Oudere vrouwen mogen geen seks meer hebben?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meh, op haar leeftijd misschien niet meer zo handig.
Slet zijn op die leeftijd vermindert de marktwaarde wel drastisch.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oudere vrouwen mogen geen seks meer hebben?
Vind het allemaal wel wat hebben, jij danquote:Op maandag 20 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, echt bekrompen ben je dan. Het is 2019
Alleen bij mannen die toch al niet meetellen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slet zijn op die leeftijd vermindert de marktwaarde wel drastisch.
Ja, behalve Aziaten, daar heb ik echt niks mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel wat hebben, jij dan
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen bij mannen die toch al niet meetellen.
Ik ben bij driequote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
Was GOT gewoon helemaal vergeten zo slecht is het dit seizoen haha
Nu maar ff kijken dan zijn we er voor altijd vanaf
Ik ben al klaar. Vanaf seizoen 4 kijk ik het alleen maar omdat in nou eenmaal begonnen benquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
Was GOT gewoon helemaal vergeten zo slecht is het dit seizoen haha
Nu maar ff kijken dan zijn we er voor altijd vanaf
Ik doe dat bij andere series niet, maar dit wil ik wel afkijken helaasquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Vanaf seizoen 4 kijk ik het alleen maar omdat in nou eenmaal begonnen ben
Gewoon wat ik verwacht had eigenlijk. Snap ook niet zo goed wat mensen precies willen als alle kaarten al op tafel liggen.quote:
Niet alles in zes kutafleveringen proppenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon wat ik verwacht had eigenlijk. Snap ook niet zo goed wat mensen precies willen als alle kaarten al op tafel liggen.
dat kloptquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crack is volgens mij Hollands of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |