SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hoop is altijd welkom, al lijkt het hier vervlogenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ooit nog eens een hooptopic geopend, maar dit is een ander soort hopen
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 19-05-2019 om 00:31:21I think this is the current feeling in the #eurovision press center https://t.co/oKvteAFCMf reageer retweet
JE MOET! Zelfs ik ga dat doenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een rollercoaster dit, maar als NL nu niet wint weet ik niet of ik ooit nog ga kijken
Ik heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een rollercoaster dit, maar als NL nu niet wint weet ik niet of ik ooit nog ga kijken
Matt lieverdquote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef Greys het volgende:
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 19-05-2019 om 00:31:21I think this is the current feeling in the #eurovision press center https://t.co/oKvteAFCMf reageer retweet
Ik vind het een vreemd moment om dat te zeggenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:37 schreef lrishCassidy het volgende:
WTF hoe?
Waarom zo weinig van de juries, wie zitten daar in?
Snertjuries.
Gemiddeld genomen stemmen de Baltische staten wel op ons.quote:
Ik ook niet....quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap dat met Macedonië echt niet... schijtlied
Dan zijn ze maar zieligquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
omdat zielig want ze hadden ruzie met griekenland en moesten hun naam veranderen
Dat was met Jamala toen ook omdat Oekraïne zielig wasquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het zo'n niemendal...quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
We gaan toch niet echt naar Macedonië? Hoe dan? Ik gier. Van de zenuwen
Ik niet, ik snap juries nooit. En dat zijn dan juries.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd moment om dat te zeggen
Dat nummer vond ik nog beterquote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was met Jamala toen ook omdat Oekraïne zielig was
Je zei het net na twee keer twaalf punten.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap juries nooit. En dat zijn dan juries.
Ik snap deze dus ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
maar echt hoor, maar ik trek het ook niet meer in het livetopicquote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik type gewoon nu mee, omdat ik het anders niet trek. Ik had me voorgenomen niet te fokken
echt hequote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Greys het volgende:
Pleur Griekenland en Cyprus toch uit het esf joh.
Ik wilde helemaal niet op interent, maar de tering joh, ik kan niet andersquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar echt hoor, maar ik trek het ook niet meer in het livetopic
ik had graag nu samen willen lijdenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet op interent, maar de tering joh, ik kan niet andersIk moet steun
Dat was beter geweest ja, achterafquote:
Ja ditquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Het kan nog hoor want Macedonië zal de televote vast niet winnen.
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik weet wel zeker van nietquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |