Ik heb deze G-shock:
Het bandje zit er op vast, en et is van deels plastic ofzo en hij stinkt bij het leven!
Zo erg dat ik zelfs zit te overwegen een nieuwe te kopen, want ik krijg em maar niet schoon.
Hij zit vast met schroefjes, je hebt ook van die losse bandjes voor een andere type G shock, kan ik die niet kopen en erop zetten?
Iemand advies? Ideeen? of etzelfde probleem
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:48 schreef SomeDude het volgende:
jaja, geef de schuld van de stank maar aan 't bandje.
quote:Ervaring met kosten?
Op dinsdag 7 januari 2003 17:00 schreef Lautie het volgende:
ga naar de (betere) juwelier , moet wel g-shok-dealer (casio toch?) zijn en zij bestellen dan een nieuwe band voor je als ze die niet op voorraad hebben. Zij hebben ook verstand van al die schroefjes zodat de band er ook vakkundig voor je wordt opgezet. Succes
quote:Casio en 'lifestyle'?
Op dinsdag 7 januari 2003 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Schopje richting lifestyle.
=Typo.... en dat in zo'n klein zinnetje =
[Dit bericht is gewijzigd door Patrique op 07-01-2003 17:12]
bandje alleen in japan te koop? dan is het horloge vast niet in nederland of europa gekocht.
quote:Die van mij was dus geheel van stof. Hij as idd gekocht in Japan. Zag hem wel vijf jaar nadat ik hem gekocht had hier staan als nieuw model
Op dinsdag 7 januari 2003 17:11 schreef Lautie het volgende:
wassen he? ik werk bij een juwelier en raad t toch niet helemaal aan. mijn man had er ook een en die hebben we ook nooit gewassen, maar als je dat overweegt, let dan idd wel op wat je met de schroefjes doet en waar je ze bewaart, anders wordt t nog duurder.bandje alleen in japan te koop? dan is het horloge vast niet in nederland of europa gekocht.
quote:I`m waaaaaaay beyond that point
Op dinsdag 7 januari 2003 17:14 schreef Poepoog het volgende:[..]
Die van mij was dus geheel van stof. Hij as idd gekocht in Japan. Zag hem wel vijf jaar nadat ik hem gekocht had hier staan als nieuw model
. Wat je ook kan doen is het bandje schrobben met wat zeep wat een beetje sterk en lekker ruikt. Loste het probleem bij mij in eerste instantie wel op.
Nee echt, hij stinkt te erg ... zusje begon al over urineren te praten.... ja ja :-|
quote:Probeer het gewoon even door te schrobben, baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:15 schreef drLiter het volgende:[..]
I`m waaaaaaay beyond that point
Nee echt, hij stinkt te erg ... zusje begon al over urineren te praten.... ja ja :-|
quote:Wat lul je nou. Als iemand een G-shock mooi vindt dat ga je toch niet met een volgens jou "normaal horloge" met metalen bandje lopen.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:17 schreef Kogando het volgende:
Koop dan gewoon een normaal horloge, met een metalen bandje.. In plaats van dit kermisding..
quote:als we dan toch gaan generaliseren. Sorry ik draag geen ketting, geen oorbel, heet geen john en heb niet op mijn 24e nog een Sita.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:17 schreef Kogando het volgende:
Koop dan gewoon een normaal horloge, met een metalen bandje.. In plaats van dit kermisding..
Spijt me....
Werkte wel bij mijn transparante swatch, die vergeelde altijd iets en was daarna altijd weer helemaal schoon !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |