Zeg, eerlijk, ben jij 12?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:23 schreef Restyler het volgende:
Jeetje mina, ik loop over straat in m'n overhemd van werk naar huis (zonder jas) en ik zie me er toch sexy uit. De overhemd vormt zeer goed naar m'n gespierde lichaam, echt om op te eten ik.![]()
![]()
Je slaat nu wel wat door in je zwakzinnigheid hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:23 schreef Restyler het volgende:
Jeetje mina, ik loop over straat in m'n overhemd van werk naar huis (zonder jas) en ik zie me er toch sexy uit. De overhemd vormt zeer goed naar m'n gespierde lichaam, echt om op te eten ik.![]()
![]()
Oh vetquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Mijn verhaaltje is veel leuker dan die van Restyler.
Was in de stad en liep sneakerwinkel in. Ik zie verkoper en ben op slag verliefd...op zijn schoenen 😍😍😍😍😍
Maar die verkochten ze niet daar maar had hij ergens anders gekocht. Dus ik daarheen en ze hadden ze ook nog in mijn maat
Ik gekocht en ff teruggelopen naar 1e winkel en aan hem geshowed. Vond hij wel cool🤣
Dus nou zijn we sneakerbuddies
[ afbeelding ]
Haha ja. En paars is echt mijn kleur natuurlijk dus moest deze gewoon echt hebben. Zo vetquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh vet![]()
Is dit een air max model?
laat maar staat er op
Ze zijn leuk. Ik hoor altijd dat ze zo lekker lopen. heb ze nooit gehad maar er is zo fucking veel keus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja. En paars is echt mijn kleur natuurlijk dus moest deze gewoon echt hebben. Zo vet
Ze lopen echt heerlijk ja. En dat is wel waar, hier in stad echt in 100 meter tig sneakerstores.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn leuk. Ik hoor altijd dat ze zo lekker lopen. heb ze nooit gehad maar er is zo fucking veel keus.
Ja en elke week lijkt wel alsof er nieuwe vette versies uitkomenquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ze lopen echt heerlijk ja. En dat is wel waar, hier in stad echt in 100 meter tig sneakerstores.
Dat zal wel ja. Kom nooit zoveel in de stad want ik kan me nooit inhouden als ik er wel benquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en elke week lijkt wel alsof er nieuwe vette versies uitkomen
Oh ja ik volg wat van die sneakersites op fb en instagram. Zitten zulke pareltjes tussenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Kom nooit zoveel in de stad want ik kan me nooit inhouden als ik er wel ben
Haha dat geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja ik volg wat van die sneakersites op fb en instagram. Zitten zulke pareltjes tussen
Goedemorgen, Succesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
D-day vandaag!
Nog 2 uurtjes en dan heb ik mn sensor
Wat voor sensor?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
D-day vandaag!
Nog 2 uurtjes en dan heb ik mn sensor
Dankje!quote:
Voor mn diabetes, die continu mn bloedsuikerwaarde meet en mn insulinepomp automatisch kan uitzetten als ik te laag dreig te komen. Maar zal wel ff wennen worden. Ipv 3-4 metingen per dag constant zien wat mn waardes zijn.quote:
Ohquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Voor mn diabetes, die continu mn bloedsuikerwaarde meet en mn insulinepomp automatisch kan uitzetten als ik te laag dreig te komen. Maar zal wel ff wennen worden. Ipv 3-4 metingen per dag constant zien wat mn waardes zijn.
Ja ik ook, probeer er nu max 4 op een dag te drinken op het werk, was vroeger wel meerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja
MAar geloof dat ik teveel koffie drink
Ja tenzij ze diabetes ooit genezenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh
Heb je die insulinepomp permanent? Weet er niet zo veel van af
Hoop dat je er veel profijt van hebt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja tenzij ze diabetes ooit genezen
Sensor zit
Hij moet alleen nog 2 uur opwarmen voor hij het doet.
Dankjewel, ik hoop het ookquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat je er veel profijt van hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |