Echt alleen vrouwen kunnen zo'n actie verzinnenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor. Komt wel goed allemaal![]()
Misschien komt ze gewoon weer terug.
Ik heb echt geen idee. Heb het topic terug gelezen en zie geen reden voor deze actie. Misschien dat er prive dingen gebeuren.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt alleen vrouwen kunnen zo'n actie verzinnen
Beter, normaal waren dingen ook gedeeld lijkt mij? (behalve kamer dan) Zal wel meer vrijheid geven en meer een eigen plek zijn dan wat je had.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:42 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee blijf in het zelfde gebouw maar op een andere afdeling waarin ik dan een eigen appartementje krijg
Daarin verschillen we ook van mening, wat iemand hier ook neerzet en hoeveel onzin je dat vindt is natuurlijk geen reden om met 3 man zo te doen.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat we dan verschillen van meningNIemand hier is echt onbeschoft geweest geloof ik. En als je dit soort onzin hier elke dag weet te plaatsen kun je ook onvriendelijke reacties krijgen.
Denk ik dan
Ja dat zeker en dat is ook heel fijnquote:Op maandag 27 mei 2019 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter, normaal waren dingen ook gedeeld lijkt mij? (behalve kamer dan) Zal wel meer vrijheid geven en meer een eigen plek zijn dan wat je had.
[..]
Daarin verschillen we ook van mening, wat iemand hier ook neerzet en hoeveel onzin je dat vindt is natuurlijk geen reden om met 3 man zo te doen.
Grote kans dat dat nog wel even blijft.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:03 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben nog steeds moe. Wilde eigenlijk met dozen gaan sjouwen, maar stel ik nog even uit. Misschien vanmiddag
Ik heb er nu een week echt last van gehad. Wel goed geslapen snachts maar dan overdag toch nog steeds het gevoel alsof ik slaap heb gemistquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:10 schreef quickstepster het volgende:
Vrees het ookgelukkig verlof, dus rustig aan bijkomen!
Was vanmorgen ook erg moe ja. Ligt misschien aan de tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:16 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad. Slaap gewoon 8-9 uur, maar blijf moe. En m'n honger/eettijdstippen zijn ook wat raar
Klinkt alsof je een ruggengraat van een amoebe hebt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:26 schreef Restyler het volgende:
Ik heb net iets zéér riskants gedaan. Ik heb een berichtje naar mijn vriendin gestuurd dat we nu al meerdere dagen (enigszins) ongezond eten en dat ik vanavond wel eens weer wat van mijn eigen, gezonde, eten wil eten. Nou, we hebben een compromis gesloten en gaan vanavond bij mijn vriendin weer wat (enigszins) ongezonds eten.
Ze stuurde dat ze al weer iets voorbereid had voor vanavond voor mij en dat ik het prima kon hebben, het eten wat ze voorbereid heeft. Dan kan ik het niet over mijn hartje krijgen om te zeggen: "wil dat niet".quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:26 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een ruggengraat van een amoebe hebt?
Meteen afspreken voor morgen en overmorgen dat t weer gezond voer wordt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:29 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze stuurde dat ze al weer iets voorbereid had voor vanavond voor mij en dat ik het prima kon hebben, het eten wat ze voorbereid heeft. Dan kan ik het niet over mijn hartje krijgen om te zeggen: "wil dat niet".![]()
Is wel slim ja, zal ik vanavond direct voorstellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Meteen afspreken voor morgen en overmorgen dat t weer gezond voer wordt?
So hee, jij leeft wel aan de wilde kant van de lijn zeg. Zomaar een voorstel doen over wat je wil eten vanavond. Ben je al een beetje bijgekomen van de adrenalinerush die dat gaf?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:26 schreef Restyler het volgende:
Ik heb net iets zéér riskants gedaan. Ik heb een berichtje naar mijn vriendin gestuurd dat we nu al meerdere dagen (enigszins) ongezond eten en dat ik vanavond wel eens weer wat van mijn eigen, gezonde, eten wil eten. Nou, we hebben een compromis gesloten en gaan vanavond bij mijn vriendin weer wat (enigszins) ongezonds eten.
Zwanger?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:16 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad. Slaap gewoon 8-9 uur, maar blijf moe. En m'n honger/eettijdstippen zijn ook wat raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |