abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_187138898
De man met de regenjas trekt nu zijn schoenen aan. Ik zou maar snel zijn.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_199590761
Jullie raden nooit wie ik weer tegen bent gekomen. De man met de regenjas. Mochten jullie willen weten wat hij bij zich heeft stuur maar een DM.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 23 mei 2021 @ 23:28:34 #28
163650 crew  Greys
Nee.
pi_199590966
:D
Koutist in opleiding.
  PR en moderator maandag 24 mei 2021 @ 10:27:00 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199593206
quote:
2s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:13 schreef hole1988 het volgende:
Jullie raden nooit wie ik weer tegen bent gekomen. De man met de regenjas. Mochten jullie willen weten wat hij bij zich heeft stuur maar een DM.
Oh ik weet niet eens of ik vorig jaar wel de man met de regenjas heb gevraagd maar ik stuur hem nu ff een DM *O*
"Moira heeft had wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_199605037
De man met de regenjas heeft al wat zakken kunnen legen, maar er zijn nog genoeg zakken gevuld.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')