abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:00:07 #226
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187000213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

star wars!!
Daar kunnen ze weinig aan verneuken. Dat is al troep.
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2019 @ 11:01:06 #227
35723 crew  GGMM
pi_187000232
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik weet dat ik je d'r niet van ga overtuigen. En dan is het makkelijk om te zeggen dat ik er niet bij nadenk, maar dat doe ik dus wel. Komt gewoon star over.

Veel van het gejank is hier omdat het niet overeenkomt met wat men in gedachte had, en omdat het hier en daar een beetje gerushed werd. Maar bijna niets was 'onlogisch'.
Ja, dit had al gezegd, maar zoals ik heb aangetoond klopt het niet wat je zegt. ;)

Nogmaals, niks mis mee dat je je verstand uit kan zetten en jezelf excuses voor kan houden om het leuk te houden voor jezelf, maar anderen doen dat niet. Laat die mensen dan ook gewoon ipv ze weg te zetten als zeikerds.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187000237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, je verzint dus gewoon slappe excuses. 100 schepen raken 0 keer, 6 schepen raken 3 keer straight

Maar het komt door de zon.

Je zet dus zoals ik al zei, je verstand gewoon op 0. Prima, ieder zijn ding. ^O^
Neem het allemaal gewokn eens niet zo verschrikkelijk serieus. Veel mensen lijken nog wel eens te vergeten dat het hier fictie betreft (wat op zich redelijk duidelijk zou moeten zijn aangezien de discussie gaat over het neerschieten van een fucking draak).

Ditnklopt jiet, dat klopt niet, dis had anders gemoeten, dar slaat nergens op.... FICTIE MENSEN!!!

Het enige wat ik echt jammer vind aan dit seizoen is dat het zo afgeraffeld is. Had de verhaallijnen iets uitgebreid en had er 8 of 10 afleveringen van gemaakt. Verder prima!
A mind with a heart of it's own
pi_187000275
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme zeg. Wat een kkkkkkkkeinde. Jon naar de Wall :') De Unsullied die daarin zoveel zeggenschap krijgen :') Tully die opeens uit het niets opduikt :') Bronn :')__ Hoe nutteloos bij die council ook. Wat een mongolenkarakter is dat het laatste seizoen.

Ze hebben Jon echt to-taal verkracht gewoon.
Jon wilde toch nooit King worden? Nu kan die lekker chillen in het Noorden met z'n buddies en z'n doggo. Is die alleen maar blij mee joh.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:03:44 #230
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187000277
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Neem het allemaal gewokn eens niet zo verschrikkelijk serieus. Veel mensen lijken nog wel eens te vergeten dat het hier fictie betreft (wat op zich redelijk duidelijk zou moeten zijn aangezien de discussie gaat over het neerschieten van een fucking draak).

Ditnklopt jiet, dat klopt niet, dis had anders gemoeten, dar slaat nergens op.... FICTIE MENSEN!!!

Het enige wat ik echt jammer vind aan dit seizoen is dat het zo afgeraffeld is. Had de verhaallijnen iets uitgebreid en had er 8 of 10 afleveringen van gemaakt. Verder prima!
Dit argument slaat echt helemaal nergens op. Er zitten draken in, dus er hoeft geen enkele constantheid te zijn in de wereld die ze hebben gecreëerd!!!!!!
pi_187000314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dit had al gezegd, maar zoals ik heb aangetoond klopt het niet wat je zegt. ;)

Nogmaals, niks mis mee dat je je verstand uit kan zetten en jezelf excuses voor kan houden om het leuk te houden voor jezelf, maar anderen doen dat niet. Laat die mensen dan ook gewoon ipv ze weg te zetten als zeikerds.
Scorpion schiet draak dood, derhalve elke scorpion schiet elke draak dood. Altijd. En dan even voor het gemak de hele situatie buiten beschouwing laten. Vind ik star en juist aantonen dat iemand het niet snapt. Maar soit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187000324
Het lijkt ook alsof de regisseurs van de verschillende afleveringen niet met elkaar overlegd hebben om dingen consistent te houden. De hoeveelheid dothraki en unsullied wisselde iedere aflevering. Aan het einde van de vorige aflevering verliet Arya de stad op een wit paard, maar nu was ze opeens weer in het midden van de stad aan het lopen. We zagen dat het plafond volledig instortte en Jaime + Cersei niks konden doen, maar deze aflevering lagen ze opeens maar onder 5 stenen en was de rest van de crypt onbeschadigd.. :{

En dan nog al die fouten met waterflesjes en koffiebekers.. Het is gewoon heel slordig. Ik had meer verwacht na 2 jaar wachten..
pi_187000326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dit argument slaat echt helemaal nergens op. Er zitten draken in, dus er hoeft geen enkele constantheid te zijn in de wereld die ze hebben gecreëerd!!!!!!
Neeeeee. Dat zegt ie niet. Het is een tv-serie. Geen documentaire.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:07:29 #234
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187000340
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Neeeeee. Dat zegt ie niet. Het is een tv-serie. Geen documentaire.
Dat is letterlijk wat hij zegt. Het is een tv-serie ja, dus dan hoeft het niet te kloppen? Hou toch op.
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2019 @ 11:08:53 #235
35723 crew  GGMM
pi_187000368
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Neem het allemaal gewokn eens niet zo verschrikkelijk serieus. Veel mensen lijken nog wel eens te vergeten dat het hier fictie betreft (wat op zich redelijk duidelijk zou moeten zijn aangezien de discussie gaat over het neerschieten van een fucking draak).

Ditnklopt jiet, dat klopt niet, dis had anders gemoeten, dar slaat nergens op.... FICTIE MENSEN!!!
Dit is echt al 100 keer weerlegd, maar ik zal het speciaal voor jou nog een keer doen.

De show zette zichzelf neer als een realistische wereld, met draken en zombies ;) Dood = dood, acties hadden gevolgen. Ondanks de draken en zombies ging het vooral over mensen, de keuzes van mensen en de gevolgen daarvan.

Dat iets fictie is betekent niet dat alles compleet onlogisch moet zijn. Als je die logica aanhoudt had je het ook compleet logisch gevonden als Arya in de laatste aflevering met een jet-pack was weggevlogen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2019 @ 11:09:18 #236
35723 crew  GGMM
pi_187000375
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Scorpion schiet draak dood, derhalve elke scorpion schiet elke draak dood. Altijd.
Wie zegt dit?

Wat een onlogische stelling!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187000390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat is letterlijk wat hij zegt. Het is een tv-serie ja, dus dan hoeft het niet te kloppen? Hou toch op.
HET IS FICTIE!!!
Dan kunnen dingen anders lopen dan verwacht omdat de schrijvers iets anders hebben bedacht dan jij had verwacht. Dat je dat niet leuk vindt, oke. Maar ga niet zo lopen janken dat een sprookje anders afloopt dan je had gewild.
A mind with a heart of it's own
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2019 @ 11:11:29 #238
35723 crew  GGMM
pi_187000410
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

HET IS FICTIE!!!
Dat betekent niet dat binnen de show iets wat eerst logisch is de volgende aflevering niet meer logisch is.

De show bepaalt de regels en voorwaarden. Als die dan een aflevering later compleet genegeerd worden is dat gewoon niet logisch.

Ondanks dat het FICTIE!!!!! is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187000421
pi_187000428
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

HET IS FICTIE!!!
Dan kunnen dingen anders lopen dan verwacht omdat de schrijvers iets anders hebben bedacht dan jij had verwacht. Dat je dat niet leuk vindt, oke. Maar ga niet zo lopen janken dat een sprookje anders afloopt dan je had gewild.
Zo was ik heel tevreden dat Assepoester met haar M16 de stomme stiefmoeder omlegt en met wat rock & roll op de achtergrond de ondergaande zon tegemoet rijdt op haar Harley.

Is fictie toch.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:13:01 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187000435
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

HET IS FICTIE!!!
Dan kunnen dingen anders lopen dan verwacht omdat de schrijvers iets anders hebben bedacht dan jij had verwacht. Dat je dat niet leuk vindt, oke. Maar ga niet zo lopen janken dat een sprookje anders afloopt dan je had gewild.
HET IS FICTIE DUS ER HOEFT GEEN LOGICA IN DE WERELD VOOR TE KOMEN. Wat ontzettend dom ben jij zeg. Ik heb al 10x gezegd dat het niet gaat om de afloop van het sprookje maar om de weg ernaar toe. Ik zal het nog één keer heel simpel uitleggen, wellicht snap jij het dan ook. In Harry Pottter is de hoofdrolspeler een tovenaar. Hij kan toveren. Ja dit is fictie, dit kan in het echt niet. Maar in de gecreëerde wereld is dit heel logisch. Zijn neef Dirk kan niet toveren. Hij is namelijk een dreuzel. Als hij in het laatste seizoen opeens zou toveren zou dit heel onlogisch zijn. EN HET MAAKT GEEN REET UIT OF HET FICTIE IS OF NIET. Wat maakt een genre nou uit voor de logica van een serie.
pi_187000441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:55 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze de serie dit seizoen zo afgeraffeld hebben in 6 afleveringen?
Commercieel lijkt het me een succesvolle serie, dus waarom?
Had gewoon een fatsoenlijk seizoen gemaakt...

HBO wou door. Dat is ook de reden dat ze nog wel spin-off series gaan produceren, maar door een ander team.

De schrijvers waren er klaar mee, zij wouden iets nieuws doen en mogen nu van Disney werken aan de nieuwe trilogy van Star Wars.

Ik geloof dat ook sommige acteurs hadden aangegeven wel toe te zijn aan iets nieuws, maar wie dat waren geen idee.
  Forum Admin dinsdag 21 mei 2019 @ 11:13:57 #243
35723 crew  GGMM
pi_187000448
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

HET IS FICTIE DUS ER HOEFT GEEN LOGICA IN DE WERELD VOOR TE KOMEN. Wat ontzettend dom ben jij zeg. Ik heb al 10x gezegd dat het niet gaat om de afloop van het sprookje maar om de weg ernaar toe. Ik zal het nog één keer heel simpel uitleggen, wellicht snap jij het dan ook. In Harry Pottter is de hoofdrolspeler een tovenaar. Hij kan toveren. Ja dit is fictie, dit kan in het echt niet. Maar in de gecreëerde wereld is dit heel logisch. Zijn neef Dirk kan niet toveren. Hij is namelijk een dreuzel. Als hij in het laatste seizoen opeens zou toveren zou dit heel onlogisch zijn. EN HET MAAKT GEEN REET UIT OF HET FICTIE IS OF NIET. Wat maakt een genre nou uit voor de logica van een serie.
Ja maar draken kunnen ook niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187000564
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:13 schreef Odaiba het volgende:

[..]

HBO wou door. Dat is ook de reden dat ze nog wel spin-off series gaan produceren, maar door een ander team.

De schrijvers waren er klaar mee, zij wouden iets nieuws doen en mogen nu van Disney werken aan de nieuwe trilogy van Star Wars.

Ik geloof dat ook sommige acteurs hadden aangegeven wel toe te zijn aan iets nieuws, maar wie dat waren geen idee.
En door die spin-offs hebben we eigenlijk gekregen wat elke serie heeft, maar wat in mijn ogen GOT in het begin juist mooi en onvoorspelbaar maakte, niet iedereen kan meer doodgaan...

Had het eind al een stuk sterker gevonden als Jon was verbrand tot as door Drogon, maarja dan kun je geen spin-off maken.

Zal nu wel een strijd tussen hem en Dany (als soort nieuwe Night King) worden in het noorden (die kant vloog Drogon toch op?)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 mei 2019 @ 11:22:19 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_187000575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jon wilde toch nooit King worden? Nu kan die lekker chillen in het Noorden met z'n buddies en z'n doggo. Is die alleen maar blij mee joh.
Het gaat er niet om wat hij wilt. Hij wilde ook geen Lord Commander zijn. Het gaat om het feit dat hij voorbestemd was
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_187000611
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:12 schreef Skwish het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_187000613
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:21 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Had het eind al een stuk sterker gevonden als Jon was verbrand tot as door Drogon, maarja dan kun je geen spin-off maken.

Zal nu wel een strijd tussen hem en Dany (als soort nieuwe Night King) worden in het noorden (die kant vloog Drogon toch op?)
Er komt geen spin-off die verder borduurt op dit verhaal. Het zullen compleet nieuwe verhaallijnen zijn uit vroegere tijden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187000615
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

HET IS FICTIE DUS ER HOEFT GEEN LOGICA IN DE WERELD VOOR TE KOMEN. Wat ontzettend dom ben jij zeg. Ik heb al 10x gezegd dat het niet gaat om de afloop van het sprookje maar om de weg ernaar toe. Ik zal het nog één keer heel simpel uitleggen, wellicht snap jij het dan ook. In Harry Pottter is de hoofdrolspeler een tovenaar. Hij kan toveren. Ja dit is fictie, dit kan in het echt niet. Maar in de gecreëerde wereld is dit heel logisch. Zijn neef Dirk kan niet toveren. Hij is namelijk een dreuzel. Als hij in het laatste seizoen opeens zou toveren zou dit heel onlogisch zijn. EN HET MAAKT GEEN REET UIT OF HET FICTIE IS OF NIET. Wat maakt een genre nou uit voor de logica van een serie.
Daar gaat het dan ook niet om. Maar misschien moet je eerst even die rode waas voor je ogen weg laten trekken voordat je weer een dergelijke post maakt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187000625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat binnen de show iets wat eerst logisch is de volgende aflevering niet meer logisch is.

Dat betekent het nou juist precies. Een andere wending geven aan een verhaal dan verwacht. Dat een en ander meer en beter uitgewerkt had kunnen worden heb ik al meerdere keren aangegeven.
Ze hadden bijvoorbeeld even een scene toe kunnen voegen waarin Dany werd uitgelegd hoe ze het beste met die draak die schepen en die muur aan kon vallen om die kruisbogen te vermijden. Maar dat hebben ze niet gedaan en dus moet iedereen om het hardst roepen dat het dus niet kan en dat de serie nu compleet kut is. Dat is onzin naar mijn mening.

Maar goed, ik heb het idee dat ik tegen een betonplaat aan het lullen ben in dit topic.
A mind with a heart of it's own
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:25:23 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187000634
dat met die draken vond ik nog niet zo raar eigenlijk, lijkt me een stuk makkelijker om er 1 te raken als je rustig de tijd hebt om te mikken en hij niet al je shit af zit te branden

daarnaast was die ene die geraakt werd niet bemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')