Ik ken nog wel wat vergelijkbare foksters hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snel
Party pooperquote:
Namenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat vergelijkbare foksters hoor.
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzoquote:
Heb geen bosjes voor mn huis, wel waterquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzo
Ik zie wat ik wil zien maatquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook je ogen open doen en proberen te begrijpen wat ik bedoel
nee voor die van jou, daar gaat het gebeuren toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzo
Ff Google Maps erbij pakken hoorquote:
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee voor die van jou, daar gaat het gebeuren toch?
Heerlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannen
zou hij jou ook geen eigen kussen geven dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannen
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschienquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou hij jou ook geen eigen kussen geven dan?
Waar moet ik in hemelsnaam hooi vandaan halenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |