abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:46:08 #1
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_7758682
Ola,

Ik heb deze G-shock:

Het bandje zit er op vast, en et is van deels plastic ofzo en hij stinkt bij het leven!
Zo erg dat ik zelfs zit te overwegen een nieuwe te kopen, want ik krijg em maar niet schoon.

Hij zit vast met schroefjes, je hebt ook van die losse bandjes voor een andere type G shock, kan ik die niet kopen en erop zetten?

Iemand advies? Ideeen? of etzelfde probleem

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_7758733
je pols eens wassen ofzo?!?!
pi_7758735
jaja, geef de schuld van de stank maar aan 't bandje.
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:50:23 #4
29032 IT
Want a balloon?
pi_7758777
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:48 schreef SomeDude het volgende:
jaja, geef de schuld van de stank maar aan 't bandje.
open your eyes..
pi_7758817
Wat een tyfusdingen he... Had ook zo'n stoffen ding. Weet niet precies wat voor bandje je hebt, maar je kan hem waarschijnlijk wel loskrijgen en dan in de wasmachine stoppen.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:00:41 #6
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_7758969
ga naar de (betere) juwelier , moet wel g-shok-dealer (casio toch?) zijn en zij bestellen dan een nieuwe band voor je als ze die niet op voorraad hebben. Zij hebben ook verstand van al die schroefjes zodat de band er ook vakkundig voor je wordt opgezet. Succes
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:01:24 #7
8266 drLiter
pi_7758982
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:00 schreef Lautie het volgende:
ga naar de (betere) juwelier , moet wel g-shok-dealer (casio toch?) zijn en zij bestellen dan een nieuwe band voor je als ze die niet op voorraad hebben. Zij hebben ook verstand van al die schroefjes zodat de band er ook vakkundig voor je wordt opgezet. Succes
Ervaring met kosten?
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_7759003
Nou dat komt gewoon door het materiaal waar het bandje van gemaakt is hoor... niet doordat je "je pols niet hebt gewassen"
Als je een nieuw bandje erop wilt moet je even naar een punt gaan waar ze G-Shocks verkopen. Ikzelf heb er geen een gehad maar ik weet wel dat ze je in de Kalvertoren in Amsterdam bij een winkeltje waar ze G-Shocks verkopen erg goed kunnen helpen. Dus misschien moet je daar even heen...
pi_7759014
Schopje richting lifestyle.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:06:17 #10
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_7759060
nee, dan moet ik gokken, denk zo'n beetje 20 euro, weet wel wat adressen in omstreken van rotterdam voor je
pi_7759062
Je kan hem echt gewoon wassen hoor... Wel oppassen dat je de schroefjes niet meewast. En je kan wel een nieuw bandje kopen, maar die van mij was een SE en het bandje daarvan was alleen in Japan te koop á 35 euro. Denk dat ze hier ook niet echt goedkoop zullen zijn
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:10:18 #12
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7759123
Bandjes van G-shock zijn vrij duur...
Heb 'n baby-G, en geen last van stinkende maar van vieze bandjes ('n gele en witte). Mee naar de juwelier geweest, en omdat het een model is wat nu niet meer uit komt, verkopen ze de bandjes niet meer Dus er zit niks anders op als even in een chloorbadje ofzo......
Als ze die bandjes van jouw horloge nog wel hebben, zetten ze 'm er ook vast wel even voor je op
Geluk is een richting, geen punt
pi_7759135
Ik wist niet dat ie ook met stoffen bandje bestond, Het palstic van de mijne begint behoorlijk lostelaten en is na 4 jaar ofzo aardig verkleurt maar hij werkt nog!
btw die van mij zit er gewoon ingeschoven
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:11:00 #14
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_7759139
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Schopje richting lifestyle.
Casio en 'lifestyle'?

=Typo.... en dat in zo'n klein zinnetje =

[Dit bericht is gewijzigd door Patrique op 07-01-2003 17:12]

Grunn o/
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:11:14 #15
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_7759142
wassen he? ik werk bij een juwelier en raad t toch niet helemaal aan. mijn man had er ook een en die hebben we ook nooit gewassen, maar als je dat overweegt, let dan idd wel op wat je met de schroefjes doet en waar je ze bewaart, anders wordt t nog duurder.

bandje alleen in japan te koop? dan is het horloge vast niet in nederland of europa gekocht.

pi_7759188
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:11 schreef Lautie het volgende:
wassen he? ik werk bij een juwelier en raad t toch niet helemaal aan. mijn man had er ook een en die hebben we ook nooit gewassen, maar als je dat overweegt, let dan idd wel op wat je met de schroefjes doet en waar je ze bewaart, anders wordt t nog duurder.

bandje alleen in japan te koop? dan is het horloge vast niet in nederland of europa gekocht.

Die van mij was dus geheel van stof. Hij as idd gekocht in Japan. Zag hem wel vijf jaar nadat ik hem gekocht had hier staan als nieuw model . Wat je ook kan doen is het bandje schrobben met wat zeep wat een beetje sterk en lekker ruikt. Loste het probleem bij mij in eerste instantie wel op.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:15:23 #17
8266 drLiter
pi_7759214
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:14 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Die van mij was dus geheel van stof. Hij as idd gekocht in Japan. Zag hem wel vijf jaar nadat ik hem gekocht had hier staan als nieuw model . Wat je ook kan doen is het bandje schrobben met wat zeep wat een beetje sterk en lekker ruikt. Loste het probleem bij mij in eerste instantie wel op.

I`m waaaaaaay beyond that point

Nee echt, hij stinkt te erg ... zusje begon al over urineren te praten.... ja ja :-|

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:17:42 #18
14827 Kogando
Modelprutser
pi_7759256
Koop dan gewoon een normaal horloge, met een metalen bandje.. In plaats van dit kermisding..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:18:08 #19
19742 Lautie
Trotse pappa van Tobias
pi_7759265
toch maar ff langs de juwelier dan?
pi_7759266
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:15 schreef drLiter het volgende:

[..]

I`m waaaaaaay beyond that point

Nee echt, hij stinkt te erg ... zusje begon al over urineren te praten.... ja ja :-|

Probeer het gewoon even door te schrobben, baat het niet, dan schaadt het ook niet.
pi_7759351
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:17 schreef Kogando het volgende:
Koop dan gewoon een normaal horloge, met een metalen bandje.. In plaats van dit kermisding..
Wat lul je nou. Als iemand een G-shock mooi vindt dat ga je toch niet met een volgens jou "normaal horloge" met metalen bandje lopen.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 17:52:12 #22
8266 drLiter
pi_7759847
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 17:17 schreef Kogando het volgende:
als we dan toch gaan generaliseren. Sorry ik draag geen ketting, geen oorbel, heet geen john en heb niet op mijn 24e nog een Sita.

Spijt me....

dinsdag 7 januari 2003 @ 21:22:12 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_7764627
Stof, schuim of wat dan ook wat vuil (dode huidcellen, zweet en andere troep) makkelijk kan vasthouden gaat altijd stinken. Laat gewoon een nieuw bandje in zetten als je de horloge wilt blijven gebruiken. Want daar gaat het uiteindelijk om.
The Internets, I needs it..
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:18:16 #24
1542 Ludo
Still YF&S
pi_7772308
Nou viezerik, ga jij maar snel je naam veranderen in "drLitter"
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:37:34 #25
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_7772633
Als het goed is dan zijn die Casio dingen toch waterdicht ?? Dan smijt je gewoon het hele horloge in een bakje warm water met een sopje.

Werkte wel bij mijn transparante swatch, die vergeelde altijd iets en was daarna altijd weer helemaal schoon !

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')