbuikgevoel. Amerikanen wanvertrouwen Chinezen. Chinezen doet alles in stilletjes en Amerikanen vragen zich af waar zij heen willen. Dus op dit manier probeert ze antwoord van hen krijgen. Wat willen Chinezen heen?
Geen muurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 02:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik banger voor spionage tegen mij als burger door het westen zelf dan door China. Maar ze vrezen wellicht voor het prive westerse politici. Ik heb altijd het idee dat Rutte door de westerse deepstate wordt geblackmailed. Want zoveel onlogische wanbeleid geloof je toch niet. En Chinezen zijn niet zo stom om anderlands politici te blackmailen dit doen alleen de Amerikanen. Dus gebeten word je toch wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gaat meer om de infrastructuur van de netwerken die Huawei plaatst dan de telefoons.
Opzich best een redelijke grond voor wantrouwen jegens de Chinezen.
Ja, als je in het westen woont wel ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:25 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik banger voor spionage tegen mij als burger door het westen zelf dan door China.
Loop je nou mijn OP af te kraken🤔quote:Op maandag 27 mei 2019 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een Fok user die dat noemt. De bron ervan zie ik niet, of zie ik die over het hoofd?
Neenquote:
Dat is toch gewoon overal te vinden joh?quote:Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Neen
Maar ik ben benieuwd naar bronnen die wat betrouwbaarder zijn dan één fok-user
Nou dit is wereldwijd nieuws.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Neen
Maar ik ben benieuwd naar bronnen die wat betrouwbaarder zijn dan één fok-user
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |