Maar Zweden wellicht wel?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Het kan nog hoor want Macedonië zal de televote vast niet winnen.
Ik zit nu met internationals die niet per se voor Nederland wapperen hoewel ze het ermee eens zijn dat dat het beste nr wasquote:
Ik dacht altijd dat de blockvoting van de televoting kwam. Maar de laatste jaren merk ik dat de televoting gewoon eerlijker stemt dan de jury.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Guanabana het volgende:
Die jury's maken het wel een weirde bende hoor, doe voortaan maar weer alleen televotes, helemaal klaar met dit systeem.
En Rusland en Azerbeidzjan?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
Juryleden van Griekenland en Cyprus zijn elk jaar zo corrupt als de tering. Hoe mag dit nog steeds joh.
Dat zou niet verrassend zijn.quote:
Ik was geen beter alternatief hoor; ik schreeuw me doodquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nu met internationals die niet per se voor Nederland wapperen hoewel ze het ermee eens zijn dat dat het beste nr was
Eurovisionquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
Juryleden van Griekenland en Cyprus zijn elk jaar zo corrupt als de tering. Hoe mag dit nog steeds joh.
Ja, maar, dat is beter dan mensen die niet geïnvesteerd zijnquote:Op zondag 19 mei 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was geen beter alternatief hoor; ik schreeuw me dood
Ja ik ben wel de hooligan natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2019 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar, dat is beter dan mensen die niet geïnvesteerd zijn
Altijd. En niemand die het erover heeft. Altijd klagen op Oost-Europa, terwijl er bijna geen sterker blok is dan het noorden.quote:
Ik vind het een heel mooi nummer en goed gezongen, maar dat durf ik nu niet meer te zeggenquote:
Die zijn nog erger inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2019 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd. En niemand die het erover heeft. Altijd klagen op Oost-Europa, terwijl er bijna geen sterker blok is dan het noorden.
I feel youquote:Op zondag 19 mei 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Ben zo blij dat jullie er zijn. Ik kijk vooral hier omdat ik het anders niet kan.
Maar er valt niets op 12 punten aan Zweden op te merken. Als het nou een afschuwelijk nummer was, ja.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd. En niemand die het erover heeft. Altijd klagen op Oost-Europa, terwijl er bijna geen sterker blok is dan het noorden.
Het is wel een echt juryliedje, maar normaal gesproken gaat dat amper op bij de jury. Denk haast wel dat dit gewoon een bewuste keuze is om niet op een concurrent te stemmen.quote:
Feminisme mijn holquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er zat een feministische boodschap achter het lied
Eh ja. Waarbij ik overigens elke keer gelijk heb gehadquote:
Ik hoor hier de stem van Ayolt Kloosterboer bij.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb op Israël gestemd, KARMA DOES ITS WORK![]()
![]()
![]()
Laten we hopen op een herhaling van vorig jaar.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
Ben alleen beetje bang voor Zweden televotes. Niet voor Macedonië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |