abonnement Unibet Coolblue
pi_186942725
Het is de bedoeling dat de kandidaatsteden van het winnende land een bod doen bij de publieke omroep die het organiseert (NPO/AVROTROS dus) en EBU en de beste+goedkoopste bod wint.

Ik zat te denken aan de volgende venues:

Amsterdam - Ziggo Dome is uitgesloten wegens een gebrek aan ruimte voor de circus om het Dome heen. In Amsterdam is RAI een goede optie ivm de hallen eromheen. Ook direct in de stad met prima verbindingen op kruipafstand.

Rotterdam - Ahoy behoeft natuurlijk geen uitleg. Prima indoor stadion en evenementenhallen die nu ook verbouwd worden, met bijbehorende hallen voor het extra werk. Rotterdam zit toeristisch al extreem hoog in de lift, kan ook de extra druk op de toerisme in A'dam verlichten.

Arnhem - Gelredome, groot stadion, zeeën ruimte om het stadion eromheen voor al dat circus. Al denk ik dat je qua toeristisch oogpunt het beste in A'dam of R'dam kan hosten.

Ik had graag Utrecht en Eindhoven naar voren willen schuiven ivm Eindhoven Airport van ze maar het Klokgebouw en de Jaarbeurs zullen niet volstaan aan de bovenste venues.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')