Vijf maar ik moet die ik hierboven heb gelinkt hebben want er is er 1 kapot en 2 hebben veel minder dan 210 lm overquote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
https://www.ledlampenkope(...)SeYZnfIaAs3IEALw_wcB
Hoeveel gaan erin
Is wel zuinige shit en gaan lang mee gok ik, dus dan valt het goed meequote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Zosk het volgende:
https://ledworld.nl/calex(...)it-3000k-473859.html
Alsnog 7,19 per stuk man man man
Ik weet niet wat het is maar er zijn er al 4 kapot gegaan in 3 jaar tijd en dus nu nog eens 2 die half kapot zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel zuinige shit en gaan lang mee gok ik, dus dan valt het goed mee
Kan je dat aflezen, ja?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar er zijn er al 4 kapot gegaan in 3 jaar tijd en dus nu nog eens 2 die half kapot zijn
Heb echt sterke nagelsquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde effect als vingeren met verwaarloosde nagels.
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:28 schreef Goudenvis het volgende:
@:mistermaster je was 6 seconden geleden onlineje zou toch voor altijd weggaan?
Hoe bedoel je aflezen? Twee geven er gewoon minder licht dan die andere twee die het nog doenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dat aflezen, ja?
25.000 uur komt ongeveer neer op 3 jaar, dus dat klopt wel haha
Waarom heb je een melding gemaakt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.
Goed gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Er was mij in een pm door een moderator iets anders beloofd. Melding wederom gemaakt.
Omdat je een dikke hoerenmoeder hebtquote:
quote:
Omdat je zo specifiek 210lm neerzettequote:Op maandag 20 mei 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aflezen? Twee geven er gewoon minder licht dan die andere twee die het nog doen![]()
Ja per lamp dan toch ;s
Ah ja, deze zijn gewoon 210 lm, heb er eentje in mn handenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je zo specifiek 210lm neerzette
Ja, maar er gaan er toch 5 tegelijk in.
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
@:Le_Professeur ik ga wel vijf goedkopere kopen idd, nog iets goedkoper dan die jij linkte
Dan heb ik vijf dezelfde (nieuw) voor minder geld dan drie van deze
En dat is te weinig?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, deze zijn gewoon 210 lm, heb er eentje in mn handen
Nee zeker niet, maar twee van de vier die het nog "doen" geven dus veel minder licht dan datquote:
Dramaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar twee van de vier die het nog "doen" geven dus veel minder licht dan dat
Zeker wel iddquote:Op maandag 20 mei 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft gewoon ook voldoening om de beste deal te pakken, goeie tatta ben je
Gelukkig bestel je dat altijd dus op vlak geen verrassingenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie niet eens meer wat voor avondeten ik heb haha
Vandaag Maccie geweest want was pas om half 9 thuisquote:Op maandag 20 mei 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig bestel je dat altijd dus op vlak geen verrassingen
Keurig, gisteren had je ook pizza he?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vandaag Maccie geweest want was pas om half 9 thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |