abonnement bol.com Unibet Coolblue
  PR en moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 19:37:15 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_187009267
quote:
Omg ik wou hem net posten :D

Gewoon op de YT van het ESC zelf _O_
Van 0:37-0:41 *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_187012186
Joehooee! Ik was er zondag ook! Dit is mijn filmpje...ik stond voor de banner ;-)

  † In Memoriam † dinsdag 21 mei 2019 @ 21:30:57 #103
368283 ato
pi_187012253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Joehooee! Ik was er zondag ook! Dit is mijn filmpje...ik stond voor de banner ;-)

Leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 22 mei 2019 @ 00:16:58 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187015451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Joehooee! Ik was er zondag ook! Dit is mijn filmpje...ik stond voor de banner ;-)

Nice, je staat zo te zien idd dichtbij de meet-groep. :D

Toevallig nog opzij geduwd door een overenthousiaste Naat? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_187057256
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. :D

Wat begon als gewoon een spontaan idee "laten we Duncan opwachten op Schiphol!" is uitgemond in een ontzettend gezellige dag _O_ @:naatje_1 en @:DevK heel erg BEDANKT! Wat was dit geweldig. *O*

Naatjegod die tot een paar maanden geleden geen zier om het festival gaf, maar nu - mede door ons enthousiasme en omdat we zo leuk zijn - als een dolle fanboy naar de aankomst van de Songfestival winnaar gaat en zelfs fans opzij zit te duwen om maar een goede foto van Duncan te krijgen _O- . En hij had zelfs een LIVESTREAM met jullie! Om te gieren, alsof wij Hoofden waren. _O- We hadden op een gegeven moment zelfs 127 kijkers ofzo. :D Ik had natuurlijk weer vrij laat door dat dit aan de gang was (ik dacht dat Naat gewoon wat autistisch op zijn mobiel zat te pielen), dus ik hoop niet dat ik gênante dingen heb gezegd. _O- DevK liet me ook posts van dit forum zien en toen dacht ik al 'huh, hoe weten zij wat wij net gezegd hebben?' En toen viel het kwartje pas. :')

@:DevK dit was de eerste keer dat ik jou ontmoette (afgezien van het feit dat we toevallig tegelijkertijd bij de artiestenuitgang van EIC hebben gestaan, maar toen wist ik nog niet wie je was). Wat ben jij een ontzettend TOF en GEZELLIG persoon! _O_ Echt, kom de volgende keer naar een sjoelmeet! *O*

Ik ga later dit topic even teruglezen. Volgens mij gaat dit echt om te gieren worden. Ook dat jullie waren gaan uitpluizen op welke beelden de banner te zien was (hij is leuk gelukt he? O+ ) en @:grazz die me natuurlijk weer ergens gespot had.

Ik ben ook nog geïnterviewd door SBS6, NOS, ANP en een of andere Spaanse dude met een podcast. Schijnbaar trokken we wel de aandacht met die banner, en dat vond de pers interessant. Dus misschien ben ik nog ergens op tv te bewonderen de komende dagen _O-

De banner ligt netjes opgerold door DevK in mijn tas. Die kan ooit misschien nog wel een keer van pas komen. Ik heb ook nog een papieren vlaggetje met #TeamDuncan kunnen aftroggelen.

Totaal geen spijt van deze spontane actie. Was echt tof, vooral natuurijk ook door Naat en DevK. _O_
je interview met anp staat op anpfoto.nl!!
Even op duncan laurence zoeken en dan onderaan pagina 1 w/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')